Duunarit pakenee Vasemmistoliitosta..............

Persuilijako

Eipä ole ihme jos puolue keskittyy vain seksuaalivähemmistöihin ja maahanmuuttajiin unohtaen duunareitten etujen ajamisen.......jos vasemmiston somalipoliitikko perseilee tai näyttelee keskaria ihmisille julkisella paikalla ja käskee painumaan suomalaisen pois suomesta niin kyllä puolue on kaivamassa itelleen hautaa......sitä saa mitä tilaa.....

5

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • beethooven

Juupa juu pakenee tietenkin kuka minnekin. Tosin itse ajattelin rohkeasti lähestyä jossain vaiheessa sitä uutta friidua. Katsoa kumpi meistä vapisee vai kenties ei kumpikaan sitä edes tee? P.s. puolustusministeri oli ihan peloissaan kun ohitin hänet hiljan muutaman sentin päästä tummissa laseissani ilmeenikään värähtämättä millin vertaa.

• MäkinOon

Sä ootkin akentti! Mikä numero?

• beethooven

En ole agentti olen nimittäin käynyt Venäjällä tasan 1 kerran vain. Sen sijaan siellä Ruotsissa olen käynyt likimain noin 149 kertaa jo? Ja tycker at Sverige är fantasktit äller inte?

• KalifatetSverige

Niin onhan se ruatsi hieno jos tykkää muslimeista. On muuten kätsän näkösia nuo palavat autot rinkkepyyssä. Ja se on muuten eller ei siis äller.

• jeppisxz

Rösta på SFP. Det bästa alternativet också för arbetarna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe