Eipä ole ihme jos puolue keskittyy vain seksuaalivähemmistöihin ja maahanmuuttajiin unohtaen duunareitten etujen ajamisen.......jos vasemmiston somalipoliitikko perseilee tai näyttelee keskaria ihmisille julkisella paikalla ja käskee painumaan suomalaisen pois suomesta niin kyllä puolue on kaivamassa itelleen hautaa......sitä saa mitä tilaa.....
Duunarit pakenee Vasemmistoliitosta..............
5
161
Vastaukset
- beethooven
Juupa juu pakenee tietenkin kuka minnekin. Tosin itse ajattelin rohkeasti lähestyä jossain vaiheessa sitä uutta friidua. Katsoa kumpi meistä vapisee vai kenties ei kumpikaan sitä edes tee? P.s. puolustusministeri oli ihan peloissaan kun ohitin hänet hiljan muutaman sentin päästä tummissa laseissani ilmeenikään värähtämättä millin vertaa.
- MäkinOon
Sä ootkin akentti! Mikä numero?
- beethooven
En ole agentti olen nimittäin käynyt Venäjällä tasan 1 kerran vain. Sen sijaan siellä Ruotsissa olen käynyt likimain noin 149 kertaa jo? Ja tycker at Sverige är fantasktit äller inte?
- KalifatetSverige
Niin onhan se ruatsi hieno jos tykkää muslimeista. On muuten kätsän näkösia nuo palavat autot rinkkepyyssä. Ja se on muuten eller ei siis äller.
- jeppisxz
Rösta på SFP. Det bästa alternativet också för arbetarna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2624606Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit432776Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061604Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 581351
- 931245
- 471129
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121128