Eipä ole ihme jos puolue keskittyy vain seksuaalivähemmistöihin ja maahanmuuttajiin unohtaen duunareitten etujen ajamisen.......jos vasemmiston somalipoliitikko perseilee tai näyttelee keskaria ihmisille julkisella paikalla ja käskee painumaan suomalaisen pois suomesta niin kyllä puolue on kaivamassa itelleen hautaa......sitä saa mitä tilaa.....
Vastaukset 5
- beethooven
Juupa juu pakenee tietenkin kuka minnekin. Tosin itse ajattelin rohkeasti lähestyä jossain vaiheessa sitä uutta friidua. Katsoa kumpi meistä vapisee vai kenties ei kumpikaan sitä edes tee? P.s. puolustusministeri oli ihan peloissaan kun ohitin hänet hiljan muutaman sentin päästä tummissa laseissani ilmeenikään värähtämättä millin vertaa.
- MäkinOon
Sä ootkin akentti! Mikä numero?
- beethooven
En ole agentti olen nimittäin käynyt Venäjällä tasan 1 kerran vain. Sen sijaan siellä Ruotsissa olen käynyt likimain noin 149 kertaa jo? Ja tycker at Sverige är fantasktit äller inte?
- KalifatetSverige
Niin onhan se ruatsi hieno jos tykkää muslimeista. On muuten kätsän näkösia nuo palavat autot rinkkepyyssä. Ja se on muuten eller ei siis äller.
- jeppisxz
Rösta på SFP. Det bästa alternativet också för arbetarna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591170
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust561081Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1141032Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7940- 95904
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5755Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27711Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it191662- 71649
- 73617