Eipä ole ihme jos puolue keskittyy vain seksuaalivähemmistöihin ja maahanmuuttajiin unohtaen duunareitten etujen ajamisen.......jos vasemmiston somalipoliitikko perseilee tai näyttelee keskaria ihmisille julkisella paikalla ja käskee painumaan suomalaisen pois suomesta niin kyllä puolue on kaivamassa itelleen hautaa......sitä saa mitä tilaa.....
Duunarit pakenee Vasemmistoliitosta..............
5
142
Vastaukset
- beethooven
Juupa juu pakenee tietenkin kuka minnekin. Tosin itse ajattelin rohkeasti lähestyä jossain vaiheessa sitä uutta friidua. Katsoa kumpi meistä vapisee vai kenties ei kumpikaan sitä edes tee? P.s. puolustusministeri oli ihan peloissaan kun ohitin hänet hiljan muutaman sentin päästä tummissa laseissani ilmeenikään värähtämättä millin vertaa.
- MäkinOon
Sä ootkin akentti! Mikä numero?
- beethooven
En ole agentti olen nimittäin käynyt Venäjällä tasan 1 kerran vain. Sen sijaan siellä Ruotsissa olen käynyt likimain noin 149 kertaa jo? Ja tycker at Sverige är fantasktit äller inte?
- KalifatetSverige
Niin onhan se ruatsi hieno jos tykkää muslimeista. On muuten kätsän näkösia nuo palavat autot rinkkepyyssä. Ja se on muuten eller ei siis äller.
- jeppisxz
Rösta på SFP. Det bästa alternativet också för arbetarna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751390Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431279Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521076Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551058- 51775
- 65744
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62727Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44681- 30637