Eipä ole ihme jos puolue keskittyy vain seksuaalivähemmistöihin ja maahanmuuttajiin unohtaen duunareitten etujen ajamisen.......jos vasemmiston somalipoliitikko perseilee tai näyttelee keskaria ihmisille julkisella paikalla ja käskee painumaan suomalaisen pois suomesta niin kyllä puolue on kaivamassa itelleen hautaa......sitä saa mitä tilaa.....
Duunarit pakenee Vasemmistoliitosta..............
5
174
Vastaukset
- beethooven
Juupa juu pakenee tietenkin kuka minnekin. Tosin itse ajattelin rohkeasti lähestyä jossain vaiheessa sitä uutta friidua. Katsoa kumpi meistä vapisee vai kenties ei kumpikaan sitä edes tee? P.s. puolustusministeri oli ihan peloissaan kun ohitin hänet hiljan muutaman sentin päästä tummissa laseissani ilmeenikään värähtämättä millin vertaa.
- MäkinOon
Sä ootkin akentti! Mikä numero?
- beethooven
En ole agentti olen nimittäin käynyt Venäjällä tasan 1 kerran vain. Sen sijaan siellä Ruotsissa olen käynyt likimain noin 149 kertaa jo? Ja tycker at Sverige är fantasktit äller inte?
- KalifatetSverige
Niin onhan se ruatsi hieno jos tykkää muslimeista. On muuten kätsän näkösia nuo palavat autot rinkkepyyssä. Ja se on muuten eller ei siis äller.
- jeppisxz
Rösta på SFP. Det bästa alternativet också för arbetarna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2714130Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352365Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411501
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39988Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!336895Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62810