Ei viitsi enää

Geolin

Alkuun oli suuri innostus etsiskellä ja vaeltaa maastossa GPS-laitteen kanssa mutta
tässä jonkin aikaa geokätköilyä harrastaneena olen tullut siihen tulokseen että koko touhu on aivan p....seestä.
Miksi suurin osa pitää sijoitella niin että saa olla nolostelemassa/väistelemässä muita ihmisiä ja kaikki kätkön piilottajat eivät viitsi edes hoitaa/huoltaa kätköjä.
Kätköjä piilotellaan kaiken maailman teiden varsille ja levähdyspaikoille paskamiinojen ja kusipaikkojen lähelle että niihin saa talloa, jotenki koko touhusta on mennyt maku pahemman kerran, onneksi itsellä on sellainenkin mukava harrastus jota voi ihan kotoa käsin harrastaa ja saa paljon paremman fiiliksen.

4

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iistt

      Tuota harrastuksen vaihtoa suosittelisin monille niille, joilla ei ole kätkön piilottajalle mitään hyvää sanottavaa. Miksi kulkea kätköltä kätkölle, jos ei pysty palautteena antamaan mitään muuta kuin negatiivista narinaa..milloin on kätkö väärässä paikassa, lokivihko vääränlainen, kätkö väärän kokoinen jne. jatkuva valittaminen. Eikö se ala jo itseäkin stressaamaan niin pahasti, että älyäisi lopettaa ja vaan todeta, ettei laji ole itseä varten!

    • Ei_kaikkia_kätköjä

      tarvitse hakea. Itsekin jätän paskamontut tonkimatta. Eiköhän jo Suomen 50 000 kätköstä löydy hyviäkin ??? Ja ulkomailta lisää.
      Kätköttäjillekin saattaa sattua vaikka onnettomuuksia ja jopa kuolemantapauksia, jolloin kätkö jää hunningolle...

    • kieklätk

      Alkuun oli suuri innostus luistella ja huitoa kaukalossa mustaa kumilätkää mailan kanssa, mutta lopetin kun tajusin miten naurettavaa touhua sellainen on aikuisille ihmisille.

      • Kumilätkäkin

        Älä välitä, näinhän se käy toisinaan kun huomaa ettei harrastus ollutkaan se oikea itselle, toisaalta eikös kaikki harrastukset ole tavallaan naurettavia touhuja, pitää vaan asennoitua niihin oikein.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2042
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      153
      1521
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1338
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      129
      1019
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      993
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      828
    Aihe