Pelaajan Valinta -nettikauppa kokemuksia

PelaajaM1977

Millaisia kokemuksia ihmisillä on Pelaajan Valinta -nettikaupasta? Luin joskus muualta kokemuksia ja oli aika negatiivisia. Silti sivuston ollessa ainoa paikka, mistä löysin originaali Xboxille komponenttikaapelin, päätin ottaa riskin ja tilata kaapelin sieltä.

Ihme ja kumma, se tulikin jo heti SEURAAVANA PÄIVÄNÄ postiluukusta. Olin aika ihmeissäni ja positiivisesti yllättynyt. No tästä rohkaistuneena kun taas löytyi tuote, joka oli heti saatavilla Pelaajan Valinnasta, pistin tilauksen vetämään.

Siitä on nyt kulunut 2 viikkoa. Kokemuksesta tiedän, että olipa kauppa mikä tahansa kotimainen nettikauppa, 2 viikossa aivan takuulla tuote on perillä tilaajalla. Ellei ole todella harvinainen tapaus. Tässä tapauksessa tuotteen piti olla ihan varastossa eli lähettämistä vailla vaan. Eipä tainnut olla, tai sitten tilausta ei ole vielä edes huomioitu. Olen maksanut tuotteen verkkopankilla, joten minun osalta homma on kunnossa.

En kyllä usko saavani tuotetta ja pidän rahojani (vajaa 20 euroa) menetettynä tapauksena. Tämä oli testi ja nyt tiedän, että tuosta kaupasta en tule koskaan enää mitään tilaamaan. Tilasin saman tuotteen toisesta paikasta itse asiassa jo viime viikolla ja sain sen 3 päivässä kuten firma lupasi (toimitus 2-4 päivää).

Siispä johtopäätös: Pelaajan Valinta on epävarma ja epäammattimaiselta vaikuttava paikka. On onnenkantamoista, jos sattuu tilaamansa tuotteen saamaan säädyllisessä ajassa. Itse pidän yli viikon odotusaikaa liian pitkänä, kun kyseessä on kotimainen kauppa ja tuotetta sanotaan olevan varastossa. En suosittelen puljua. Piste.

2

1110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PelaajaM1977

No, peli tuli 2,5 viikon odotuksen jälkeen. Liian pitkä aika mielestäni. Onpahan kaksi kopiota pelistä nyt. :D

• Tyytyväinen-asiakas

Ostin itse Pelaajan valinta verkkokaupasta sunnuntaina myöhään klo 21 jälkeen pelin ja suoritin ennakkomaksulla verkkopankin avulla, koska kauppiaan laskutuslisä olisi ollut 3,90e. Maksu vahvistettiin heti ja sain sähköpostiini jatkuvan päivityksen tilauksestani. Tilaus laitettiin heiltä jo postiin heti seuraavana päivänä ja tuli 1 päivän päästä postilaatikkooni. Peli oli käytetty ja sen saadessani mielestäni se oli kuin uusi eli toimiva peli tuli suoraan kotiin. Itselle jäi pelkästään hyvä kokemus ko. kaupasta vaikka muiden kommentit saivat epäilemään. Halvat hinnat heillä ja harvinaistakin tavaraa, jota ei muualta ainakaan Suomesta saa! Plussaa heille minulta, liekkö hyvää tuuria, siitä en tiedä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe