Pelaajan Valinta -nettikauppa kokemuksia

PelaajaM1977

Millaisia kokemuksia ihmisillä on Pelaajan Valinta -nettikaupasta? Luin joskus muualta kokemuksia ja oli aika negatiivisia. Silti sivuston ollessa ainoa paikka, mistä löysin originaali Xboxille komponenttikaapelin, päätin ottaa riskin ja tilata kaapelin sieltä.

Ihme ja kumma, se tulikin jo heti SEURAAVANA PÄIVÄNÄ postiluukusta. Olin aika ihmeissäni ja positiivisesti yllättynyt. No tästä rohkaistuneena kun taas löytyi tuote, joka oli heti saatavilla Pelaajan Valinnasta, pistin tilauksen vetämään.

Siitä on nyt kulunut 2 viikkoa. Kokemuksesta tiedän, että olipa kauppa mikä tahansa kotimainen nettikauppa, 2 viikossa aivan takuulla tuote on perillä tilaajalla. Ellei ole todella harvinainen tapaus. Tässä tapauksessa tuotteen piti olla ihan varastossa eli lähettämistä vailla vaan. Eipä tainnut olla, tai sitten tilausta ei ole vielä edes huomioitu. Olen maksanut tuotteen verkkopankilla, joten minun osalta homma on kunnossa.

En kyllä usko saavani tuotetta ja pidän rahojani (vajaa 20 euroa) menetettynä tapauksena. Tämä oli testi ja nyt tiedän, että tuosta kaupasta en tule koskaan enää mitään tilaamaan. Tilasin saman tuotteen toisesta paikasta itse asiassa jo viime viikolla ja sain sen 3 päivässä kuten firma lupasi (toimitus 2-4 päivää).

Siispä johtopäätös: Pelaajan Valinta on epävarma ja epäammattimaiselta vaikuttava paikka. On onnenkantamoista, jos sattuu tilaamansa tuotteen saamaan säädyllisessä ajassa. Itse pidän yli viikon odotusaikaa liian pitkänä, kun kyseessä on kotimainen kauppa ja tuotetta sanotaan olevan varastossa. En suosittelen puljua. Piste.

2

1028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PelaajaM1977

      No, peli tuli 2,5 viikon odotuksen jälkeen. Liian pitkä aika mielestäni. Onpahan kaksi kopiota pelistä nyt. :D

    • Tyytyväinen-asiakas

      Ostin itse Pelaajan valinta verkkokaupasta sunnuntaina myöhään klo 21 jälkeen pelin ja suoritin ennakkomaksulla verkkopankin avulla, koska kauppiaan laskutuslisä olisi ollut 3,90e. Maksu vahvistettiin heti ja sain sähköpostiini jatkuvan päivityksen tilauksestani. Tilaus laitettiin heiltä jo postiin heti seuraavana päivänä ja tuli 1 päivän päästä postilaatikkooni. Peli oli käytetty ja sen saadessani mielestäni se oli kuin uusi eli toimiva peli tuli suoraan kotiin. Itselle jäi pelkästään hyvä kokemus ko. kaupasta vaikka muiden kommentit saivat epäilemään. Halvat hinnat heillä ja harvinaistakin tavaraa, jota ei muualta ainakaan Suomesta saa! Plussaa heille minulta, liekkö hyvää tuuria, siitä en tiedä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 103
      1869
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1835
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1834
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1350
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe