Meen ihan kohta yläasteelle ja mua jännittää ihan hirveästi😨 Eli, kaikki yläasteelaiset: minkälaista siellä on? Kiusataanko siellä enemmän vai vähemmän kuin ala-asteella? Entäs minkälaisia sääntöjä sielä on? Minkälainen tunnelma yms...Kertokaa!😁
Minkälaista on yläasteella?
10
2032
Vastaukset
- entinenyläastelainen
Yläasteella opiskelu tuntuu hieman vapaammalta ainakin oman kokemukseni perusteella verrattuna siihen millaista se oli alakoulussa. Myös vastuuta omasta opiskelusta kertyy lisää ja suosittelen panostamaan kaikkiin koulutöihin ja kokeisiin alusta loppuun.
Kävin itse ala-asteeni pienessä koulussa ja yläaste oli huomattavasti suurempi ja siellä oli paljon enemmän oppilaita. Ilmapiiri tuntui rennolta ja mukavalta. Luultavasti sinunkin tuleva koulusi on mukava paikka. Älä huolehdi turhaan :) - 232131521
yläasteella pitää pitää puoliaan enemmän, ei muita eroja oikein
- osjsokdsokdi
oo omaperänen ja rento jne nii hyvi se menee.
- kasilleee
oma kokemus että yläasteen opet on omaperäisempiä:D nojoo siel on vähän vapaampaa ja sääntöjä vähemmän
Kannataa varoi ettei sitä päätä tungeta sinne vessanpöttöö ysi luakkalaisten toimesta
- rassexd
Meidän koulus en oo hirveesti kiusaamista nähny, ja paljo vapaampaa. Älä vittuile opettajille liikaa sitte.
- hhii
mitä yläasteella tehdän ensimmäinen päivänä? :)
- Yläkouluonrennompi
Ensimmäisenä päivänä yläkoulussa yleensä tutustutaan luokkaan ja luokanvalvojaan, joka kertoo enemmän yläkoulusta ja vastaa oppilaidensa kysymyskiin.
- Anonyymi
Entä miten välkät
- Anonyymi
No mäkin kohta meen ylä asteelle mutta mun kun me käytiin sielä niin meillä kestää joku 15 min välkkä(^o^)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094236
- 783476
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?803292Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243199Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223142- 722896
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452770Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim612721Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852539- 332384