Minkälaista on yläasteella?

Kohtayläasteella

Meen ihan kohta yläasteelle ja mua jännittää ihan hirveästi😨 Eli, kaikki yläasteelaiset: minkälaista siellä on? Kiusataanko siellä enemmän vai vähemmän kuin ala-asteella? Entäs minkälaisia sääntöjä sielä on? Minkälainen tunnelma yms...Kertokaa!😁

10

2134

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinenyläastelainen

Yläasteella opiskelu tuntuu hieman vapaammalta ainakin oman kokemukseni perusteella verrattuna siihen millaista se oli alakoulussa. Myös vastuuta omasta opiskelusta kertyy lisää ja suosittelen panostamaan kaikkiin koulutöihin ja kokeisiin alusta loppuun.
      Kävin itse ala-asteeni pienessä koulussa ja yläaste oli huomattavasti suurempi ja siellä oli paljon enemmän oppilaita. Ilmapiiri tuntui rennolta ja mukavalta. Luultavasti sinunkin tuleva koulusi on mukava paikka. Älä huolehdi turhaan :)

• 232131521

yläasteella pitää pitää puoliaan enemmän, ei muita eroja oikein

• osjsokdsokdi

oo omaperänen ja rento jne nii hyvi se menee.

• kasilleee

oma kokemus että yläasteen opet on omaperäisempiä:D nojoo siel on vähän vapaampaa ja sääntöjä vähemmän

• Kannataa varoi ettei sitä päätä tungeta sinne vessanpöttöö ysi luakkalaisten toimesta

• rassexd

Meidän koulus en oo hirveesti kiusaamista nähny, ja paljo vapaampaa. Älä vittuile opettajille liikaa sitte.

• hhii

mitä yläasteella tehdän ensimmäinen päivänä? :)

• Yläkouluonrennompi

Ensimmäisenä päivänä yläkoulussa yleensä tutustutaan luokkaan ja luokanvalvojaan, joka kertoo enemmän yläkoulusta ja vastaa oppilaidensa kysymyskiin.

• Anonyymi

Entä miten välkät

• Anonyymi

No mäkin kohta meen ylä asteelle mutta mun kun me käytiin sielä niin meillä kestää joku 15 min välkkä(^o^)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2162
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1815
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      238
      1324
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      970
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      88
      950
    6. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      178
      906
    7. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      895
    8. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      746
    9. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      740
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      719
    Aihe