Onko tältä kesältä kokemuksia hot Shnellistä? Onko kävelymatka vanhaan kaupunkiin ihan ok, entä huoneet ja maisemat huoneista?
Suositteletteko hotellia. Vaikuttaa melko edulliselta.
Hot Shnelli
5
162
Vastaukset
- Tallinki
Ainoa vaihtoehto on 40m2 huoneisto, tavalliset huoneet ovat järkyttävän pieniä. Vanhan kaupungin reunalle 300m, tosin sille väärälle puolelle. Ensiksi pitää tietysti selvitä narkkareista, pummeista, kerjäläisistä, vähän auttaa kun siellä on tavallista kansaa myös aika paljon.
Maisemista ei kyllä voi puhua tuon hotellin yhteydessä.
Kelpaa viimeiseksi vaihtoehdoksi.- Koplinkingi
Kerran käydessäni aamiainen ei kuulunut huonehintaan ja se olisi maksanut lähes kympin. Hotelli ei ole hinta-laatusuhteeltaan hyvä valinta. Itse opin kantapään kautta.
- ei.taida.olla.ainoo
Koplinkingi kirjoitti:
Kerran käydessäni aamiainen ei kuulunut huonehintaan ja se olisi maksanut lähes kympin. Hotelli ei ole hinta-laatusuhteeltaan hyvä valinta. Itse opin kantapään kautta.
Älykkäämpi katsoo varatessaan mitä kuluu hintaan.
- S.U.P.E.R.L.I.N.K.K.I
Koplinkingi kirjoitti:
Homostelukäyntiin hotellilla ei välttämättä aamiainen kuulu.
- Kopukkas
Snelli sijaitsee balti jaaman alueella. Balti jaamaan kun liitetään käynti telliskiven alueella niin niiden yhteinen tuhovoima riittää pilaamaan reissun perusteellisesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t937577- 374027
- 473576
- 2412961
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402702- 452532
- 1322461
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212454Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292399Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as252195