Onko tältä kesältä kokemuksia hot Shnellistä? Onko kävelymatka vanhaan kaupunkiin ihan ok, entä huoneet ja maisemat huoneista?
Suositteletteko hotellia. Vaikuttaa melko edulliselta.
Hot Shnelli
5
156
Vastaukset
- Tallinki
Ainoa vaihtoehto on 40m2 huoneisto, tavalliset huoneet ovat järkyttävän pieniä. Vanhan kaupungin reunalle 300m, tosin sille väärälle puolelle. Ensiksi pitää tietysti selvitä narkkareista, pummeista, kerjäläisistä, vähän auttaa kun siellä on tavallista kansaa myös aika paljon.
Maisemista ei kyllä voi puhua tuon hotellin yhteydessä.
Kelpaa viimeiseksi vaihtoehdoksi.- Koplinkingi
Kerran käydessäni aamiainen ei kuulunut huonehintaan ja se olisi maksanut lähes kympin. Hotelli ei ole hinta-laatusuhteeltaan hyvä valinta. Itse opin kantapään kautta.
- ei.taida.olla.ainoo
Koplinkingi kirjoitti:
Kerran käydessäni aamiainen ei kuulunut huonehintaan ja se olisi maksanut lähes kympin. Hotelli ei ole hinta-laatusuhteeltaan hyvä valinta. Itse opin kantapään kautta.
Älykkäämpi katsoo varatessaan mitä kuluu hintaan.
- S.U.P.E.R.L.I.N.K.K.I
Koplinkingi kirjoitti:
Homostelukäyntiin hotellilla ei välttämättä aamiainen kuulu.
- Kopukkas
Snelli sijaitsee balti jaaman alueella. Balti jaamaan kun liitetään käynti telliskiven alueella niin niiden yhteinen tuhovoima riittää pilaamaan reissun perusteellisesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077793
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1146098- 835207
- 1414563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113240- 623034
- 582948
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102464- 612447
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562076