Hävetkää ihmiset jotka

untohentomontonen

rikotte tositen ydinperheen.
Hvetkää myös he, jotka haluavat erota omista lapsistaan ja vaimostaan.

Kuvitteletteolevansa sankareita ja kovisksia, mutta olette pelkkiä luuserteita.

Ihmiset jotka rikkovat perheitä, sehille 25000 e sakko ja kipuraha 35 000 e per henkilö.

Ihmiset jotka jättävät perhensä heille 100 000 e sakko ja elatusvelvollisuus lopun elämää lapsille ja vaimolle.

15

1033

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voijuoppoavoi

Lissun viikonloppu on taas ollut kännijohteinen, on tainnut raukka taas kerran päässy avohoitoon ja tietty viinakaupan kautta, ja kunnon känni ja nettiin.

• Miem

Ei sinun kohdalla itse liittosi rikoit ja hyvin pienellä osalla eroon liittyy 3.osapuolta

• samaamieltäoon

Oli kirjottanut kuka tahansa, täyttä asiaa. Toisten perheen rikkomisesta pitää saada sanktio, muuten se ei lopu koskaan.

• jooheti

1000000 euron sakko- ja vahingonkorvaus; joka rikkoo
        ja vahingoittaa, vieraannuttaa, manipuloi lapsen ja isän välisen suhteen, lapsen ja isovanhempien, suvun välisen suhteen perättömin "viranomais"selvityksin, lausumin mitä oikeasti on tapahtunut ja lapset, "viranomaiset" oi-keasti "selvitystyössään" lausuneet eli yhteishuolto ja lapsen laajat tapaamisoikeudet, asuminen myös oman isänsä huollossa ja hoidossa..

• Miem

Jep nyt sais Lissu itse sanktiot ja maksut erottaja vanhempana

• miksivihaatlapsia
        Miem kirjoitti:

Jep nyt sais Lissu itse sanktiot ja maksut erottaja vanhempana

Ja sie kun vihaat omia lapsiasi etkä halua nähdä heitä. Sulle vois haukkumisesta omia lapsiasi kohtaan laittaa vihauslisä 100 000 e haukkumislisä 200 000 hylkäyslisä 500 000 e ja exälle 800 000 e ja ostamaan heille iso talo ja viisi autoa.

Kaikille erikseen samat summat ja sakkona vielä kuukausittain jokaiselle 1900 e kk
        Niin paljon sulla on vihaa että ehkä toi opettas

• Miem
        miksivihaatlapsia kirjoitti:

Ja sie kun vihaat omia lapsiasi etkä halua nähdä heitä. Sulle vois haukkumisesta omia lapsiasi kohtaan laittaa vihauslisä 100 000 e haukkumislisä 200 000 hylkäyslisä 500 000 e ja exälle 800 000 e ja ostamaan heille iso talo ja viisi autoa.

Kaikille erikseen samat summat ja sakkona vielä kuukausittain jokaiselle 1900 e kk
        Niin paljon sulla on vihaa että ehkä toi opettas

Kerroppas ääliö missä ja milloin olen kirjoittanut vihaavani lapsiani ?
        Se että heidän äiti ei saa minulta mitään apuja ei tarkoita että vihaan lapsia ja lapsille olen ostanut vaatteita polkupyöriä ja ajokortit tietokoneet mutta aina olen ostamani tavarat ottanut takaisin kun ovat menneet rikki tai tulleet pieniksi tai ovat vain tarvinneet uuden !HEIDÄN ÄIDILLE EN ANTANUT APUA KOSKAAN EN EDES ELKKUJA KOSKA SAI ASUA OMISTAMASSANI TALOSSA SEN AIKAA KUN OLIN ELATUSVELVOLLINEN !
        M U T T A K O S K A AN EN OLE SANONUT VIHAAVANI LAPSIANI joten noi viha jutut on vain sinun sairaan mielikuvituksen tuotetta sinä kikkeli sairas lehemä
        Ps.lasteni äidistä en ole välittänyt eron jälkeen hevonpaskojakaan ja tapaamisetkin sovin lasten kanssa !

• miksiototsennaisen
        Miem kirjoitti:

Kerroppas ääliö missä ja milloin olen kirjoittanut vihaavani lapsiani ?
        Se että heidän äiti ei saa minulta mitään apuja ei tarkoita että vihaan lapsia ja lapsille olen ostanut vaatteita polkupyöriä ja ajokortit tietokoneet mutta aina olen ostamani tavarat ottanut takaisin kun ovat menneet rikki tai tulleet pieniksi tai ovat vain tarvinneet uuden !HEIDÄN ÄIDILLE EN ANTANUT APUA KOSKAAN EN EDES ELKKUJA KOSKA SAI ASUA OMISTAMASSANI TALOSSA SEN AIKAA KUN OLIN ELATUSVELVOLLINEN !
        M U T T A K O S K A AN EN OLE SANONUT VIHAAVANI LAPSIANI joten noi viha jutut on vain sinun sairaan mielikuvituksen tuotetta sinä kikkeli sairas lehemä
        Ps.lasteni äidistä en ole välittänyt eron jälkeen hevonpaskojakaan ja tapaamisetkin sovin lasten kanssa !

Kun vihaa lastensa äitiä vihaa lapsiansa. Vihaat myös itseäsi se oikein huokuu.

Miten kummassa olet voinut tehdä lapsia naisen kanssa jota olet vihannut noin sydäntäsärkevästi?? Etkö yhtään ajatellut kun otit semmosen naisen jota vihaat?

• Miem

Oot niin pihalla kuiin lumiukko talvella ! Lapset on ihan eri asia kuin heidän äiti... ...oot todellakin pirkka psykologi täysin epäpätevä arvioimaan ketään tai edes kasvattamaan lapsia oikea puoliäiti ! HULLU

• Kysynvaann15
        miksiototsennaisen kirjoitti:

Kun vihaa lastensa äitiä vihaa lapsiansa. Vihaat myös itseäsi se oikein huokuu.

Miten kummassa olet voinut tehdä lapsia naisen kanssa jota olet vihannut noin sydäntäsärkevästi?? Etkö yhtään ajatellut kun otit semmosen naisen jota vihaat?

Miksi sinä otit sellaisen miehen joka juoksi naikkosissa jatkuvasti ja teit sen kaa vielä monta kakaraa?
        Nyt vihaat ukkoasi ja sen panoja, niin paljon ,että et päästänyt edes kakaroitasi isän luo.

• mitä.häh

Entäs kun se on nainen joka lähtee uuden mukaan ja ottaa lapsetkin mukaansa. Hänellekö pitäisi myöntää palkinto ja jätetylle antaa rangaistus?

• habbapabbabuu

Kyllä kummallekin jättävälle naiselle, kuten miehellekin)kunnon sakot ja sanktiot. Saadaan valtion kassaan rahaa ja Sipilän lupaamasti,
      " Suomi Nousuun" vihdoinkin.

• Miem

Narsisti ihmiselle parisuhteessa sakkoja

• mitä.häh

Ai valtiolleko maksu pitää suorittaa eikä sille jota vastaan tehdään väärin?

No Sipilän hallitus kyllä haluaa repiä kaiken mahdollisen jokaisen ihmisen selkänahasta.

• mitä.häh
        mitä.häh kirjoitti:

Ai valtiolleko maksu pitää suorittaa eikä sille jota vastaan tehdään väärin?

No Sipilän hallitus kyllä haluaa repiä kaiken mahdollisen jokaisen ihmisen selkänahasta.

Niin ja ymmärsinkö nyt nimimerkin habbapabbabuu kommentin, että kun nainen pettää ja jättää, niin miehenkin pitäisi maksaa siitä Sipilälle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      7340
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      48
      5370
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      57
      3009
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2493
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1518
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      193
      1370
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1089
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      316
      1028
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      230
      976
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      896
    Aihe