Kipeät rinnat

Dkuppi

Onko täällä kenelläkään kokemusta seuraavanlaisesta ja mistä voisi johtua;
Minulla on ollut rinnat kipeät jo muutaman viikon ajan. Sattuu kun hellästi painaa esimerkiksi vaatteiden läpi nännialueelta ja muutenkin vihloo myös muualta rinnoista. Ihan voin tuntea kipua keskellä päivää touhutessani jotain. Mahallani en voi nukkua.
Raskaana en käsittääkseni ole, sillä viimeiset kuukautiset tulivat normaalisti, petipuuhia ei sen jälkeen ole ollut ja varoiksi testasinkin ja negaa näytti.

Pahaa oloa on välillä, mutta se minulla "normaalia".

Jotenkin en osaa tissejäni lääkäriin viedä, niin kysyn täältä onko jollain ollut moista vaivaa ja mistä ehkä johtunut.

Ikää minulla yli 30 vuotta joten mitään teinari juttuja nämä eivät ole.

1

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gdgdgdg

Jokin pieni hormonitoiminnan häiriö? Voit ihan hyvin seurata seuraaviin kuukautisiin asti. Jos jatkuvasti aristaa, niin kannattaa varmaan tutkia rinnat/käydä lääkärissä. Rinnat pitäisi muutenkin tutkia säännöllisesti kasvainten varalta, mutta se on helpointa kuukautisten jälkeen, kun rinta on pehmein.

Itselläni rinnat välillä aristavat ennen kuukautisia, välillä ei. En edes osaa huolestua asiasta. Olen tosi pienirintainen ja keski-ikäinen. Ilmeisesti luomukierrossa on pientä vaihtelua ja hormonaaliset oireetkin vaihtelevat. Omasta mielestäni tilanne on normaali, jos hellittää kuukautisten alettua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      91
      7703
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      131
      3083
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      159
      1966
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      75
      1747
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      131
      1589
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      178
      1540
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      132
      1212
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      80
      904
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      50
      834
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      794
    Aihe