Heipparallaa kaikki! Tämä tyttö tarvitsisi kokeneempien apua ja pikaisesti! Olen menossa naimisiin huhtikuun puolivälissä,emmekä ole tehneet MITÄÄN muita valmisteluja kuin varanneet kirkon&papin. Häistä tulee aika pienet,ehkä n.50-60 vierasta. Kertokaa minulle,mistä olisi hyvä aloittaa järjestelyt ja esim.jotkut nettisivut missä olisi neuvoja ja ohjeita a:sta ö:hön! Kiitos jo etukäteen,ja jos joku muu mattimyöhänen on samassa tilanteessa ja haluaa höpötellä enemmän,niin ilmoita ihmeessä s-postiosoitteesi!
Häät huhtikuussa,apua!!!!
13
4273
Vastaukset
- morsmaikku05
- Moppe
http://www.dlc.fi/~riksu/aikataulu2.htm
Tuolla on aika kattava lista.
Meillä on kans häät huhtikuussa ja meillä on seuraavanlainen kuvio:
* puku valittu ja vuokrattu
* kutsut tehty, lähettämistä vaille valmiit 30.3. ajattelin laittaa postiin.
* Pitopalvelu varattu
* Kirkko ja juhlapaikka varattu
* meikkiaika ja kampaaja varattu
* Ohjelma / menupohjat tehty
* pöytäjärjestys suunnilleen valmis ( varmistuu kunhan ilmoittautumisia tulee..)
* koristeet ja kukat suunniteltu
* Viinit valittu
* Musiikki valittu
* Paperisota valmiina tulostettuna ( nimenmuutokset yms. )
Sulhasen ja bestmanin puvut ehtii hoitaa maaliskuussakin.
Laitan sähköpostin auki ja ilmoitan sinulle osoitteen niin voidaan jatkaa aiheesta siellä :)- Moppe
Postitan kutsut..en 30.3. ....
- Moppe
- 03/06
Heippa! Olen tutkinut itse etukäteen tietoa omiin häihini. Osoite www.juhlitaan.net ja www.amoriini.com olivat hyviä, ainakin. Onnea tulevaan!
- diana
Ihana tietää, ettei kaikki hössötä omia häitään jo kaksi vuotta etukäteen. Itse olen menossa syksyllä naimisiin ja olen vasta varaillut paikkoja (pääkaupunkiseudulla on pakko). Muut jutut olen suosiolla jättänyt myöhemmäksi, kunhan saan muut stressaavat tekijät pois alta.
- info123
www.naimisiin.info
käy kattomassa.... - Moppe
En saa sinulle postia läpi?!
- varoitusajalla
Mikäs paniikki tuo nyt on.Itse järjestin omat hääni kolmen viikon varoitusajalla.Käveltiin kirkkoherranvirastoon varaamaan pappi ja kappeli ja paivämäärää sumplittiin kun välttämättä halusin tietyn papin.Päiväksi varattiin perjantai siksi,että saisin varmasti haluamani kampaajan ja valokuvaajan näin lyhyellä varoitusajalla.Ja kesälauantaithan on aina täyttä.Kyllä se siitä kun et hermoile.Kampaaja kannattaa kyllä varata ja meikkaaja,muut asiat saa kyllä sitten järjestettyä.Itselläni oli myös aika pienet häät ja kutsut lähetin tekstiviestillä.
- Moppe
Hääkutsut TEKSTIVIESTILLÄ??!! Vaikka olisi kuinka pienet häät, eipä tulis mieleenikään laittaa VIESTILLÄ kutsua, älkää vaan ottako tästä oppia! Huonoja tapoja..hyi hyi..
- morsian -02
riittävästi, itsellämme oli 50 hengen häät ja varasimme tärkeimmät eli kirkon, papin ja juhlapaikan sekä pitopalvelun hyvissä ajoin mutta se muu jäi kyllä viimeiselle kuulle. tosin pitopalvelunkin ehdin vielä vaihtaa loppumetreillä kun "täti" alkoi liikaa määräillä "hän kun oli niiiiin kokenut ja hyvä ja tieää enemmän kuin minä" . kannatti kyllä vaihtaa, saatiin tosi hyvä pitis.
häitä järkkäiltiin työn ohessa,puku oli hakusessa vielä kk. ennen kun kuvittelin laihtuvani ennen vihkiäisiä...:)
käytin apuna siskoja ja ystäviä. parhainta juhlissä kuin juhlissä on valmistelut joten niistä kannattaa nauttia. me saatiin juhlahuvila 3 vrk:si joten alotettiin juhla jo etukäteen valmistelemalla yhdessä paikat kuntoon ja osa hääväestä yöpyikin paikalla.tästä saimme hyvää palautetta juhlakansalta, meininki oli rentoa.
kaikki muu tehtiin itse pitopalvelua , pukuja ,kampauksia , hääkimppua lukuunottamatta. meillä oli häät syksyllä joten kampaajaa, meikkiä ei tarvinnu varata hirveen aikasin kun sesonki oli ohi.
yritettiin yksinkertaistaa mutta paljon oli kuitenkin järkättävää ja muistettavaa kaikesta pienestä. juhlapaikka koristeltiin, siivottiin ite kun saatiin se jo vrk ennen juhlaa käyttöön. vaikka läipiiri oli pieni apua ei tarvinnut pyytää kaikenmaailman vastuutehtäviin.
onnea valmisteluihin ja ennenkaikkea liitollenne!- pikku paniikissa
Ihanan selkeä viesti! Tuli sellainen olo että ei tässä mitään hätää olekaan kun vain koittaa ajatella järjestelmällisesti!
- Anonyymi
Naimisiin.info
Vaikkakin tämä on vanha keskustelu, uppaan sen uudelleen koska meillä tulee pienet häät huhtikuussa. 2024. Kirkko ja pappi on varattu. Toistakymmentä vierasta mahtu hyvin 750 hengen kirkkoon 😎👍🏻
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346