Moi,
http://www.pixxass.de/tep/catalog/default.php
Onko kukaan ostellu tuolta?Kokemuksia?
Jari
pixxass
7
5434
Vastaukset
- Suosittelen
En ole PIXXASISTA tilannut mitään mutta mikäli haluat ostaa halvalla niin suosittelen www.dnet24.de Kaikki tuotteet mistä olen tehnyt hintavertailua ovat siellä halvimpia koko saksassa. Esim 20D 18-50Kit 1339€ eli noin 100€ halvempi kuin muuaalla
- casio
Ostamani Casio ex750 oli 14€ halvempi Pixxaksella!
Tietysti kokonaiskulut ratkaisevat!Ja onko vero 16% vai 22%!!
- TTN
Luotettava kauppa vaikuttaisi olevan. Olen sieltä itsekkin kameran tilannut ilman ongelmia. Myös muilta olen kuullut vain hyvistä kokemuksista.
Rahathan lähetetään ensin Pixxassiin ja kun ne on perillä pistävät paketin postiin. Menee noin kolme viikkoa jos tavaraa on heti saatavilla, toimituskulut muistaakseni 22 euroa.- kainulainenn
Siis miksi maksaat etukäteen DDR-firmaan? Oletko täysi dorka? Kun tulee takuu-ongelma, mitä teet? Voi Jeesus mitä dillejä Suomessa elää.
- kerran puijattu
Ei kannata, MISSÄÄN TAPAUKSESSA. Ensin meni monta viikkoa toimituksen odotteluun. Tavaran tultua tuli takuuongelma. Ei saatana lähettäminen Saksaan maksoi liki 20 euroa ja vieläkin odottelen, kolmen kuukauden jälkeen.
- kadonneet kirjeet
Missä firma on? Vanhalla DDR-alueella. Tosi luotettava???
Kysy niiltä mitä tekevät jos sinulla on ongelma tuotteen kanssa!!! - Casio
Ostin itse casion kameran ja vaihdoin kesken prosessia kameraa!Kaikki hoitu hienosti!Ja halvempi kuin pixmania!!Maksuliikenne tapahtu Nodean kautta ja aikaa meni 2 viikkoa!Maksoin suoraan heidän osoittamalle pankille!Kannattaa käyttää iban ja mikä piru se nyt olikaan toista koodia,maksuliikenteessä!Hoituu paremmin!
Saksaa,en osaa ja siellä tuntu sillon olevan Englanti yhtä huonoo kuin omani!Ostan kohta toisen kameran sieltä!Näissähän on eu:n alueella ostetuissa 2v takuu ja hoituu suomessa!Ainakin casion kohdalla!Kuitti pitää olla mukana(kopio)kun laittaa korjattavaksi,näkevät siitä,että on ostettu Eu:sta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364115Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131543Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481496Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1821264Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ831025Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311022Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain42989Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62964
- 17829