Ruotsinkielinen pieni vähemmistö kiusaa suomalaisi

MITEN_on-MAHDOLLISTA

Ruotsinkielinen pieni vähemmistö kiusaa suomalaisia lapsia tällä kielimurteellaan, jota ei missään tarvita!

Paha Sanni Gran-Lapsonen varmaan taas pahojaan tekemässä!

> Opetussuunnitelma uudistui - ruotsin opiskelu alkaa pakollisena jo alakouluissa
Maanantai 8.8.2016 klo 11.58
Toinen kotimainen alkaa nyt ensi kertaa pakollisena jo alakoulussa. <

Siellä on taas rahaa laitettu kouraan, ruotsinkielisillä säätiöillä sitä on, kun eivät ole verojaan ikinä Suomeen maksaneet, kuten kuuluisi.

3

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalergi_plan

Kohtapa se alkaa. Se, minkä kaikki ovat aina tienneet: http://nwohavaintoja.blogspot.fi/2016/08/ruotsalainen-lakimies-vaittaa-jihadin.html
      Tämä oli aseeton harjoitus noin vuosi sitten, mistä ei sanaakaan saatu hiiskua eikä hiiskuttu: https://www.youtube.com/watch?v=h4-BXs3_fPM
      Tämän takia ne ruuan ja veden varmuusvarastot, vaikka ne on oikeasti tarkoitettu noille elukoille.
      Sitten kun tehtävä on suoritettu, sitten tulee OSraelin joukot "pelastamaan" henkiinjääneet ja heidät riemumielin tervetulleeksi toivotetaan. Kaikki menee just niinkuin on suunniteltu. Tulee yksi maailmanvalta johtajanaan Antikristus, tuo valheen isä, joka jo Nobelin rauhanpalkintonsa sai etukäteen.
      Ette te usko vielä. Kuukauden päästä on jo myöhäistä uskoa.

• kaikki-sannin-syytä

"Paha Sanni Gran-Lapsonen varmaan taas pahojaan tekemässä"!

Tuo ruotsinkieli taitaa olla pieni paha verrattuna siihen, mistä Sannia nyt syytetään.

Sanni on kotoisin Forssasta, jossa oli eilen suuri (<100) joukkotappelu maahanmuuttajien ja kantaväestön kesken. Ip-lehtien mukaan kantaväestö oli "syyllinen", mutta unohtivat kertoa, että tilanne oli eskaloitunut , kun mamut oli hakanneet 15-v pojan Prisman parkkipaikalla. Videokuvaa oli myös, kun mamut hakkasivat tyttöjen autoa jollain (pesäpallomaila) astaloilla. Olikohan tytöt torjuneet......?

Paikallinen lehti uutisoi näyttävästi, kuinka mamu poikaa oli pahoinpidelty, joten siitä sai sellaisen mielikuvan, että voi raukkoja, kun heitä sorsitaan, mutta sehän on ymmärrettävää, että Sannin isä on Paikallislehden ent. päätoimittaja ja hyvin vaikutusvaltainen ko. lehdessä.!

Koska sain paikallista informaatiota välittömästi lapseltani, jonka lapset käyvät läheistä koulua (vok´in) ja kaikki vanhemmat ovat tietenkin "paniikissa:)" siellä. Fillarointi kouluun loppuu heti ja autokuljetus toimii taas, vaikka sen piti nyt syksyllä loppua. Ulkonaliikkumiskielto tuli heti voimaan.

Tietenkin nyt aamulla lueskelin lehdet ja sen jälkeen Keskustelut/Paikkakunnat/Kanta-Häme/Forssa. Tuli todellakin levoton olo.

Vaikuttaa siltä, että tämä yhteenotto ei jää viimeiseksi, sillä kaikkialta Suomesta oli tullut kannatusta ja Pohjanmaallakin on jo "puukot teroitettu", johon Rovaniemeläiset saapuvat, kunhan junayhteyden selvittävät! DD

• ämmärrättömyys

Kyl on rumaa käytöstä suomalaisten taholta kyllä sieppaa ja hävettää sekä ruotsalaisten panettelu.
      Tämä vihaisuus ei kuulu suomalaisten ajattelu tapaan mutta näköjään löytyy tyhmiä ääriaineksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe