Mä haluan Luciferin kanssa suhteeseen!

astraalimatkailija

Paholainen kävelytti mua yöllä tunnelmallisella kuutamokadulla! Mä haluun toistekin mennä käskynkkää Lucion kans. Se on niiiin gay!

7

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • the-ghost

      :)

      Androgyyni ennemminkin, keijukaisethan on sellaisia. Pääset pelaan kyllä pokeria ja voin näyttää sulle muutaman Tarot-kortin, jos kiinnostaa. Voin tarjota yrttilikööriä/boolia niinku parille aiemmalle tuttavuudelle. Näkyillään!

      • husminen

        Tais olla tää sitä teiän husmista koomoria (kosmista huumoria)?


    • TheRealGod

      Älkää ottako liian vakavasti tota pelle pokerinpelaaja Squall Leonhartia. Hienosteluun taipuvainen tyyppi, mutta loistava ratkomaan sanaristikoita ja pelaamaan shakkia. Mä oon kans tän planeetan jumala. Your protector in service.

      http://4.bp.blogspot.com/-DDaq1OEZPt0/UDwY-CqCC-I/AAAAAAAABSg/hqOr2Zr5Lz4/s1600/ff142.jpg

      Lucifer edustaa aktiivista älyä (3. säde), mä taas tahtoa ja voimaa (1. säde). Toimitaan yhdessä. Ollaan seikkailukavereita.

      Eikun pelaamaan! Todellisuudessa nettipelit siirtyy korkeampaan todellisuuteen kun porukka edistyy tossa 10 000 vuoden sisällä. Mutta ennen ku siirrytte pelaamaan korkeampaan todellisuuteen, niin kaikkien pitää oppia rauhanomaiseksi.

    • Veteranfan

      Ilmeisesti ollaan nähty uusi TV-sarja Lucifer ???

      • astraalimatkailija

        Noob. Lucifer pelaa meidän Final Fantasy tiimissä. Final Fantasy on mestareiden inspiroima peli ja siinä on mukana oikeita henkisen tien kulkijoit pelaamassa, mm. Blavatskyn Lucifer. Tiimin käsitykset on todellisia fyysisen Blavatskyn Luciferin ominaisuuksia.


      • the-ghost
        astraalimatkailija kirjoitti:

        Noob. Lucifer pelaa meidän Final Fantasy tiimissä. Final Fantasy on mestareiden inspiroima peli ja siinä on mukana oikeita henkisen tien kulkijoit pelaamassa, mm. Blavatskyn Lucifer. Tiimin käsitykset on todellisia fyysisen Blavatskyn Luciferin ominaisuuksia.

        :)

        Ota huomioon että oon todellakin Blavatskyn Lucifer-hahmo joka näyttäytyi hänelle 9D:stä, ja josta tehtiin kuva Lucifer-lehteen. Maha-Chohanin oppilas, joka on antanut kasvonsa Lucifer-lehteen aikoinaan. Lucifer pyysi mua esittämään Luciferia ja antamaan kasvot hälle mm. lehteen.

        Tämän voi tehdä koska mahaparanirvaanisella tasolla kaikki on yhtä. Kuka tahansa on siellä kuka vaan. Mahaparanirvaanisen tason saavuttanut on kaikki ihmiset maapallolla :)


      • TheRealGod

        Hmm...porukka saa tosta kuvasta vain puolinaisen kuvan pelimaailmassa. Esoteriaa ei voi painottaa - sosiaalista luonnetta, rentoutta ja vitsailua kyllä, mielen nopeutta. Gay..heh.

        Ykkössäteen esittäminen on helpompaa, koska ykkössäde toimii suoraviivaisemmin. Tosin tääkin jää puolinaiseksi. Hyur Midlander, janoisten sankari ja köyhien sorrettujen puolustaja, on luonteeltaan ykkössädettä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe