Paholainen kävelytti mua yöllä tunnelmallisella kuutamokadulla! Mä haluun toistekin mennä käskynkkää Lucion kans. Se on niiiin gay!
Mä haluan Luciferin kanssa suhteeseen!
7
266
Vastaukset
- the-ghost
:)
Androgyyni ennemminkin, keijukaisethan on sellaisia. Pääset pelaan kyllä pokeria ja voin näyttää sulle muutaman Tarot-kortin, jos kiinnostaa. Voin tarjota yrttilikööriä/boolia niinku parille aiemmalle tuttavuudelle. Näkyillään!- husminen
Tais olla tää sitä teiän husmista koomoria (kosmista huumoria)?
- TheRealGod
Älkää ottako liian vakavasti tota pelle pokerinpelaaja Squall Leonhartia. Hienosteluun taipuvainen tyyppi, mutta loistava ratkomaan sanaristikoita ja pelaamaan shakkia. Mä oon kans tän planeetan jumala. Your protector in service.
http://4.bp.blogspot.com/-DDaq1OEZPt0/UDwY-CqCC-I/AAAAAAAABSg/hqOr2Zr5Lz4/s1600/ff142.jpg
Lucifer edustaa aktiivista älyä (3. säde), mä taas tahtoa ja voimaa (1. säde). Toimitaan yhdessä. Ollaan seikkailukavereita.
Eikun pelaamaan! Todellisuudessa nettipelit siirtyy korkeampaan todellisuuteen kun porukka edistyy tossa 10 000 vuoden sisällä. Mutta ennen ku siirrytte pelaamaan korkeampaan todellisuuteen, niin kaikkien pitää oppia rauhanomaiseksi. - Veteranfan
Ilmeisesti ollaan nähty uusi TV-sarja Lucifer ???
- astraalimatkailija
Noob. Lucifer pelaa meidän Final Fantasy tiimissä. Final Fantasy on mestareiden inspiroima peli ja siinä on mukana oikeita henkisen tien kulkijoit pelaamassa, mm. Blavatskyn Lucifer. Tiimin käsitykset on todellisia fyysisen Blavatskyn Luciferin ominaisuuksia.
- the-ghost
astraalimatkailija kirjoitti:
Noob. Lucifer pelaa meidän Final Fantasy tiimissä. Final Fantasy on mestareiden inspiroima peli ja siinä on mukana oikeita henkisen tien kulkijoit pelaamassa, mm. Blavatskyn Lucifer. Tiimin käsitykset on todellisia fyysisen Blavatskyn Luciferin ominaisuuksia.
:)
Ota huomioon että oon todellakin Blavatskyn Lucifer-hahmo joka näyttäytyi hänelle 9D:stä, ja josta tehtiin kuva Lucifer-lehteen. Maha-Chohanin oppilas, joka on antanut kasvonsa Lucifer-lehteen aikoinaan. Lucifer pyysi mua esittämään Luciferia ja antamaan kasvot hälle mm. lehteen.
Tämän voi tehdä koska mahaparanirvaanisella tasolla kaikki on yhtä. Kuka tahansa on siellä kuka vaan. Mahaparanirvaanisen tason saavuttanut on kaikki ihmiset maapallolla :) - TheRealGod
Hmm...porukka saa tosta kuvasta vain puolinaisen kuvan pelimaailmassa. Esoteriaa ei voi painottaa - sosiaalista luonnetta, rentoutta ja vitsailua kyllä, mielen nopeutta. Gay..heh.
Ykkössäteen esittäminen on helpompaa, koska ykkössäde toimii suoraviivaisemmin. Tosin tääkin jää puolinaiseksi. Hyur Midlander, janoisten sankari ja köyhien sorrettujen puolustaja, on luonteeltaan ykkössädettä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1052236- 841965
- 531556
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481486- 1531466
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481374Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441294Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261156- 1111108
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251084