Mä haluan Luciferin kanssa suhteeseen!

astraalimatkailija

Paholainen kävelytti mua yöllä tunnelmallisella kuutamokadulla! Mä haluun toistekin mennä käskynkkää Lucion kans. Se on niiiin gay!

7

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • the-ghost

:)

Androgyyni ennemminkin, keijukaisethan on sellaisia. Pääset pelaan kyllä pokeria ja voin näyttää sulle muutaman Tarot-kortin, jos kiinnostaa. Voin tarjota yrttilikööriä/boolia niinku parille aiemmalle tuttavuudelle. Näkyillään!

• husminen

Tais olla tää sitä teiän husmista koomoria (kosmista huumoria)?

• TheRealGod

Älkää ottako liian vakavasti tota pelle pokerinpelaaja Squall Leonhartia. Hienosteluun taipuvainen tyyppi, mutta loistava ratkomaan sanaristikoita ja pelaamaan shakkia. Mä oon kans tän planeetan jumala. Your protector in service.

http://4.bp.blogspot.com/-DDaq1OEZPt0/UDwY-CqCC-I/AAAAAAAABSg/hqOr2Zr5Lz4/s1600/ff142.jpg

Lucifer edustaa aktiivista älyä (3. säde), mä taas tahtoa ja voimaa (1. säde). Toimitaan yhdessä. Ollaan seikkailukavereita.

Eikun pelaamaan! Todellisuudessa nettipelit siirtyy korkeampaan todellisuuteen kun porukka edistyy tossa 10 000 vuoden sisällä. Mutta ennen ku siirrytte pelaamaan korkeampaan todellisuuteen, niin kaikkien pitää oppia rauhanomaiseksi.

• Veteranfan

Ilmeisesti ollaan nähty uusi TV-sarja Lucifer ???

• astraalimatkailija

Noob. Lucifer pelaa meidän Final Fantasy tiimissä. Final Fantasy on mestareiden inspiroima peli ja siinä on mukana oikeita henkisen tien kulkijoit pelaamassa, mm. Blavatskyn Lucifer. Tiimin käsitykset on todellisia fyysisen Blavatskyn Luciferin ominaisuuksia.

• the-ghost
        astraalimatkailija kirjoitti:

Noob. Lucifer pelaa meidän Final Fantasy tiimissä. Final Fantasy on mestareiden inspiroima peli ja siinä on mukana oikeita henkisen tien kulkijoit pelaamassa, mm. Blavatskyn Lucifer. Tiimin käsitykset on todellisia fyysisen Blavatskyn Luciferin ominaisuuksia.

:)

Ota huomioon että oon todellakin Blavatskyn Lucifer-hahmo joka näyttäytyi hänelle 9D:stä, ja josta tehtiin kuva Lucifer-lehteen. Maha-Chohanin oppilas, joka on antanut kasvonsa Lucifer-lehteen aikoinaan. Lucifer pyysi mua esittämään Luciferia ja antamaan kasvot hälle mm. lehteen.

Tämän voi tehdä koska mahaparanirvaanisella tasolla kaikki on yhtä. Kuka tahansa on siellä kuka vaan. Mahaparanirvaanisen tason saavuttanut on kaikki ihmiset maapallolla :)

• TheRealGod

Hmm...porukka saa tosta kuvasta vain puolinaisen kuvan pelimaailmassa. Esoteriaa ei voi painottaa - sosiaalista luonnetta, rentoutta ja vitsailua kyllä, mielen nopeutta. Gay..heh.

Ykkössäteen esittäminen on helpompaa, koska ykkössäde toimii suoraviivaisemmin. Tosin tääkin jää puolinaiseksi. Hyur Midlander, janoisten sankari ja köyhien sorrettujen puolustaja, on luonteeltaan ykkössädettä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      105
      2236
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      1965
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      53
      1556
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      48
      1486
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      153
      1466
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1374
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1294
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1156
    9. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      111
      1108
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1084
    Aihe