Gummeruksen kirjailijakoulu

UteUteLias

Jokohan mahtaa olla valituille tiedotettu asiasta? Ja jos joku tietää jo olevansa mukana kirjailijakoulussa, niin millä mielellä olette? Saitteko palautetta omasta tekstistänne jo ilmoituksen yhteydessä? Utelias vain on hän.

27

487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Japi65432

      Ei tietoa. Luulette että ilmoittaa mitään jos ei valita?

    • Hakenut

      Satoja varmaan hakenut. Olispa kiva päästä. Luin jostain, että puolivälissä elokuuta ilmoittavat päässeille. Sehän olis sitten aika pian.

    • ValitseNimimerkki40

      Ei ole kuulunut mitään. Elokuun puoliväliä lupailivat siinä vastausviestissä, joka tuli kun lähetti hakemuksen ja tekeleensä.

    • Japi65432

      Joo. Elokuun puolivälissä oli mailissa. Olis kohteliasta kertoa myös ei tulos. Olenko pessimisti? ☺ Tavoite on päästä.

    • Japi65432

      Voisi kysyä Gummeruksen Facebook ryhmästä!

      • Nyyhkii

        15.8. ovat soittaneet sisään päässeille, en tiedä, onko kaikki jo soitettu läpi, tunnen yhden onnellisen, joka pääsi.


      • Trollollollollaa

        Hei, älkää viitsikö pistää näitä trolleja.


      • Nyyhkii

        Ihan fakta tieto, en harrasta trollausta. Huomaat myöhemmin faktaksi.


    • Jupisen

      Sain jo vastauksenn.

      • hulluamalia7

        Tuskin sait, kun et kerran yhtään kerro millaisen vastauksen.


      • Kerrony

        No kerro nyt mitä vastasivat, äläkä pidä meitä jännityksessä.


    • Jupisen

      Sain ei-vastauksen :(

      • hulluamalia7

        Voi ei, pahoittelut. En tiedä miksi, mutta ajattelin että olisivat ensin lähettäneet myönteiset vastaukset? :-S


      • Kerrony

        Pahoitteluni :( Ilmeisesti sitten saa odotella postia tässä ihan lähiaikoina...


    • Japi65432

      Montakaan hakijaa? Onko tietoa viime vuosista?

    • Pieta40

      En mä ainakaan ole saanu mitään meiliä enkä kirjettä.

      • Japi65432

        Sain pari päivää lähetyksen jälkeen asiallisen kaikki pyritään käsittelemään elokuun puoleen väliin mennessä.


      • Japi65432

        Tämmönen tuli maililla siis heti:Hei



        Kiitos hakemuksestanne Gummeruksen ja Imagen kirjailijakouluun.



        Pyrimme ilmoittamaan valinnoista elokuun 2016 puoliväliin mennessä.



        Ystävällisin terveisin



        Susanna Jussila

        toimistosihteeri


    • Eiomahollis

      Mitenkähän tuo yksi on voinut saada jo vastauksen (ei kiitos), kun ei ole vieläkään kuulunut mitään? Taisi huijata.

    • hulluamalia7

      Ei ole tullut vastausta ei. Menee siis ensiviikkoon? Ei kai nyt kustantomoissa viikonloppuisin töitä tehdä :-P

    • Pateleipooparhaatpullat

      Sain ei-vastauksen tänä aamuna.

      • eiei

        Mäkin sain ein. Mut oli kommentti, että jos haluan myöhemmin julkaistavaksi... luemme sen mielellämme... ja osoite perään. ??

        Olikohan pelkkä kohteliaisuus?

        Tuliko sulle samanlainen viesti?


    • Pateleipooparhaatpullat2

      Joo ihan sama liirumlaarum.

      • eiei

        Ajattelin niin.

        Aina kannattaa laittaa menemään tekstiä!


      • ärsysytytytys

        Minä hain tuonne ja sain sen saman viestin. Minulla ei olisi ollut aikaakaan, eikä rahaa maksaa sitä kurssia. Eikä minulla ollut kunnollista käsikirjoitusta. En ymmärrä miksi edes laitoin hakemuksen. Pitäisi aina muistaa, että monilla on hyviä käsikirjoituksia valmiina ja turha hakea tyhmällä käsikirjoituksella. Ärsytän itseäni todella paljon.


    • Ehhehheh

      Juu ei kiitos tuli mullekin tänään. Olisi ollut kiva jos olisivat kertoneet montako käsistä tuli hakeneeksi koulutukseen. Lohduttaisi kummasti tuo tieto...

      • Kääpiö7

        Yli kolmesataa hakemusta, joista 14 valittiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      131
      2231
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      271
      2091
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      69
      1611
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      119
      1392
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1268
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1229
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      980
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      66
      968
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      895
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      871
    Aihe