Hey. Minulla on ollut monia "yhden illan juttuja" sekä monia ihastuksia ja muutenkin nais puolisia kavereita. En ole kuitenkaan ikinä seurustellut, enkä halua kiitehtiä seurustelemaan kenenkään sellaisen kanssa, jota en tunne itselleni sopivaksi. Olen kuitenkin vasta 18- vuotias ja koko elämä edessä. Mutta monesti olen ollut siinä tilanteessa, että olen aidosti kiinnostunut jostain naisesta, tai nainen on pyytänyt minua treffeille. Tällöin alan kuitenkin epäröimään ja ajattelen että en ole vielä valmis sitoutumaan mihinkään vakavaan suhteeseen ja en etene pidemmälle. Joskus tuntuukin siltä että tunteeni ovat ristiriidassa keksenään. Jos olen ollut täysin ihastunut johonkin naiseen ja haaveillut kuinka mukavaa olisi rakentaa hänen kanssaan yhteistä tulevaisuutta, niin menen silti lukkoon/paniikkiin, jos hän laittaisinkin treffi pyyntöä ja tuntuu siltä että en halua jatkaa juttua pidemmälle. Kun vietän aikaa naisten kanssa koulussa/vapaa-ajalla kaveri mielessä, niin olen vapautunut enkä koe tilannetta mitenkään ahdistavaksi.
Nuorempana minulla oli hieman itseluottamus ongelmia sekä itsetunto hukassa enkä usko että ne vaikuttavat tähän. Olen nykyään melko suosittu, hauska ja ystävällinen henkilö.
Enkö siis ole yksinkertaisesti vielä valmis seurustelemaan vai kannattaisiko minun rohkeasti ottaa yhteyttä seuraavaan ihastukseeni ja katsoa mihin homma etenee?
Kiitos vastauksista.
Milloin olen valmis seurustelemaan?
Suurisaari
2
218
Vastaukset
Minun mielestäni ihminen on valmis "oikeaan" seurustelemiseen ollessaan valmis vakiintumaan ja asettumaan aloilleen, muuttamaan kumppaninsa kanssa yhteen ja perustamaan perheen.
- cjlmcx
Se että menet treffeille ei välttämättä tarkoita että "he eivät elämänsä onnellisina loppuun asti", joten ei sitä kannata liikaa pelätä. Toiselle on ihan OK sanoa että tämä ei nyt vaan toimi.
Minun on mahdotonta sanoa mihin sinä olet valmis. Mieti itse mitä haluat. Lopulta se on aika paljon tahdosta kiinni. Aikaa tosin on myös odotella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904272
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372495Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042426Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1062201Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281927- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91597- 291578
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1891575- 771366