Essolla olemme aina tienneet sen, että säännöllinen keskarin nauttiminen lisää miehisyyttä. Seksi-Sulo nauttii keskaria kaikkein säännöllisimmin, ja siksi hänen miehiset kykynsä ovatkin ylivertaiset. Ikä ei Suloa paljon paina, sillä hän elää hyvin terveelisesti ja juo myös tarpeeksi nestettä kesähelteillä.
http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2016071521911642_se.shtml
Keskari lisää miehisyyttä
7
151
Vastaukset 7
Keskarin litkintäkö? Viski se on miehen juoma.
Keskari kasvattaa keskivartaloa.
- itsekokenut
alkoholin nauttiminen ei lisää miehisyyttä, vaan painvastoin, tarkoitan seksiä. miehet luulee itse,että näin on ,mutta naisena tiedän,että alkoholin vaikutus vähentää huomattavasti seksin toimivuutta. miehillä ei vain ota eteen, koska alkoholi turruttaa myös munan. halut varmaan lisääntyy,mutta lopputulos onkin sitten nolla. tämän vuoksi esim. osa muslimimiehistä ei käytä alkoholia ollenkaan,koska heille tärkeetä on pysyä ns. pelikunnossa aina.tämänkin olen saanut kokea ja se on ihana nautinto. toivoisinkin ,hyvät miehet, pysykää raittiina, niin kyllä teille naisia riittää !
- kaljasiepoilla
itsekokenut kirjoitti:
alkoholin nauttiminen ei lisää miehisyyttä, vaan painvastoin, tarkoitan seksiä. miehet luulee itse,että näin on ,mutta naisena tiedän,että alkoholin vaikutus vähentää huomattavasti seksin toimivuutta. miehillä ei vain ota eteen, koska alkoholi turruttaa myös munan. halut varmaan lisääntyy,mutta lopputulos onkin sitten nolla. tämän vuoksi esim. osa muslimimiehistä ei käytä alkoholia ollenkaan,koska heille tärkeetä on pysyä ns. pelikunnossa aina.tämänkin olen saanut kokea ja se on ihana nautinto. toivoisinkin ,hyvät miehet, pysykää raittiina, niin kyllä teille naisia riittää !
Suu käy mut mikään ei pelaa alapäässä.
- tiusteri_maikkanen
Höpöhöpö,ihan päinvastoin. Oluessa on hyvin paljon naishormonia.
Kun mies on juonut olutta riittävästi,miehestä tulee kovin puhelias,tunteellinen ja helvetin huono autokuski.- sellaanenmiäshän
Vai niin, tuo selittääkin palstahurmurin käytöstä ;)))))
- hups.anteeksi
Tykkäysmerkin yritin laittaa "tiusterille", mutta meni väärin. Sitä ei pysty perumaan, eikä voi laittaa lisäksi tykkäämismerkkiäkään.
Sorry, tiusteri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053030Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E71923- 42807
- 62740
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi42517Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit47514Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80465Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82451Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k24446