Essolla olemme aina tienneet sen, että säännöllinen keskarin nauttiminen lisää miehisyyttä. Seksi-Sulo nauttii keskaria kaikkein säännöllisimmin, ja siksi hänen miehiset kykynsä ovatkin ylivertaiset. Ikä ei Suloa paljon paina, sillä hän elää hyvin terveelisesti ja juo myös tarpeeksi nestettä kesähelteillä.
http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2016071521911642_se.shtml
Keskari lisää miehisyyttä
7
133
Vastaukset
Keskarin litkintäkö? Viski se on miehen juoma.
Keskari kasvattaa keskivartaloa.
- itsekokenut
alkoholin nauttiminen ei lisää miehisyyttä, vaan painvastoin, tarkoitan seksiä. miehet luulee itse,että näin on ,mutta naisena tiedän,että alkoholin vaikutus vähentää huomattavasti seksin toimivuutta. miehillä ei vain ota eteen, koska alkoholi turruttaa myös munan. halut varmaan lisääntyy,mutta lopputulos onkin sitten nolla. tämän vuoksi esim. osa muslimimiehistä ei käytä alkoholia ollenkaan,koska heille tärkeetä on pysyä ns. pelikunnossa aina.tämänkin olen saanut kokea ja se on ihana nautinto. toivoisinkin ,hyvät miehet, pysykää raittiina, niin kyllä teille naisia riittää !
- kaljasiepoilla
itsekokenut kirjoitti:
alkoholin nauttiminen ei lisää miehisyyttä, vaan painvastoin, tarkoitan seksiä. miehet luulee itse,että näin on ,mutta naisena tiedän,että alkoholin vaikutus vähentää huomattavasti seksin toimivuutta. miehillä ei vain ota eteen, koska alkoholi turruttaa myös munan. halut varmaan lisääntyy,mutta lopputulos onkin sitten nolla. tämän vuoksi esim. osa muslimimiehistä ei käytä alkoholia ollenkaan,koska heille tärkeetä on pysyä ns. pelikunnossa aina.tämänkin olen saanut kokea ja se on ihana nautinto. toivoisinkin ,hyvät miehet, pysykää raittiina, niin kyllä teille naisia riittää !
Suu käy mut mikään ei pelaa alapäässä.
- tiusteri_maikkanen
Höpöhöpö,ihan päinvastoin. Oluessa on hyvin paljon naishormonia.
Kun mies on juonut olutta riittävästi,miehestä tulee kovin puhelias,tunteellinen ja helvetin huono autokuski.- sellaanenmiäshän
Vai niin, tuo selittääkin palstahurmurin käytöstä ;)))))
- hups.anteeksi
Tykkäysmerkin yritin laittaa "tiusterille", mutta meni väärin. Sitä ei pysty perumaan, eikä voi laittaa lisäksi tykkäämismerkkiäkään.
Sorry, tiusteri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä282693- 911034
- 58901
- 66875
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26847Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6817Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37800Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65794Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75724Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu135708