jalkafetissi

footman

Moikka!

Olen tällainen 17-vuotias jätkä kangasalta. Löytyisikö naista joka haluaisi että haistelisin ja jopa nuolisin hänen jalkojaan? Vahva fetissi, jota en siis vielä ole päässyt toteuttamaan. Mielellään 15 - 25 vuotias voisit olla, mutta iällä ei oikeastaan ole merkitystä, kunhan omaat kauniit jalat :) vastauksia voi laittaa tähän

12

557

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TissuSex69

Olen 40 vuotias mies ja minulla on kauniit jalat. Homokoipeni on sokeroitu ja pakarat ajelen ruohonleikkurilla

• Kauha-Guru_

Olet ollut 40 jo kaksi vuotta.

• footman
    • Mun jalkoja voi nuolla

• Tiedätkö, että 15-vuotiaalta seksuaalisten tekojen osto on laitonta?

• Kärsä_Kyllikki

Onko vastaavien tekojen osto 18 vuotiaalta sallittua? Kysyn, kun en tiedä.

• Kärsä_Kyllikki kirjoitti:

Onko vastaavien tekojen osto 18 vuotiaalta sallittua? Kysyn, kun en tiedä.

On.

• Kärsä_Kyllikki
        AIDS kirjoitti:

On.

Miten tuo verotus? Jos ostan eräältä tytöltä nussimisaika 20 krt tunnin kerrallaan 100€/tunti, paljonko siitä maksetaan veroa ja kuinka se ilmoitetaan, mikäli maksu suoritetaan käteisellä.

• Kärsä_Kyllikki kirjoitti:

Miten tuo verotus? Jos ostan eräältä tytöltä nussimisaika 20 krt tunnin kerrallaan 100€/tunti, paljonko siitä maksetaan veroa ja kuinka se ilmoitetaan, mikäli maksu suoritetaan käteisellä.

Siinäpä kysymys. Uskon, että prostituutio hoidetaan pimeänä.

• Joo se on riski

• footman

Saisiko oikeasti :O jos näin, niin otahan yhteyttä tohon sähköpostiin jonka laitoin!

• NuorilleLuotettavaaApua

Kannatan, että meet puhumaan jollekkin ongelmastasi ennen kuin toteutat mielisairaita pervessioitasi. Ensi apuun annostele 5dl metanolia nielun kautta.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      87
      1438
    2. 72
      1224
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      83
      1124
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      270
      921
    5. 95
      909
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      34
      833
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      777
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      79
      727
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      723
    10. 45
      655
    Aihe