Moikka!
Olen tällainen 17-vuotias jätkä kangasalta. Löytyisikö naista joka haluaisi että haistelisin ja jopa nuolisin hänen jalkojaan? Vahva fetissi, jota en siis vielä ole päässyt toteuttamaan. Mielellään 15 - 25 vuotias voisit olla, mutta iällä ei oikeastaan ole merkitystä, kunhan omaat kauniit jalat :) vastauksia voi laittaa tähän
jalkafetissi
12
557
Vastaukset 12
- TissuSex69
Olen 40 vuotias mies ja minulla on kauniit jalat. Homokoipeni on sokeroitu ja pakarat ajelen ruohonleikkurilla
- Kauha-Guru_
Olet ollut 40 jo kaksi vuotta.
- footman
Tässä vielä linkki jos otat minuun mieluummin yhteyttä sähköpostitse: http://www.iskuri.net/index.php?prof=1009332&inr=61&s=2&osp=2&hsp=1&kau=106
Mun jalkoja voi nuolla
- Kärsä_Kyllikki
Onko vastaavien tekojen osto 18 vuotiaalta sallittua? Kysyn, kun en tiedä.
Kärsä_Kyllikki kirjoitti:
Onko vastaavien tekojen osto 18 vuotiaalta sallittua? Kysyn, kun en tiedä.
On.
- Kärsä_Kyllikki
AIDS kirjoitti:
On.
Miten tuo verotus? Jos ostan eräältä tytöltä nussimisaika 20 krt tunnin kerrallaan 100€/tunti, paljonko siitä maksetaan veroa ja kuinka se ilmoitetaan, mikäli maksu suoritetaan käteisellä.
Kärsä_Kyllikki kirjoitti:
Miten tuo verotus? Jos ostan eräältä tytöltä nussimisaika 20 krt tunnin kerrallaan 100€/tunti, paljonko siitä maksetaan veroa ja kuinka se ilmoitetaan, mikäli maksu suoritetaan käteisellä.
Siinäpä kysymys. Uskon, että prostituutio hoidetaan pimeänä.
- footman
Saisiko oikeasti :O jos näin, niin otahan yhteyttä tohon sähköpostiin jonka laitoin!
- NuorilleLuotettavaaApua
Kannatan, että meet puhumaan jollekkin ongelmastasi ennen kuin toteutat mielisairaita pervessioitasi. Ensi apuun annostele 5dl metanolia nielun kautta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871438
- 721224
- 831124
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois270921- 95909
- 34833
- 49777
- 79727
- 55723
- 45655