Moikka!
Olen tällainen 17-vuotias jätkä kangasalta. Löytyisikö naista joka haluaisi että haistelisin ja jopa nuolisin hänen jalkojaan? Vahva fetissi, jota en siis vielä ole päässyt toteuttamaan. Mielellään 15 - 25 vuotias voisit olla, mutta iällä ei oikeastaan ole merkitystä, kunhan omaat kauniit jalat :) vastauksia voi laittaa tähän
jalkafetissi
12
586
Vastaukset 12
- TissuSex69
Olen 40 vuotias mies ja minulla on kauniit jalat. Homokoipeni on sokeroitu ja pakarat ajelen ruohonleikkurilla
- Kauha-Guru_
Olet ollut 40 jo kaksi vuotta.
- footman
Tässä vielä linkki jos otat minuun mieluummin yhteyttä sähköpostitse: http://www.iskuri.net/index.php?prof=1009332&inr=61&s=2&osp=2&hsp=1&kau=106
Mun jalkoja voi nuolla
- Kärsä_Kyllikki
Onko vastaavien tekojen osto 18 vuotiaalta sallittua? Kysyn, kun en tiedä.
Kärsä_Kyllikki kirjoitti:
Onko vastaavien tekojen osto 18 vuotiaalta sallittua? Kysyn, kun en tiedä.
On.
- Kärsä_Kyllikki
AIDS kirjoitti:
On.
Miten tuo verotus? Jos ostan eräältä tytöltä nussimisaika 20 krt tunnin kerrallaan 100€/tunti, paljonko siitä maksetaan veroa ja kuinka se ilmoitetaan, mikäli maksu suoritetaan käteisellä.
Kärsä_Kyllikki kirjoitti:
Miten tuo verotus? Jos ostan eräältä tytöltä nussimisaika 20 krt tunnin kerrallaan 100€/tunti, paljonko siitä maksetaan veroa ja kuinka se ilmoitetaan, mikäli maksu suoritetaan käteisellä.
Siinäpä kysymys. Uskon, että prostituutio hoidetaan pimeänä.
- footman
Saisiko oikeasti :O jos näin, niin otahan yhteyttä tohon sähköpostiin jonka laitoin!
- NuorilleLuotettavaaApua
Kannatan, että meet puhumaan jollekkin ongelmastasi ennen kuin toteutat mielisairaita pervessioitasi. Ensi apuun annostele 5dl metanolia nielun kautta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhan lie kuollu auto-onnettomuudessa kylillä?
Joku nuorimies löytyny kuolleena kylän liepeillä ulos ajetusta autosta.Kenen poikahan lienee?6902- 138896
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?93782Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha95737- 60715
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät55591Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!26573Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett41484- 152481
- 42469