mamut vallanneet niinkuin kaarneparvet,imevät röökiä eivätkä väistä parkkiin ajavia ostoksille tulevia asikkaiden autoja.Moljottavat silmät tapillaan ja molisevat jotain todennäkoisesti oikeuksistaan.
Lidlin parkkipaikan on
7
228
Vastaukset
- pökpio26
Jes oikeeta puhetta.
- RikastuukoKylttyyri
Viitasaarella tilanne poliisilla päällä?? Mitä siellä tapahtuu?
- ihanjaoikein
eiks ne oo teuvon puolueen kutsumia ja mun mielestä vitasaari on jees paikka mamuille
- syövätköpitzeriassa
Elekeäpä hulissanne olla,kohta ne Saarijärvenkin matut teällä,pyssyy paekat aoki kun talloavat pientareita.
- päpsytvipsut
Eipähän näy mamutsuja parkkipaikoilla,ei tarvitse enää poistella viestejä,,niinköhän myöhä yllätti poistelijan???
- naapurista
Vieläkö mamuja näkyy katukuvassa, vastaanottokeskushan lopetettiin ? Joko lähteneet "muille maille" ?
- KylähullujenUlostuloja
Mitenkän sääkin nyt tuut toimeen ilman heitä kun ei oo kujilla ennään mittään tuijotettavaa eikä netissä mittään puheenaiheita, mokomassa sisäsiittoisessa tuppukylässä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740