miten yleistä? Että isäntä tai emäntä harrastaa pientä sivusuhdetta taloon tulleen lomittajan kanssa. Osaatteko sanoa jotain prosenttimääriä...ehkä luokkaa 10-30% ??? Ja syntyykö näistä mitään pysyvämpäää? Esim. tilan emäntä tai isäntä saakin lähteä tilalta, kun lomittaja ottaa sen paikan! :) Onko oikeasti käynyt niin että isäntä joutuu lähtemään? Ja entä jos tuleekin pentu lomittajan kanssa?! :O
Lomittajan kanssa vehtaaminen
16
1381
Vastaukset
- EtkäHuorinHankkisi
Ostasit oman tilan....
- sairasrunkkari
Jopa fantasio edelleen morsiammen osasta maatilalla.
- KunhanPuhuvat
Veikkaisin yhden prosentin luokkaa, jos sitäkään. Ainahan joku onnistuu sotkemaan asiansa lomittajankin kanssa, mutta paljon harvempi kuin mitä puheiden perusteella kuulostaa. Enemmänkin lomittajat kuulosta keskenään kyllä asioitaan sotkevan, yhdelläkin lomittajamiehellä jo kolmas lomittajavaimo menossa, ja ero näyttää tulevan siitäkin. ,
- lomittajakolli
Onpahan jollai mielihalut kaikkee kysyä...
Omalta kohdaltani nyt joitakin vuosia hommia tehneenä voin sanoo että sehän on kieltämättä yksi työn hyviä puolia että joskus tiloilla voikin törmätä aikasta hyviin naisiin. Emännät on usein nii paljon vanhoja jo tai muutenkaan heidän kanssa ei tuu kun korkeintaan pientä flirttiä vaan pilke silmäkulmassa, mut sehän ei ole kenellekään vaarallista. Ei sitä silti varmaan lähtis sotkee kenenkään avioliittoja kuiteskaan, missään tapauksessa.
Mut kyllähän taloista sitten usein löytyy sopivan ikäisiä ja hyvän näköisiä tyttäriä tai isäntäväen sukulaisia jostain syystä tilalla myös. Yhen emännän siskon kanssa oli kyllä sutinaa jo vähän pitemmällekin mutta ei sekään kai itse isäntäväelle mikään salaisuus ollut, hämmästelivät jo kuinkas se nyt on ruvennut navetassa niin ahkerasti käymään kun lomittaja on. Eikä mun tarvinnu yöksi kotia ajaa töitten jälkeen kun oli aitassa tilaa;)
Ai ai, on ollut hyviä hetkiä näissä töissä... Varmaan hyvää mainosta alaa harkitseville.
Parikin tapausta tiedän kyllä jossa naislomittaja pamahti paksuksi vanhapoikaisännälle joka ei ollut vanhapoika kauaa, lomittajatar jäi sinne emännäksi. Yhden olen kuullut jossa mieslomittaja jäi isännäksi taloon tyttären kautta, lapsia tuli kyllä myöhemmin vasta. - ncbnhggff
Nykyään on mansikkatiloilla tullut isännän ja emännän välillä kahnauksia, kun Ukrainasta ja Venäjältä tulee nuorta upeaa pimua, jotka eivät pane pahakseen siinä sivussa viihdyttää isäntää.
- isäntä10
Piristää navettatyötä kummasti jos on pientä flirttiä.
- typeräköoot
Ajattele yläpäälläsi.
- Mäkilato
On okemusta emännistä. Isännät eivät ole kiinostuneita kuin koneistaan niin emännät potee puutetta tietyllä alueella. On vietetty nautinnollisia hetkiä emäntien kanssa kun isännät on lomalla. Samälla emännät ovat saaneet helpotusta puutteeseensa. Nam.
- Anonyymi
Onkohan nuo saaneet mitään aikaiseksi vehdatessaan?
- Anonyymi
Toiveajattelua , kyllä se on loppujen lopuksi vilkasta mielikuvitusta mutta onhan niitä työpaikka romansseja ollu, , itse olen mieslomittaja ja olen pitänyt housuni jalassa enkä ole langennut emänän pauloihin , ovat hyvillään kun kuuntelen heidän huolijaan .
- Anonyymi
Eihän isäntä edes pysty kykenemään ilman tukea
- Anonyymi
Vetäisin mutta kun ei oo tukia, karjaa tai kuluttajaa. Nimim. äitikin ja isukin yhtymä kannuksesta
- Anonyymi
Meidän kunnassa isäntä otti eron ja otti lomittajan vaimoks.
- Anonyymi
Mielenkiintoista , , kylässä varmaan arvuutellaan kuinka kauan autuus jatkuu , , ja varsinkin sukulaiset.
- Anonyymi
Jaaha ja mitäs sitä kuuluu tälle rintamalle,onko tullut tulosta,onko siemen itänyt?
- Anonyymi
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010405552.html
Bisnes idea........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367599Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361863Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31749
- 241737