Moikka oon transihminen

tvkatja

Mä oon nykyään monesti miettinyt mistä voisin löytää ystäväkseni aidon naisen! Joka pystyisi hyväksymään minut sellaisena ihmisenä kuin oon!
Miehet kyllä kiinnostuu minusta ja minua vain häiritsee kun useimmat haluavat pelkkää seksiä! Mutta hävitään kun aletaan puhua syvemmästä ystävyydestä!
Itse kaipaan eritoten ystävyyttä ja vaikka puhdasta kaveruutta! Tykkään kyllä naiseksi pukeutuneena kulkea ihan päivänvalossa kaupungilla! Ei minua täällä Pk-seudun kaduilla hirveesti katsella tai kukaan ei kiinnitä oikeastaan mitään huomiota! Baareissakin saan käydä rauhassa jos niihin nyt joskus mieleni tekevi!
Aika paljon käyttämistäni asusteista ja vaatteista niin kuin myös kosmetiikka tuotteista hankin netistä. mutta ois todella mukava jos olisi aito nainen ystävänä jonka kanssa voisi käydä shoppailee eri liikkeistä ja kaupoista uusia vaatteita.. mutta myös ystävää ihan keskustelu kaveriksi.. Myös ystävää joka lähtisi välillä kanssani ulos iltaa istumaan! Mielestäni ystävä naiseni saa olla hetero jos riittää kantti tutustumiselle mutta tietenkin mielummin bi-seksuaali. Itsekkin oon bi-seksuaalinen trans nainen. Siis juu kait sekin ois laitettava tähän että oikealta biologiselta sukupuoleltani mies. mutta täysin tyytymätön nykyiseen kehooni. Kyllä! Minulle ei ole vielä tehty mitään lääketieteellisiä hoitoja vaikka niihin tähtään kokoajan! Olen 42vuotias...
Ei sun iällä ole juurikaan merkitystä mutta toivoisin että olisit 30v. ja hyvin suvaitseva! Voidaan toki tehdä yhdessä muutakin kuin jutella tai shoppaila.. voidaan vaikka retkeilä luonnossa yhdessä ja käydä telttaretkillä mutta ilman seksuaalista mieli hyvää!

4

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sattumakauppaa

      Seuranhakupalstoilta ym. etsiminen voi olla toivotonta. Sopiva pari voi löytyä vaikka jonkin harrastuksen yhteydessä, baareissa haetaan yleensä vain kertapanoa.

    • Transihmistärakavastava

      Moi, oon kiinnostunut. Anna emailisi?

      • OlenTransnaisen

        ja lähden ex vaimoni kanssa etelän matkalle


    • laatta_lentaa

      Shoppaile iha rauhassa vaan ja tälläydy. Mua kiinnostavat jotku muut ku sirkuspellet ja ihmiset, joiden maailmassa ulkoinen habitus on se juttu.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe