Olemme suunnittelemassa häätmatkaa Mauritiukselle...minne päin saarta kannattaa suunnata, jossa olisi hyvä ranta snorklailuun, tekemistä ja spesiaali palvelua 😊
Häämatkalle maaliskuussa
4
352
Vastaukset
- A.p
Moi!
Häämatkalla kannattaa miettiä haluaako pelkästään sitä special-palvelua jossain huippuhotellissa ja paljonko se saa sitten maksaa.Hyvätasoisia hotelleja on runsaasti ja eri puolilla saarta.Itse määrittäisin jonkun budjetin ja etsisin hotellin hyvältä rannalta sopivaan hintaan.
Hyviä rantoja on esim. idässä,Flic en Flackissa,Le Monre jne...
"Turistikeskus" on Grand Bay pohjoisessa,siellä on eniten kauppoja ja palveluita.
Jos haluaa rauhallisempaa lomaa ja aluetta niin sitten kannattaa mennä hieman sivummalle.Voi joutua ajelemaan taksilla enemmän mutta sehän on halpaa huvia.
Jos haluaa tekemistä niin niitä voi järjestää melkein missäpäin saarta vaan riippuu mikä itseä kiinnostaa,tässä jotain : Voit käydä laitesukeltamassa, helikopterilennolla, delfiininbongausristeilyllä ,auringonlaskuristeilyllä, katamariiniretkellä, veneretkellä Ile aux Cerfin laguunisaarelle, snorklata,syvänmerenkalastaa, kokeilla merenpohjakävelyä ( painokengät ja lasikypärä), normaalit vesiurheilulajit mm.surffaus ja vetovarjot, vaeltaa ja pelata golfia.
Lisäksi voi vierailla museoissa, tehtaanmyymälöissä, teetehtaassa, rommitehtaassa, eläintarhoissa ( mahd. kävellä leijonien kanssa) ,hevoslaukkakilpailuissa, vesipuistossa , kasvitieteellisessä puutarhassa, markkinoilla, akvaariossa, usealla eri vesiputouksella ja isossa hindutemppelialueella, kirkoissa, pikkukylissä jne...- Morsian16
Kiitos hyvistä kommenteista, kaipaamme rentoutusta ja aurinkoa mutta myös aktiviteetteja sopivassa suhteessa 😁 ja niitä näköjään täällä riittää paljon 😁
- kookosrommi
Ollaan menossa kolmatta kertaa Mauritiukselle tammikuussa. Viime vuonna olimme hotelli Lux Gaubessa jälkimmäisen viikon ja eka viikon
Le Victoriassa. Toissa vuonna olimme kaksi viikkoa Le Victoriassa, jossa
loistava ranta snorklailuun- kirkas vesi ja koralleja. Kaloja vaikka minkä
värisiä. Lux Gaube oli loistava hotelli, mutta rannan vesi on sameaa, johtuen ilmeisesti siitä, että hotelli sijaitsee lahden pohjassa. Kannattaisi
myös välttää hotelleja, jotka sijaitsevat jokien suissa, kuten esim.
Revannela Attitude (Citron River). Tammikuussa menemme eka viikoksi
Victoriaan ja toiseksi viikoksi Sugar Beach hotelliin, josta meillä ei ole kokemusta. Victorian kaikista huoneista on merinäköala, henkilökunta
loistavaa ja ruoka hyvää. Hotellin alueella on kala-ja italialainen ravintola pääravintolan lisäksi. Suosittelen lämpimästi Le Victoriaa, vaikka todennäköisesti saarelta löytyy useita upeita hotelleja.
Hyvää matkaa- Morsian16
Kiitos hyvistä vinkeistä...,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374