Onko esim perjantai vapaata jos muina päivinä on vaikka 8-15 tai 8-16? Oon kuullut et joillaki olis nii haluan varmistetun tiedon.
Vastaukset 6
ammattikouluissa töitä tehdää maanantaista perjantaihin
- AmisAlkaja
Mitä sanot siihen kun oon kuullu et paikkaa mihi meen niin on ollu perjantai vapaapäivä pitkien alkuviikon päivien jälkeen.
- niijuu
Mitäs täällä sitten kyselet, kun kerran tiedät.
Riippuu paikasta...
- sellaista.menoa
Muutama vuosi sitten ainakin meillä oli koulua 5 päivänä viikossa noin 8-16. Jokunen perjantai oli itsenäistä opiskelua varten. Sitten oli tietty harjoittelujaksot erikseen. Töitä oli joskus myös iltaisin ja viikonloppuisin. Siis sellaista lähes aikuisen elämää se oli. Oikeesti.
Nyt voi olla, että amisjonnat ja -jannet ovat vähän niin kuin päivähoidossa silloin kun huvittaa. Se on kyllä perikadon tie. Nuoret ovat laiskempia kuin koskaan. Ja Suomi on köyhempi kuin koskaan.
Ennen kun amis oli vielä kunnon koulu, sieltä moni pääsi koulusta suoraan esimieheksi töihin hyville palkoille ja työpaikan sai valita. Enää ei, se laiska pohjasakka ei osaa edes työpaikalle tulla aamuisin eikä perjantaina ollenkaan. Kouluaika opettaa, ettei perjantai ole työpäivä. - Okeijjj
Meillä ainaki nyt tuleval viikol joka pv 8-14 kouluu, mut se voi toki vaihella viikottain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3001050Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni61857- 76835
- 69712
- 67691
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et39668Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34577- 43570
- 48507
- 40505