Tuntuu että olen nähnyt jokaisen hyvän animen mitä maa päällään kantaa. Tiedän kuitenkin samalla että näin ei ole ja siksi haluan ehdotuksia. Optimaalinen jaksojen määrä saa nyt olla 15-50. Sen verran rajoitan kun en nimittäin halua mitään yli 200 jakson pituisia fillereillä pilattuja manga-sarjoja vaan mahdollisimman originaalia kamaa :)
Vastaukset 4
- Arisuuuuu
Jos et ole nähnyt one pieceä niin katso. Ehkä paras sarja mitä on.
Akagami no shiryjaki-hime, Akatski no yona, Angel beats, Ao haru ride, Charlotte, Corpse party, Eetotama, Golden time, Guilty Crown, Hai to gensou no grimar, Mirai nikki, Monster musume, No game no life, Shigatsu wa kimi no uso, Shingeki no kyojin (duh), Sword art online (duh2), Tokyo ghoul, Toradora. Siinä jotain mitä oon joskus kattonu
- m.i.m.l
Itse ehdottaisin Magi: Labyrinth of magic sekä Magi: Adventures of Sinbad.
Sopii jos tykkäät fantasiasta, seikkailuista sekä huumorista ja hieman romantiikasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761069- 42784
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden218648Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34492- 23468
- 37443
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️70435Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga44409Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52409- 18404