rahansa S-pankkiin, saisi paremman koron?
Vastaukset 11
- Ässää-tuppaa-lomsaan
Siirsin jo silloin, heti, kun S-pankki aukesi. Ei ole moittimista, eivät kysele satasen niskaan ja tarvittaessa kaikki henkilökohtainenkin asiointi hoituu kuin pankissa pitää.
- asko775s
mikä se raja olikaan ett saa ison koron ja kuinkas ison?
- Kolme.pankkia
asko775s kirjoitti:
mikä se raja olikaan ett saa ison koron ja kuinkas ison?
Ei ole sellaista rajaa. Korkoa et saa. Tosin en yli sataa tuhatta euroa ole tarjonnutkaan.
- ainaainaaina
no eiks s pankissa ollut et saa 5 pros. korkoa jos tallettanut isomman (minkäsuuruisen) summan?
Kirjoitus on sitä tyyliä että väkisinkin tulee mieleen kirjoittajalla olevan sama sala-kavala syndrooma kuin pankkiireilla.
Etenkin mainostavilla pankkiireilla.
H.En ole ajatellut siirtää, olen tyytyväinen pankkiini.
Kertymät ovat tilillä, vaan eipä niitä kovin paljon tule kun ostokseni ovat suhteellisen vähäisiä. En ole keskittänyt ostoksiani mihinkään kauppaan vaikka kaikkiin onkin kortit.Olkaa varovaisia.
Huhut kertovat valtion maksavan kana-asiakas-korttien suomat asiakas-bonukset.
Tarkenpaa tietoa käytetään kulttuuri-ministeriössäkin Oopperan, Kala-Sataman, Kylä-Saaren ja Musiikki-Talon pääsy-lippujen hinnoittelun arviointeihin.
Näin voidaan säädellä verotusta, jolla säädellään rikkaitten ja eläkeläisten raha-kertymien pihiyttä, vanhempien juoppoutta nuorison kulutus-eri-arvoisuuksia sekä syrjäytymistä kohtaan.
Mottona:
Kaikki pelaa!
Kaikkien rahoilla!
H.- kana-asiakas
Hunkszi
kana-asiakas kirjoitti:
Hunkszi
"kana-asiakas"
Hyvä on.
Peekele, minä nielen tuonkin.
Miksen mä huomaa...?
Laulussakin kun lauletaan.
H.
- Sijoitusnero
Olen menetellyt omasta mielestäni viisaimmin, kun en ole laittanut kaikkia munia yhteen koriin: S-pankin asiakkaana saa istua lepuuttamassa jalkojansa paikallisessa ostoskeskuksessa pankin asiakkaille varatulla penkillä. Nordeassa voi puolestaan nauttia mukin tai pari ilmaista vettä helteellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41578
- 48571
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459