Paljon on paikkoja suoraan henkilöstöyritykselle laskemaan vuokratyöntekijöille palkkoja. Onko kellään varsinaista kokemusta? hyvää tai huonoa kaipailen.
Muutama haastattelu edessä, mutta en tiedä mitä odottaa.
ONko niin että jokainen 200 vuokratyöläistä ramppaa valittamaan asioista juurikin minulle vai saanko rauhan tehdä töitä ja laskea palkkoja.
Kiva jos jollakin kokemusta.
Palkanlaskija henkilöstövuokrausyritykseen.
3
206
Vastaukset
- Nostetaanpalkkaa
Mietin itsekin samaa,saakohan palkanlaskija edes itse kunnon palkkaa?
Olisi kiva kuulla kokemuksia työstä , palkasta ja pestien kestoista. - Kohtanostanpalkkaa
Haluaisin myös tietää paljonko palkanlaskijat pk-seudulla tienaavat?
Se että palkoista vaietaan, aiheuttaa polku hintoja työmarkkinoilla.
Uudet työntekijät tulevat halvemmalla ja vanhoja kalliita konkareita poistetaan....- loppö
Työehtosopimuksen mukaiset vähimmäispalkat https://www.erto.fi/tietoa-ertosta/tiedostopankki?dir=11-henkilostopalveluala-vuokratyoala
Ihmisten itsensä ilmoittamia palkkoja löytyy kun googlaa palkanlaskijan palkka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575669
- 1155448
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465046Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa303011Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252521- 512497
- 432177
- 231899
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151641Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta101582