Sinne meni 35 000e uo ja perintä velkaa. 20 000e pankkilaina jäi jolla maksoin osan. Ihanaa kun tietää että 5 vuoden päästä sekin on maksettu. Opettaa kyllä kummasti ihmistä joten ei koskaan enää!
nyt ne on maksettu ja ei koskaan enää
5
156
Vastaukset
- Ei_tajuu
Miten sait aikaiseksi tuollaiset velat?
- tyllerö87
Ei tuohon 35t tarvita kuin maksaa velkaa velalla. 6 vuoden kierre josta 4 vuotta ulosotossa. Isot korot, perintä sekä oikeudenkäyntikulut useille veloille ja PAM. Velka on kolminkertaistunut. Näin suomessa.
- ytkk
Mulla loppuu syksyllä ja nyt jo pelottaa mitenkä selviän etten taas ole kohta samassa jamassa. En tiedä millaisen niskalenkin sitä osaa ottaa tästä hommasta. Luottokielto ainakin. Mutta ongelma on myös se että miten saan rahat riittämään koko kuukauden.
Luottokielto ehdottomasti otettava. Teet täysremontin kulutustottumuksiisi, kaikki turha pois. Eli lehdet, kalliit netti/puhelinliittymät, kerhojäsenyydet joissa tavaraa tulee joka kk automaattisesti... Itse aikoinani tein samanlaisen remontin ja sain kk-menoiksi vuokran, sähkölaskun ja edullisen puhelinliittymän(prepaid
nykyään hyvä vaihtoehto). Auton laitoin reiluksi vuodeksi pois ja otin bussiliikenteen arvokortin. Koti/henkivakuutuksen makselin könttänä veronpalautuksista. Tai sit joku muu hoitaa jonkun aikaa sinun rahaliikenteesi esim sukulainen?
- Rikostutkinta
Ota etelä-pohjaanmaan lakitoimistoon yhteyttä ja homma pelaa olet uudestaan liemessä ja kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1207604- 545708
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa763222Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72763Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101658Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2081533Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2601155Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931149Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3321146Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321031