työpaikka kiusaaminen

pyhh

Olen aloittanut työt ravintola - kahviossa. Tykkään työstä paljon mutta siellä on iältään noin .25-30vuotias nainen joka suorastaan vihaa mua,!? Olen yrittänyt olla kohtelias huomenta joka aamu sanon. En saa vastausta tai muutakaan. Kyynärpäällä vain tönii edestä. Inhottaa lähteä töihin. (Kuntouttava työtoiminta )
Asiasta sanominen ei hlö. Kunnalle auta koska siellä on ihmiset kuntoutuksessa työn välityksellä joten kaikenlaisia persoonia löytyy. Tulen hyvin toimeen muiden kanssa mutta en hänen! :/ Mitä voisin tehdä? Kokeeko hän minut uhkana ? Ikää mulla 22vuotta.

15

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sissee

      Näitä ankeita tyyppejä löytyy joka työmaalta mut eipä niille paljon painoarvoo tarvi antaa.Jotkut on sellasia ilkeilijöitä tulokkaille ja suhtautuminen voi muuttua ajan kans vähän parempaan tai sit ne on aina yhtä tympeitä.Keskity vain mukaviin työkavereihin ja työhön ja ole oma itses.

    • 1514

      Älä sosialisoi hänen kanssaan lainkaan. Olet niinkuin häntä ei olisikaan.

    • pyhh

      Kiitos vastauksista.!
      Tänään "omaohjaaja" kysyi miten on mennyt, Kerroin kaiken mikä menee päin persettä. Siitäkös sotku syntyikin! Asiat ei mennyt kyllä etenpäin yhtään.>! Pahensin tilannetta koska nyt olen "vasikka" :D Tää on tavallaan niin naurettava tilanne mutta joo. Lapsi syntyy marraskuussa joten kohta jäänkin mamma lomalle. ::)
      Mietin vaan että miksi olen hänelle niin kamala "UHKA? ! :o

      • kademieli

        kateus siinä syy.


    • Jdldlfkyw

      Kappas, itellä sama homma, pääsin eräälle korjaamolle töihin jossa on yks täysin MULKKU. Millon on työkalut väärässä paikassa, milloin olen hänen tiellään jne.. Siis menisi ihan täysin työpaikka kiusaamisena ja olenkin miettinyt kun osaan olla kohtelias ja mukava heille jotka ovat minulle mukavia, mutta osaan myös olla erittäin v-mäinen, että hommaanko hänelle vähintään kirjallisen varoituksen tuolla vai alanko vittuilemaa samalla mitalla. Vai mitäs tässä keksis? Tympäisee kun muuten asiallista porukkaa siellä ja pidän hommia ihan ok.na ottaen huomioon että kyse kuntouttavasta. Helpostihan tuo menee siihen että paikka pitäs sitten vaihtaa.
      Niin ja tämä palopää on vieläpä joku vastuu työntekijä koska on tehnyt meistä eniten alan hommia ja taitaa olla iha henkilökohtainen pomoniin kaveri joten nyt pitäisi miettiä tarkkaan, ns "kosto" toimet, JOS jatkaa samaa linjaa. .

    • KrisseSAATANAA

      Muistakaa kaikki että murha on aina vaihtoehto.

      • Jsposos

        No äh miksi menisin istumaan jonkun toisen ylimielisyyttä? Pientä kiusaa voi tehdä, esim tälle vittuilijalle tuntuu auto olevan tärkeä ja isoa vannetta käyttää joten olisi varmasti sääli ja kallis homma hälle jos vaikka hänen renkaat olisi aamulla rikki :/ toivottavasti kukaan ei mene tämmöistä laittomuutta sille tekemään.


    • Moikka, oletko ollut yhteydessä työtoiminnan järjestäneeseen tahoon ja kertonut sinne kokemuksista? Kuntouttavan työtoiminnan tarkoitus ei ole aiheuttaa ahdistusta ja pahaa oloa.
      Tsemppiä loppuajaksi
      t. NettiSaappaat

    • Psykologini ehdotti mulle eläkettä, kun kiusaamishistoria enkä tule toimeen niiden kanssa.
      En mä masennu tai itke kiusaajien takia, eivät oo sen arvoisia.
      Niinpä psykologin puheen vuoksi hommasin itteni eläkkeellä.
      Sairaseläke/työkyvyttömyyseläke.
      Syinä mm kiusaamishistoria, passiivisuus, motivaation puute ja autistinen olemus.
      Nää painavia syitä eläkkeen saamiseen?
      Minusta on!
      Kyllä mä pystyisin duunipaikalla olemaan vaikka siellä ois kiusaajia, mutta en halua, koska en pidä niistä.
      Ovat nollatason ihmisjätepaskaa, huonompia ihmisarvoltaan kuin me kiusatut/hyvät.
      Siinä miettimistä vähän kaikille, mitä mä sanoin tässä viestissä.

      Ei elämä välttämättä lopu eläkkeellä, voi esim tehä töitä jossain pikkufirmassa tai tekee jotain pikkuhommaa, jossa vähemmän ihmiskontaktia, jos ei oo itte kovin ihmisläheinen ihminen tai puhelias.
      Eikä muutenkaan elämä lopu siihe, koska aina kotona voi keksiä kaikkea tekemistä ja välillä asettua aloilleen kuuntelemaan musaa.
      Tämä vapaus on hyvä asia mielestäni.

      • "Kyllä mä pystyisin duunipaikalla olemaan vaikka siellä ois kiusaajia, mutta en halua, koska en pidä niistä."

        Ja siitä hyvästä sitten eläkkeelle? Yhteiskunnan elätettäväksi? Minun ja kaikkien niiden muiden, jotka ovat hoitaneet työnsä, vaikka eivät aina olekaan pitäneet siitä?

        Kyllä, kaiken maailman kiusaajat ja öykkärit saattavat hyvinkin olla tietyssä mielessä ihmispaskaa. Muttah: kuinka korkealle sinä itsesi antamiesi tietojen perusteella tässä elämän ravintoketjussa luokittelisit?

        Uhriutumisen olet ainakin hoitanut kympillä kotiin ja sehän on helppoa, koska hyvinvointivaltio maksaa - ainakin vielä toistaiseksi.


      • Oldie kirjoitti:

        "Kyllä mä pystyisin duunipaikalla olemaan vaikka siellä ois kiusaajia, mutta en halua, koska en pidä niistä."

        Ja siitä hyvästä sitten eläkkeelle? Yhteiskunnan elätettäväksi? Minun ja kaikkien niiden muiden, jotka ovat hoitaneet työnsä, vaikka eivät aina olekaan pitäneet siitä?

        Kyllä, kaiken maailman kiusaajat ja öykkärit saattavat hyvinkin olla tietyssä mielessä ihmispaskaa. Muttah: kuinka korkealle sinä itsesi antamiesi tietojen perusteella tässä elämän ravintoketjussa luokittelisit?

        Uhriutumisen olet ainakin hoitanut kympillä kotiin ja sehän on helppoa, koska hyvinvointivaltio maksaa - ainakin vielä toistaiseksi.

        Lähipiiri ratkaisee paljon ja lähipiirin lähipiiri muut tuttavat, niiden mielipide minusta ihmisenä merkitsee eniten minulle, muitten mielipiteistä en välitä pätkääkään.
        Ja se mielipide lähipiirissä ja siinä lähellä on todella myönteinen minusta.
        Sitä voi kysyä vaikkapa naapureiltakin.
        Vastaus= rauhallinen, rehellinen ja ystävällinen.

        Et ehkä tiedä asioistani kaikkea vai?
        En mä oikeasti myöskään jaksa tehä duunia kauan aikaa, koska hermosto väsyy.

        Kyllä omasta mielestäni olen ansainnut eläkkeeni.
        Kyllä.
        Aika itsekäs ajattelutapa ehkä, mutta näin se vaan on.

        En usko, että valtiolta loppuisi rahat kokonaan.
        Onhan sitäpaitsi useissa valtioissa kuitenkin eläkejärjestelmä käytössä.
        Tosin USA;ssa ei tietääkseni saada paljoakaan eläkettä.
        Kyllä mulle itselle sopisi pienempikin sairastukiraha, kyllä se käy minulle, pitää vain elää sitten vielä tarkemmin.
        Jos se menis siihen, ettei ollenkaan tukia(mitä en usko), niin silloin kohtaloni voi olla nälkään kuoleminen, tosin rahaa on aika paljon, mutta kyllähä siinä köyhtyisi kuitenki pitkässä juoksussa, rahat finito, joutuisi ehkä kodittomaksi, kuolisi pois.
        No ei kuolema mua pelota ollenkaan eikä oikeastaan mikään asia.
        Olen täysin peloton ja rauhallinen.


    • Oon ehkä tietyllä tapaa äärimmäisen itsekäs ja itsekeskeinen ihminen.

    • Anonyymi

      Voinko ilman kirjautumista kirjoittaa tänne

    • Anonyymi

      Mitä näiden kiusaajien kanssa pitäs tehdä?vetää turpaan vai yrittää jotain muuta.Mikä se muu sitten olisi?Yleensä kiusaaja on sellaisessa asemassa jossa on vaikea puolustaa itseään.Itse olen sitä mieltä,jos kiusaus ei lopu,niin sen voi lopettaa vetämällä kiusaajaa turpaan.Siitä seuraa tietenkin rangaistus joka on sakkoa tai korkeintaan ja harvemmin ehdonalaista,mutta se on pino hinta siitä että itse traumatisoituu jonkun idiootin takia.

    • Anonyymi

      Kiusaaminen ei yleensä lopu ,se on lopetettava itse,vaikkamillä keinolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe