Millon jotkut alkoivat

merkillinensysteemi

rikkomaan ydinperheitä? Siitä seurasi valtaiseat avioerot ja kun alkoi olla tungosta , eroamisia helpotettiin, siiät seurasi kauhea kaaos ja kaikki alkoi eroamaan.
Siitä taas dseurasi lisää hajottamisia ja eroja ja siten alkoikin taas eronneide yhteenmuutto, ei paluumuutto vaan uudet ihmiset menivät yhteen.
Se oli vähän kuin vaihdetaan puolisoa leikki.
Sitten kehitettii sanahirviö uusioperhe, joka alkuperäisesti tarkoittaa nuortaparia jotka on menneet naismiin ja heillä on yhteinen lapsi, se on uusi perhe. Sitä alettiin käyttämään väärin, sitä alettiin käyttämään eronneiden ihmisten uuden puolison läytämisen jälkeen yhteen muuttavien nimeksi. Se ei ole oikea sana.
Osaltaan se lievensi ydinperheiden rikoajan syntiä ja häpeää, että oli rikonut jonkun perheen.
Mä luulen että rikkomalla jonkun perheen nänä rikkojat olivat joko lapsettomia tai ei ole läytäneet istä puolisoa vaan ottivat hyvin avioliiton koulussa oppineen miehen joka kanssa oli hyvä muutta yhteen, oli omaisuutta ja oli rahaa ja työtä ja kasvanut miheksi, ja lapsetkin oli siinä riesana.

32

1133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvokasta

Näin on. Mutta ei ole pakko erota. Pysyy vaan naimisissa kun on kerran mennyt. Omalla painollaan se menee vanhuuteen asti.

• jfkdjfdkjfkfjkdjdkjdkjk

Niin just, mie oon naimisissa miehen kans jok atekee täitä, mie vaan oon enkäeti töitä. Pitkässä liitossa onkiva kun ukko hoitaa työt ja nainen vaan tuhlaa ja kauppassa käy. Mä tykkään. Joka viikko käyn ulkoa syömässä kavereiden kanssa jotka on myös kotona ja ukko töis. Siellä katteleen kaupassa tavaroita ja syödään.. ollaan vaan ja ukot senkun painaa tätiä.
        Voiko kivampaa olla lapset jo isoja ja ollaan vaan ja ihmetellään laiskana.

• Olethumalassa
        jfkdjfdkjfkfjkdjdkjdkjk kirjoitti:

Niin just, mie oon naimisissa miehen kans jok atekee täitä, mie vaan oon enkäeti töitä. Pitkässä liitossa onkiva kun ukko hoitaa työt ja nainen vaan tuhlaa ja kauppassa käy. Mä tykkään. Joka viikko käyn ulkoa syömässä kavereiden kanssa jotka on myös kotona ja ukko töis. Siellä katteleen kaupassa tavaroita ja syödään.. ollaan vaan ja ukot senkun painaa tätiä.
        Voiko kivampaa olla lapset jo isoja ja ollaan vaan ja ihmetellään laiskana.

Mitä???? Jok akekee täitä, mitä jakelee täitä?????loisia , enkäeti??? Täitä???ukko painaa täitä??
        Älä juo enää ei tuosta saa selvää vanha Erkkikään.

• LissuOnFörbi

"Millon jotkut alkoivat rikkomaan ydinperheitä?"

Sitä on tehty ehkä 50-luvulta alkaen, jolloin Amerikassa keksittiin naurettava termi "ydinperhe".

Koska sinä, Lissu, aloit niitä rikkomaan? Itse en ole vieläkääån aloittanut.

• Miem

Kyllä narsisti/despootti suhteesta pitää pystyä eroamaan ilman sanktioita vai pitääkö vetää sit narun jatkoksi

• naikkosetrikkoo

Tuo on totta nykysuomessa, sitä ei kukaan taho uskoo kun se on niiiiiin uskomatonta että tuollasia naisi on olemassa jotka rikkoo perheitä. Mutt se on luvallista siksi niihin ei puututa ja ne vaan jatkuu.

• Miem

Jep narsisti vaimo ajoi hakemaan avioeron

• miksiteitlapsia
        Miem kirjoitti:

Jep narsisti vaimo ajoi hakemaan avioeron

Sie oon narsisti kun vihaat omia lapsiasi yli kaiken.

• jepulijepp

Eiköhän silloin keksitty tuo psykiatria jossa työntekijät eivät auta muussa kuin eroamisessa, koska itsekään eivät ole onnistuneet ihmissuhteissaan, niin eroon auttaminen on heidän ainoa taitonsa ja se on niin kivaa kun siit saa rahaa vaik ei osannu auttaa, sit voi heittää läppää, et se tuleva exä on sitte narsisti, niin ne saa helpommin eroamaan sanomalla jätä se narsisti.

Niin ja tää ammattiryhmä siis on heteroiden jälkeläisiä joidenka vanhemmat eivät jahdanneet lapsensa ikäisiä sivuseuraa. ,mut nää narsistialan ammattilaiset, et kaikki on heille tarkoitettu ja muut on narsisteja.

Ja joo nää työntekijät kyl on aika usein naisia, mut en tiiä naisena kumpia vihaavat eniten miehiäkö vai naisia, no kuitenkin työkseen sotkevat muiden parisuhteita ja suhteita lapsiin ja vastuunkantaminen teoistaan on heille käsittämätön juttu. Mut kun he itse eivät ole pärjänneet yhdessä parisuhteessa niin ovat ammattilaisia sit neuvomaan uusioperheist sun muista, mist ei olis koskaan tietty tarvinnu neuvoa jos olisivat osanneet alunperinkin näitä perheitä auttaa olemaan yhdessä, mut ei semmosta osaa ihminen joka itse narsistina ottaa aina vaan uusia uhreja.

• Mikäihmeenrikkoja

Miksi jotkut luulee omistavansa ihmisen sen jälkeen kun se on saatu liekaan kersalaumalla ja papin aamenella.

Ei ole enään rakkautta eikä mitään tunteita sillä joka haluaa lähteä ydinperheestä. Ei ihminen ole mikään tavara kun se on kerran otettu niin se pysyy varsinkin jos alkaa puolisoaan kalusteena kohteleen niin sitä varmemmin se lähtee enemmin tai myöhemmin ja tietenkin siitä pitää syyttää "rikkojaa" joka rikkoi kulissi perheen kulissit.

Minä lähtisin perheestä jos siellä olisi kamala olla enkä uhraisi itseäni kurjuuteen loppuhamaan asti. Hyvä ettei nykyään tarvitse paskassa suhteessa elää lasten takia väkisin, se on sitten eri asia onnistuuko seuraava suhde tai yhtään mikään.

Nuorena olin ahdasmielisempi mutta iän myötä näkemykseni on paljon muuttunut. Itselläni ei ole ollut erodraamoja ja 30v avoliitossa, ei papin aamenta eikä lapsia mutta rakkautta on vielä riittänyt eikä ole kukaan tullut rikkomaan.

• naisetnekehtaa

Yleensä lapsettomat naiset rikkovat perheitäkoska haluavat päteä ja näyttää mitä osaavat.
      Heistä on mieltöntä että voivat rikkoa lasten perheen ja nähdä miten lapset jäävät isättömiksija kaipaavat isää. Heistä on kivaa se että mies maksaa heidän elämisen kaljat ja shoppailut.
      Omituisia ihmisiä ne miehet sitten elättävätkin, no joillakin on suuret puhelahjat ja miehet jotkut ovat niin yllytyshulluja, kunluvataan lapseton vapaa elämä niin ei muuta kun akka ja kakarat vaihtoon.

• Miem

YLEENSÄ PERHEET /AVIOPARIT KESKNÄNSÄ PÄÄTTÄVÄT AVIOEROSTA ! Lissu älä edes yritä selittää surkeaa kohtaloasi jonka itse aiheutit muiden niskaan

• tunnustatosiasia
        Miem kirjoitti:

YLEENSÄ PERHEET /AVIOPARIT KESKNÄNSÄ PÄÄTTÄVÄT AVIOEROSTA ! Lissu älä edes yritä selittää surkeaa kohtaloasi jonka itse aiheutit muiden niskaan

Jos niin olisi, miksi sitten lapset ja exä kaipaavat miestä ja naiset joutuvat elättämään ja kasvattamaan yksin omat lapset? Kyllä siinä on joko viety mies tai yksipuolinen ero miehen puolelta.
        Jos yhdessä olisi erottu, niin asiat ei olisi näin pahasti pielessä kuin nykyisin on kaikilla. Sinullakin miukka. Jos olisitte eronneet yhteistuumin et varmasti vihaisi lapsia ja exääsi noin paljon.

• 1säpappa
        tunnustatosiasia kirjoitti:

Jos niin olisi, miksi sitten lapset ja exä kaipaavat miestä ja naiset joutuvat elättämään ja kasvattamaan yksin omat lapset? Kyllä siinä on joko viety mies tai yksipuolinen ero miehen puolelta.
        Jos yhdessä olisi erottu, niin asiat ei olisi näin pahasti pielessä kuin nykyisin on kaikilla. Sinullakin miukka. Jos olisitte eronneet yhteistuumin et varmasti vihaisi lapsia ja exääsi noin paljon.

Etävanhemmat kaipaavat lapsiaan, ei exäänsä. Ja tietenkin lapset kaipaavat etävanhempaansa.

• Miem
        1säpappa kirjoitti:

Etävanhemmat kaipaavat lapsiaan, ei exäänsä. Ja tietenkin lapset kaipaavat etävanhempaansa.

Varsinkin silloin lapset kaipaavat etävanhempaa kun lähi on lissu joka ei päästä lapsia isän luokse peruustettomista syistä

• Miem
        tunnustatosiasia kirjoitti:

Jep minä hain eroa yksin ja muutin pois omistamastani talosta ! Erosin päsmäri narsisti akasta jolle en ollut muuta kuin talonmies elämään ei mahtunut kuin hänen sukunsa,kaverit/ystävät ! Kun minun vanhemmat , sisaruksia tai kavereita tuli kylään niin se ämmä lähti ladten kanssa vanhemmilleen/kavereille tai vaan ostoksille

• onnenydinperhe
        Miem kirjoitti:

Jep minä hain eroa yksin ja muutin pois omistamastani talosta ! Erosin päsmäri narsisti akasta jolle en ollut muuta kuin talonmies elämään ei mahtunut kuin hänen sukunsa,kaverit/ystävät ! Kun minun vanhemmat , sisaruksia tai kavereita tuli kylään niin se ämmä lähti ladten kanssa vanhemmilleen/kavereille tai vaan ostoksille

Meillä perheemme hajoitwttiin vieras suttura halusi meidän isän/miehen, koska oli lapseton, vailla asuntoa ja rahaa.
        Semmoisia on liikkeellä, harmillista että yksi osui juuri meille, mutta ehkä emme olisikaan nhneet huonoa miestä silmissämme itse, vain luuserit hylkää painostuksella omistaan. Meillä oli sellainen, jota itse emme nähneet.
        Nyt mies on ilman lapsiaan ja lastenlapsiaan, lapset hylkäsi isän kun isä hylkäsi heidät.. näin se onneksi menee.

• LissuOnFörbi
        onnenydinperhe kirjoitti:

Meillä perheemme hajoitwttiin vieras suttura halusi meidän isän/miehen, koska oli lapseton, vailla asuntoa ja rahaa.
        Semmoisia on liikkeellä, harmillista että yksi osui juuri meille, mutta ehkä emme olisikaan nhneet huonoa miestä silmissämme itse, vain luuserit hylkää painostuksella omistaan. Meillä oli sellainen, jota itse emme nähneet.
        Nyt mies on ilman lapsiaan ja lastenlapsiaan, lapset hylkäsi isän kun isä hylkäsi heidät.. näin se onneksi menee.

Tietysti työtön sutturakin on parempi kuin sinä lissu.

Jos miehesi on looseri, niin miksi otit aikoinasi sellaisen? Koska et muuta saanut!

• Miem

Kerroppa OYP lissu pitääkö sietää narsisti aviopuolisoa joka erottaa lapset isän vanhemmista/ sukulaisista ja pitääkö silloinkin lähtijän maksaa sakkoja

• Itserikoitte

Ukkos ei enää tuntenu sinua kohtaan mitään, ei rakastanut sinua , rikkoi perheenne ja kävi vieraissa ja sitte löytyi se rakas jonka kanssa haluu elää elämäänsä.
        Siis ite te perheenne rikoitte.
        Suhdetta pitää hoitaa, muuten jompi kumpi alkaa voimaan pahoin.

• säälittäviäihmisiä

Niitä on rikottu aina. Aina on rikottu toisten perheet ja kiusattu. Lpasettomat naikkoset rikkoo kun heillä ei ole koskaan ollut miestä eikä perhettä, siksi he eivät ymmärrä mitä se rikkoo muuta, miehen elämän, lasten elämän vaimon elämän, suvun elämän tuttujen ym ystävien elämän.. ja jäljelle jää ei mitään.
      Eikä ne rikkojat edes tunne häpeetä kun ole koskaan omistaneet mitään.

• Häntäheiikkiex

Meillä kyllä oma mies rikkoi, kun juoksi vieraissa jatkuvasti, heitin ulkoruokintaan ja otin eron.

• Äiteliini

Meilläkin rikkoi säälittävä viinaanmenevä akka. Yrittivät pakottaa teinin katselemaan akkaa isän kämpillä mutta teini nosti ison haloon eikä mene enää sinne nyt kun akka valitettavasti on nähty. Hyvä niin.

• naikkosetonkauheita

Naiset on pahempia rikkojia kuin miehet. kateelliset ja kakerat naiset on riesa.

• Ositusmenossa

Niin on ,minun vaimoni piti salarakasta vuoden verran, mutta narahti , annoin kalossinkuvan perseeseen ja hain eron petturista, onneksi ainoa lapsemme jo aikuinen.

• läkdäädädkäfak
        Ositusmenossa kirjoitti:

Niin on ,minun vaimoni piti salarakasta vuoden verran, mutta narahti , annoin kalossinkuvan perseeseen ja hain eron petturista, onneksi ainoa lapsemme jo aikuinen.

Surullista kun oot tuommonen mies!!!!! Häpeetkö????

• Miem
        läkdäädädkäfak kirjoitti:

Hävetä miksi??? Kun vaimo antaa persettä ilmatteeksi vieeraalle ??? Ehei ei sellanen akka meillä ainakaan asuisi

• Ositusmenossa
        läkdäädädkäfak kirjoitti:

Hä! Hävetä, minkä takia, siksikö , kun vaimo kävi panetuttamassa ittees vieraissa, kyllä se on vaimo jolla on aihetta hävetä, minä en ole mittään pahaa tehnyt.
        Sinulla aika outo ajatuksenjuoksu.

• miehenkriteerit
        Miem kirjoitti:

Hävetä miksi??? Kun vaimo antaa persettä ilmatteeksi vieeraalle ??? Ehei ei sellanen akka meillä ainakaan asuisi

Miksi et ollut hyvä mies vaimollesi? Sun vika. Naiset haluaa kohteliaa miehen joka avaa ovaet, laittaa takin päälle, kantaa käsilaukkua ja tuo kaikki rahat kotiin. Kukkia ja lahjoja, hajuvettä ja laulaa iltasin. Miehen pitää olla nallekarhu tarvittaessa ja joskus ärjykarju pukari.. nainen haluaa miehen joka on monipuolinen ja muuttumiskykyinen, pitkä ja mörrimöykky, ihana tollo.
        Ei laiskaa ja idiottia.

• Miem
        miehenkriteerit kirjoitti:

Miksi et ollut hyvä mies vaimollesi? Sun vika. Naiset haluaa kohteliaa miehen joka avaa ovaet, laittaa takin päälle, kantaa käsilaukkua ja tuo kaikki rahat kotiin. Kukkia ja lahjoja, hajuvettä ja laulaa iltasin. Miehen pitää olla nallekarhu tarvittaessa ja joskus ärjykarju pukari.. nainen haluaa miehen joka on monipuolinen ja muuttumiskykyinen, pitkä ja mörrimöykky, ihana tollo.
        Ei laiskaa ja idiottia.

Miksi akka on huora hänen vika ettei tuonut rahaa kotiin huoran vika

• Hgfdsxcvb

Karman laki, kun huijaat jonkun toisen kumppanin paritteluvaiheessa kyynärpää taktiikalla tulee se sama myöhemmin takaisin ja rikkoo perheesi. Näi teet tilin menneisyyvehen kanssahamahan.

• hjuio

Ydinperhettä tarvitaan tässä yhteiskunnassa, lapsien pitää saada turvallinen kasvuympäristö ja vakaa, sekä vanhemmat jotka pysyvät perheessä, eivätkä juokse baareissa ja kapakoissa elämää etsimässä, sillä siellä kotona on se elämä ja eritoen omat jälkeläiset lapset, joista on huolehdittava. Mitä huolehtimista sellainen, on, että juostaan yömyöhään poissa.

Kyllä niitä seuran pitäjiä kaljaveikoille riittää ja tarjotaan itseään ja kaljapäissään on valmis mihin vain. Kapakoissa viihtyvät ovat alkoholisteja eli sairaita, joten kun sen viinan saa pois elämästä ja pysyy kotonaan ei tapahdu eroakaan. Perheen kanssa voi nauttia elämästä, lomilla matkustella ja nähdä maailman menoa.
      Pyytäisin jokaista ajattelemaan sellaistakin asiaa, miten haluaa nähdä oman lapsensa tulevaisuuden, haluatko todella nähdä sen, että lapsesi eroaa ja lapsenlapseni ovat jonkin uusikon hampaissa koko ajan ja kulkevat reppunsa kanssa tätä kahden uusperheen väliä. Voitko kuvitella mitä tuskaa se on ja voisitko ajatella että itsekin kärsisit siitä . Jääkö ajattelematta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      7350
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      48
      5410
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      57
      3019
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2503
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1538
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      195
      1382
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1099
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      316
      1028
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      231
      980
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      906
    Aihe