Ensi keväälle lähes varma 0,17 euroa ja korotuksiin pyritään jatkossakin? Osakehan alkais olemaan melko halpa alle 4 euron :D
Raision osinko
13
416
Vastaukset
- Ostajaunohda
Sieltä vaan laatuosaketta pitkän salkun kivijalkaan ;)
- ekonomistitskaja
-- ha ha ha hah hah ,laatuosaketta , eiks ollunna tässä firmassa se gangsteri joka tyhjensi firman kassaa 8000 e / vrk vauhtia , sille ne menee ,aivan turha ootella suurenpia osinkoja.
- sillenemenee
- tuohan vastaa 2000 osaketta päivittäin X 4 euroa = 8000
- kalat64
Osinko kasvaa sentin ensi keväänä, tämä lappu ei petä.
- Keräilen
Tylsähkö lappu mut toimii!
- Aristokraattisalkkuun
Kalanrehujen tuotanto laajenee pian laajennustöiden valmistuessa, kysyntä kasvaa tasaisesti. Siinä on yksi kasvun lähde tuleville vuosille. Osinko nousee hitaasti mutta varmasti.
- toteaja-
Brexit saattaa iskeä Raisioon. Se kannattaa huomioida.....
- Rexitti
Brexitin mahdollisesti tuoma kuoppa tuo hyvän ostopaikan. Raisiolla on vahva tase, joka kestää.
- bemaritäällä
- ei kestäny tase ,koska Rahikainen sai kengän puolipohjaa tuossa vuoden vaihteessa , meinaan liian raskas gansteri fimassa , missä lienee ny ? - oisko palkka pienentyny jossain ? - mersuja vaihteli joka toinen kuu.
- köyhäpatriootti
Kyllä ylipalkatuille saa pilluilla ja pitääki, kansantaloudellisesti edullista ja vähentää tuloeroja , se on minusta ihan isänmaallinen asia .
- E220_CDI
Ylipalkatut pitääkin ulkoistaa omistajien rahoja kuluttamasta.
Ylipalkkausta ei näe absoluuttisesta euromäärästä, vaan palkan suhteesta tuloksiin. - yksinkertlantalainen
Monesti tulos ollut - merkkinen ,mutta "herrojen" palkat nousseet siitä huolimatta jopa 25% - miten selitettävissä ?
yksinkertlantalainen kirjoitti:
Monesti tulos ollut - merkkinen ,mutta "herrojen" palkat nousseet siitä huolimatta jopa 25% - miten selitettävissä ?
Minun äänivaltani ei riitä pitämään palkkajohtoa nälkäisenä ja muut omistajat eivät ymmärrä omaa parastaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882