Ensi keväälle lähes varma 0,17 euroa ja korotuksiin pyritään jatkossakin? Osakehan alkais olemaan melko halpa alle 4 euron :D
Vastaukset 13
- Ostajaunohda
Sieltä vaan laatuosaketta pitkän salkun kivijalkaan ;)
- ekonomistitskaja
-- ha ha ha hah hah ,laatuosaketta , eiks ollunna tässä firmassa se gangsteri joka tyhjensi firman kassaa 8000 e / vrk vauhtia , sille ne menee ,aivan turha ootella suurenpia osinkoja.
- sillenemenee
- tuohan vastaa 2000 osaketta päivittäin X 4 euroa = 8000
- kalat64
Osinko kasvaa sentin ensi keväänä, tämä lappu ei petä.
- Keräilen
Tylsähkö lappu mut toimii!
- Aristokraattisalkkuun
Kalanrehujen tuotanto laajenee pian laajennustöiden valmistuessa, kysyntä kasvaa tasaisesti. Siinä on yksi kasvun lähde tuleville vuosille. Osinko nousee hitaasti mutta varmasti.
- toteaja-
Brexit saattaa iskeä Raisioon. Se kannattaa huomioida.....
- Rexitti
Brexitin mahdollisesti tuoma kuoppa tuo hyvän ostopaikan. Raisiolla on vahva tase, joka kestää.
- bemaritäällä
- ei kestäny tase ,koska Rahikainen sai kengän puolipohjaa tuossa vuoden vaihteessa , meinaan liian raskas gansteri fimassa , missä lienee ny ? - oisko palkka pienentyny jossain ? - mersuja vaihteli joka toinen kuu.
- köyhäpatriootti
Kyllä ylipalkatuille saa pilluilla ja pitääki, kansantaloudellisesti edullista ja vähentää tuloeroja , se on minusta ihan isänmaallinen asia .
- E220_CDI
Ylipalkatut pitääkin ulkoistaa omistajien rahoja kuluttamasta.
Ylipalkkausta ei näe absoluuttisesta euromäärästä, vaan palkan suhteesta tuloksiin. - yksinkertlantalainen
Monesti tulos ollut - merkkinen ,mutta "herrojen" palkat nousseet siitä huolimatta jopa 25% - miten selitettävissä ?
yksinkertlantalainen kirjoitti:
Monesti tulos ollut - merkkinen ,mutta "herrojen" palkat nousseet siitä huolimatta jopa 25% - miten selitettävissä ?
Minun äänivaltani ei riitä pitämään palkkajohtoa nälkäisenä ja muut omistajat eivät ymmärrä omaa parastaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.801148Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu27739- 11712
- 90695
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30687- 46658
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14645Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.68639- 56600
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj26600- 41571
- 61569
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan82558Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?46540- 43534
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129517Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa52493Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13492Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31455Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.27447