Olen jo moneen otteeseen yrittänyt etsiä kauniin ja oikeasti realistisen näköisen nuken lapselleni. Suomalaisissa kaupoissa törmää usein esimerkiksi Barbieihin, Bratz nukkeihin jne. Itse kannatan sellaista linjaa että maailma tuo muutenkin tarpeeksi paineita lapselle joten henkilökohtaisesti haluaisin ostaa lapselle myös nukkeja mitkä näyttää vähän enemmän oikeilta ihmisiltä ja rakentaisivat oikeaa maailmankuvaa lapsuudesta lähtien.
Eli kysymykseni on, osaako joku suositella jotakin paikkaa Suomesta joista saisi vastaavanlaisia nukkeja? Ulkomailta voi ehkä löytää jotakin uutta mutta postikulut ovat usein aivan liian korkeita. Jos joku osaisi ratkaista ongelmani niin minä, kuin monet tuttunikin olisivat todella kiitollisia!!!
Mistä oikeasti realistinen nukke lapselle?
9
269
Vastaukset
- Simppu89
Seuraan! Toit esille hyvän kysymyksen! Tämä on askarruttanut minuakin..
- annlee1
Olen kohdannut itsekin saman ongelman! Aivan vahingossa löysin nämä espanjalaiset Paola Reina nuket ja ihastuin täysin! Kivana lisänä oli että löysin nämä suomalaiselta myyjältä eli ei isoja toimituskuluja tarvinnut maksaa. Laitan linkin jos löydän!
- Ilahduttava
Kiitos paljon! Kannattaa katsoa :-)
- mari5
Joo, ne ovat söpöjä!!!
- ihanalelu
Itsekin voisin leikkiä niiden ka!!
- helen5
hei, katso tori.fi ssa -Näin paola reina nuket ja muuta! Ihanat.
- InkkuMinkku
Olen pitkään etsinyt oikeasti kauniin ja realistisen näköisen nuken lapselleni. Ja ihan sattumalta huomasin nämä linkit :-)
http://www.huuto.net/kohteet/nukke-paola-reina-32-cm/417041640
http://www.huuto.net/kohteet/nukke-paola-reina-32cm/417039237
http://www.tori.fi/uusimaa/Nukke_Paola_Reina_32cm_29284976.htm?ca=18&w=3&last=1 - Santra46
Ja minulla on kolme vanhaa nukkea, vanhin taitaa olla jo 90-vuotias, nuorinkin vähintään 50 vuotta vanha, niitä yritän kaupata. Barbikin on 60-luvulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082