potku munille..

menikö isyys?

olisin sitä kysyny että kävi yks huonompi juttu täs viikol et yks nainen potkas ensin kiveksiin ja sitten ku kaaduin maahan niin hän vielä puristi niistä todella lujaa.
nyt kivekset ei ole enää kipeet..pitääkö huolestua vai jatkaa elämää vaan että kai se isyys on tallella?
eikö kivekset enää tuota siemennestttä jos isyys menee vai mitä isyyden menettäminen tarkoittaa käytännössä?siis muutakin kun se ettei tule isäksi.

kiitos asiallisista vastauksista!

4

6591

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • biologian kirja

eikös ne siittiöt valmistu siellä syvemmällä, että jos nyt kiveksiä kipeesti rutistaakin niin ei se vielä lapsilykkyä vie. ja niitä tulee kokoajan uusia. pidättäydyt (käytät kondomia) nyt pari kuukautta niin et mahdollisesti vaurioituneilla siittiöillä saa aikaan vammaista lasta...

eri asia on taas jos potku murskasi kiveksesi hiekanjyväsiksi. silloin voi olla että siitoskyky meni. mutta tuskakin taitaisi olla sitäluokkaa, että et netissä kyselisi vaan istuisit jo yliopistollisen sairaalan sängynkulmalla potemassa.

isyyden menettäminen lienee sitä, että on uskonut olevansa isä, mutta sitten todistetaan että siitoksen on tehnyt joku toinen. eli menetetään saavutettu oikeus.

• opiskelija

Lisääntymiskyvyn voi viedä lisäkivestiehyen tai jopa siemenjohtimen katkeaminen. Tällöin kiveksessä kyllä muodostuu siittiöitä, mutta ne eivät pääse ulos asti koska tiehyt ei ole ehjä tai se on arpeutunut tukkoon. Siemenneste, siis eturauhasen, rakkularauhasten ja bulbouretraalirauhasten erite muodostuu normaaliin tapaan, samoin ejakulaatio tapahtuu täysin normaalisti, mutta neste ei sisällä siittiöitä. Paljaalla silmällä ei kai oikein voi sanoa, onko spermassa siittiöitä vai ei. Jonkinlaista osviittaa antaa sperman väri: mitä sameampaa, sitä enemmän siittiöitä. Taitavat nuo kivekset kuitenkin olla aika hyvässä suojassa moninkertaisten kalvojen keskellä mutta jos asia huolestuttaa, kannattaa käydä parin kuukauden päästä testissä.

• Gghxxhhfkch

Siis joskus noi

n 1,5 vuotta sitte mä sain potkun munille ja munat oli kipeet noin 3 päivää ni aattelin vaa ;)

• potkaistu

Pelkään todella paljon, että mulla on isyys menny. Sain 16-vuotiaana potkun täysillä munille. Kivekset turposivat ja olivat tosi kipeet ja mustelmilla pari päivää. Nyt ollaan jo yli vuosi yritetty lasta tuloksetta. Pelkään, että onkohan jokin siemenjohdin tai vastaava tosiaan mennyt epäkuntoon. Tyttöystävä painostaa menemään antamaan spermanäytteen, koska kiveksiin potkastu niin rajusti. Onkohan mitään muuta keinoa tutkia, onko isyys tallella? Siittiönäytteen antamiseen mulla iso kynnys. Pitää ilmeisesti antaa jossain lapsettomuusklinikalla? Voisiko jollain olla jotain suositella?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      160
      6981
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4088
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      47
      3397
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      135
      3138
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2906
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2286
    7. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      43
      2256
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      272
      2013
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      1975
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1856
    Aihe