Olen pienessä kriisissä lasten hankinnan kanssa, en yhtään tiedä haluanko niitä vaiko enkö. En osaa sanoa pystynkö huolehtimaan ja kasvattamaan lasta. Minua myös arveluttaa lapsen tuoma vastuu, oman elämän unohtaminen ja lapsen kaikessa etusijalle pistäminen. En tiedä haluanko sellaista elämää, toisaalta tiedän että naista en saa ilman lapsen hankkimista, en ole homokaan, miehet minua eivät kiinnosta. Tuleeko elämästäni masentunutta ja merkityksetöntä, jos en lapsia hanki. Vaiko päinvastoin, tuntuu että oma elämäni loppuu siihen lapsen hankkimiseen, vai alkaako se?
Lapsiako vaiko eikö?
MiesPohdiskelee
1
108
Vastaukset
- dfdsffd
Ilmeisesti olet melko nuori? On oma asiasi haluatko ja hankitko lapsia. On myös paljon naisia, jotka eivät halua lapsia ja kannattaa asiasta sanoa jo tutustuessa. Mutta... kokemuksen äänellä voin sanoa, että olen kahden "en halua lapsia"-miehen kanssa seurustellut ja kummallakin on lapsia nykyisin (toinen on aviomieheni) ja lisääkin haluaisivat. Vasta tuossa 35-38 vuotiaana alkoivat miettiä lapsiasiaa eli aivan liian myöhään. Lastaan rakastaa eniten maailmassa ja se on antoisaa, vaikkakin voi olla raskasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23222Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742