Kaikkea sitä kuulee jo on aikoihin eletty,jyväskuljetuksen kuski laittanut tuttavastani SOITELLUT ympäri kyliä tosi valheellista informaatiota eli suomeksi paskapuhetta,ilmeisesti ajan kuluksi soitellut/puhunut.Kun näitä puheita kuulin niin täytyy sano että ei toimi itsesuojelu vaisto puheiden aloittajalla.Kaikkihan te tiedätte keski-suomen alueella olevat kuorma-auto kuskit kenestä kysymys,Täytyy porukalla ostaa sille HAMEKANGAS ja ehdottaa polokan marttakerhoon liittymistä pikaisesti.Toivottavasti kyseinen henkilö tajuaa perua/oikaista puheitaan
kuljetuskunkku
2
579
Vastaukset
- Scippers
juuri näin,itse olen sorakasetti kuski jyväskylän alueella.Kyllä tiedetään se kyseisen FIRMAN KUSKI,Kuskailee R scaniata.Miten se kehtaakin laittaa tuollaista paskapuhetta liikelle,imettelemme suuresti.Ei todellakaan toimi kyseisellä kuskilla itsesuojelu vaisto.Eikä se ole ensimmäinen kerta kun tuollaisia juttuja laittaa kyseinen henkilö liikeelle.
- vetokita
Olemme kuljetus-alan ammattilaisia keski-suomen alueella,mekin porukalla ihmetelty sen kyseisen kuljettajan puheita.Todella raukkamaista laittaa tuollaisia Skeida juttuja liikeelle,Sehän on kyseiselle kuljetus-firmalle isoa miinusta varsinkin tälläisinä aikoina.Ei muuta kun lopputili kyseiselle kuskille niin FIRMAN mainekkin paranee.Ja vielä että todellakin HAMEPÄÄLLE sille kuskille!Hyvin sanottu että palokan marttakerhoon liittysi KYLLÄ suosittelemme vilpittömästi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17617- 48526
- 36526
- 25515
- 43492