Kysely :)

marie85

Ajattelinpa tässä ajankuluksi kysellä vähän teidän mielipiteitä seuraavista asioista :)!

1. Robin paras levy? entäs huonoin?
2. Robin paras laulu? huonoin?
3. Mikä on parasta Robissa?

Ja sitten ihan sellaista pientä tietoa olisi kiva kuulla et kuinka kauan olette Robista tykänneet? Missä kuulitte Robia ensimmäisen kerran? MIkä sai teidät tykästymään?

Kiva jos vastailisitte :)

9

1115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies

      Kuka on Robin?

      • marie85

        Rob on lyhenne Robbiesta...


    • teija

      Tässä minun vastauksia!

      1. Robbien paras levy on ehdottomasti I've been expecting you...pidän joka ainoasta laulusta sillä levylla ja jaksan kuunnella sitä määrättömästi. Huonoin albumi...no eihän Robbiella huonoja albumeita ole...kaikki hyviä lauluja pullollaan, mutta jos yksi kokonaisuus pitäisi valita niin ehkä sing when you're winning.

      2. Paras laulu...huhhuh...aika paha, noo...the road to mandalay on tosi kiva kipale :)! Huonoin...paha tämäkin...ehkä let love be your energy, tykkäsin siitä aikasemmin mutta nykyään se on mielestäni aika ärsyttävä.

      3. Parasta Robbiessa on hänen äänensä ja esiintyjäntaidot :)! Karismaattinen mies! Todella lahjakas ja ansaitsee paikkansa :)!

      Olen tykkänyt Robbiesta hänen soolouransa alusta lähtien...taisin kuulla radiosta freedomin tai jonku muun hänen alkuaikojensa laulun ja tykästyin hänen ääneensä heti...siinä oli särmää. Siitä lähtien olen hänen uraansa seurannut enemmän ja vähemmän tarkasti :)!

    • *Grace*

      Parhaat levyt ovat Escapology ja swing When You're Winning (kukaan muu poppari ei pystyisi tekemään moista levyä ilman että suosio lopahtaa).
      Huonointa levyä ei olekaan ja parasta Robbiessa on hänen livekeikkansa (kokemuksen syvällä kurkkuäänellä sanottuna; Helsingin keikka oli upea!)

      • Petra

        Kannanpa minäkin korteni kekoon.

        1. En paljon osaa sanoa Robbien albumeista, kun en omista kuin greatest hitsin:)

        2. Minulle mieluisimmat kipaleet ovat Me&My Monkey, Mr.Bojangles, Feel, Road To Mandalay, Old before I Die ja Angels tietty! Uudesta Radio:sta en pidä niin paljon. Ja Sexed Up on mielestäni aika tylsä.

        3. Robbie on omalaatuinen ja mielenkiintoinen. Hän sanoo mielipiteensä muista välittämättä, eikä nuoleskele kaikkia. Ja tietty hän on loistava esiintyjä ja komia kuin mikä!:)


    • 1. -/kaikki
      2. -/kaikki
      3. ei mikään
      Inhoan Robbie Williamsia koko sydämmeni kyllyydestä että sill eei riitä rajoja!

    • Ikäloppu? ;)

      Heippati hei!
      Paras... Mä kuuntelen kaikkia! En pysty erotteleen, mut toisaalta Escapology kyl taitaa olla eniten kuunneltu. Eli olisko se sitten paras.

      Robbien She's the one- versio on aivan mahtava!!

      Karismaattinen ja hyvin seksikäs oman tien tien kulkija... PAHA POIKA, NAM!

      Oon kuolannu Robbien perään jo ensimmäisistä Take That päivistä asti...

      • miiJa

        En pysty millään sanomaan mikä on paras laulu,koska kaikki on niin mahtavia!mutta pari kipaletta mistä en oikeen pidä on radio ja she`s the one..mutta silti neki on ok..paras levy on varmaankin escapology..Aloin kuunnella Robbieta vasta noin kolme vuotta sitten, koska aiemmin en tykännyt sen lauluista.ONNEKSI tajusin miten hyvä laulaja se on ja miten ihana mies:) TULISPA ÄKKIÄ SUOMEEN!!!


      • ikuinen rob-fani
        miiJa kirjoitti:

        En pysty millään sanomaan mikä on paras laulu,koska kaikki on niin mahtavia!mutta pari kipaletta mistä en oikeen pidä on radio ja she`s the one..mutta silti neki on ok..paras levy on varmaankin escapology..Aloin kuunnella Robbieta vasta noin kolme vuotta sitten, koska aiemmin en tykännyt sen lauluista.ONNEKSI tajusin miten hyvä laulaja se on ja miten ihana mies:) TULISPA ÄKKIÄ SUOMEEN!!!

        Strong on parhaimmasta päästä, mutta pidän kaikista. Parasta en siis osaa sanoa, koska on monta hyvää mm. Feel, Old Before I die, kids (varsinkin live versio), come undone, hot fudge. Tykkään kaikista levyistä. En osaa sanoa "huonointa"..

        Fani olen ollut jo Take Thatin alkuajoilta asti. Ihastuin Robsun ääneen ja ulkonäköön.

        Karismaattinen esiintyjä!!todettu itse paikanpäällä Ruotsissa ja Suomessa konsertissa!!!! Oli aivan mahtavaa!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      338
      3438
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      227
      2108
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1672
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1527
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1376
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      288
      1271
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1111
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1111
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1107
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      946
    Aihe