Kysely :)

marie85

Ajattelinpa tässä ajankuluksi kysellä vähän teidän mielipiteitä seuraavista asioista :)!

1. Robin paras levy? entäs huonoin?
2. Robin paras laulu? huonoin?
3. Mikä on parasta Robissa?

Ja sitten ihan sellaista pientä tietoa olisi kiva kuulla et kuinka kauan olette Robista tykänneet? Missä kuulitte Robia ensimmäisen kerran? MIkä sai teidät tykästymään?

Kiva jos vastailisitte :)

9

1125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies

Kuka on Robin?

• marie85

Rob on lyhenne Robbiesta...

• teija

Tässä minun vastauksia!

1. Robbien paras levy on ehdottomasti I've been expecting you...pidän joka ainoasta laulusta sillä levylla ja jaksan kuunnella sitä määrättömästi. Huonoin albumi...no eihän Robbiella huonoja albumeita ole...kaikki hyviä lauluja pullollaan, mutta jos yksi kokonaisuus pitäisi valita niin ehkä sing when you're winning.

2. Paras laulu...huhhuh...aika paha, noo...the road to mandalay on tosi kiva kipale :)! Huonoin...paha tämäkin...ehkä let love be your energy, tykkäsin siitä aikasemmin mutta nykyään se on mielestäni aika ärsyttävä.

3. Parasta Robbiessa on hänen äänensä ja esiintyjäntaidot :)! Karismaattinen mies! Todella lahjakas ja ansaitsee paikkansa :)!

Olen tykkänyt Robbiesta hänen soolouransa alusta lähtien...taisin kuulla radiosta freedomin tai jonku muun hänen alkuaikojensa laulun ja tykästyin hänen ääneensä heti...siinä oli särmää. Siitä lähtien olen hänen uraansa seurannut enemmän ja vähemmän tarkasti :)!

• *Grace*

Parhaat levyt ovat Escapology ja swing When You're Winning (kukaan muu poppari ei pystyisi tekemään moista levyä ilman että suosio lopahtaa).
      Huonointa levyä ei olekaan ja parasta Robbiessa on hänen livekeikkansa (kokemuksen syvällä kurkkuäänellä sanottuna; Helsingin keikka oli upea!)

• Petra

Kannanpa minäkin korteni kekoon.

1. En paljon osaa sanoa Robbien albumeista, kun en omista kuin greatest hitsin:)

2. Minulle mieluisimmat kipaleet ovat Me&My Monkey, Mr.Bojangles, Feel, Road To Mandalay, Old before I Die ja Angels tietty! Uudesta Radio:sta en pidä niin paljon. Ja Sexed Up on mielestäni aika tylsä.

3. Robbie on omalaatuinen ja mielenkiintoinen. Hän sanoo mielipiteensä muista välittämättä, eikä nuoleskele kaikkia. Ja tietty hän on loistava esiintyjä ja komia kuin mikä!:)

• 1. -/kaikki
      2. -/kaikki
      3. ei mikään
      Inhoan Robbie Williamsia koko sydämmeni kyllyydestä että sill eei riitä rajoja!

• Ikäloppu? ;)

Heippati hei!
      Paras... Mä kuuntelen kaikkia! En pysty erotteleen, mut toisaalta Escapology kyl taitaa olla eniten kuunneltu. Eli olisko se sitten paras.

Robbien She's the one- versio on aivan mahtava!!

Karismaattinen ja hyvin seksikäs oman tien tien kulkija... PAHA POIKA, NAM!

Oon kuolannu Robbien perään jo ensimmäisistä Take That päivistä asti...

• miiJa

En pysty millään sanomaan mikä on paras laulu,koska kaikki on niin mahtavia!mutta pari kipaletta mistä en oikeen pidä on radio ja she`s the one..mutta silti neki on ok..paras levy on varmaankin escapology..Aloin kuunnella Robbieta vasta noin kolme vuotta sitten, koska aiemmin en tykännyt sen lauluista.ONNEKSI tajusin miten hyvä laulaja se on ja miten ihana mies:) TULISPA ÄKKIÄ SUOMEEN!!!

• ikuinen rob-fani
        miiJa kirjoitti:

En pysty millään sanomaan mikä on paras laulu,koska kaikki on niin mahtavia!mutta pari kipaletta mistä en oikeen pidä on radio ja she`s the one..mutta silti neki on ok..paras levy on varmaankin escapology..Aloin kuunnella Robbieta vasta noin kolme vuotta sitten, koska aiemmin en tykännyt sen lauluista.ONNEKSI tajusin miten hyvä laulaja se on ja miten ihana mies:) TULISPA ÄKKIÄ SUOMEEN!!!

Strong on parhaimmasta päästä, mutta pidän kaikista. Parasta en siis osaa sanoa, koska on monta hyvää mm. Feel, Old Before I die, kids (varsinkin live versio), come undone, hot fudge. Tykkään kaikista levyistä. En osaa sanoa "huonointa"..

Fani olen ollut jo Take Thatin alkuajoilta asti. Ihastuin Robsun ääneen ja ulkonäköön.

Karismaattinen esiintyjä!!todettu itse paikanpäällä Ruotsissa ja Suomessa konsertissa!!!! Oli aivan mahtavaa!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      84
      4531
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3115
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      3109
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2192
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      220
      1308
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1213
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1197
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      65
      1082
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1074
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      983
    Aihe