En löytänyt kertakaikkiaan mitään netistä liittyen vaivaani. Minun on siis todella vaikea nukahtaa, kun muistan että suuni on kostea niin se kosteus vain kasvaa ja en saa unta, kun pitää nieleskellä koko ajan. Eikö kellään muulla muka ole tällaista? Mikä neuvoksi? Kello on jo kaksi ja aamu kuudelta pitäisi herätä.
Syljen eritttminen yrittäessä nukkua
5
2009
Vastaukset
- minkä-ikäinen-
olet?
- Aaapuaaaaa
Olen 16
- bhmöhlö
Ikään liittyvää tilapäistä ongelmaa? Tai sitten ongelma menee juuri toisinpäin: ongelma on unettomuus, ja syljen eritys on siitä syystä kiihtynyt. Käy juttelemassa kouluterveydenhoitajan kanssa. Syljeneritystäkin säätelee erinäiset hormonaaliset toiminnot jne. Voit etsiä asiasta itse tietoa.
Ei se niin vaarallista ole, jos joskus kuolaa tyynyliinan tai kumppanin olkapään märäksi. Aina silloin tällöin niin käy itse kullekin. - Feeniksin_kyynel
Hei mulla on ollu joskus sama juttu!
Sitä vaan tekee mieli niellä ja niellä kun sylkeä tulee ja tulee ja tuntuu siltä, että siitä ei tule loppua sitten millään.
Ei ole tosiaankaan pahitteeksi käydä juttelemass kouluterveyden hoitajan kanssa. Lisäksi mulle itelleni tuli muutama idea mieleen. Ihmismieli on siitä oikukas olento, että jos sitä käskee olla ajattelematta vaaleanpunaista leijonaa, tapahtuu päinvastaista: eli ei voi olla ajattelematta mitään muuta kuin vaaleanpunaista leijonaa :D
Ton pointti on se, että jos vaikka suu on jo valmiiksi ollu tosi kostee ja sitten sattuu kiinnittämään siihen huomiota niin täys härdelli on valmis alkamaan. Sylkehän erittyy normaalisti kun suussa on ruokaa. Eli silloin kun suu aistii, että nyt tapahtuu, sylkeä alkaa erittyä. Mä tätä kirjoittaessani kiinnitin huomiota mun suuhuni ja sylkeen siellä ja oon kyllä jo joutunu nielasee pari kertaa.
Apuna tähän vois siis olla, että keskittyy vaikka johonkin muuhun ruumiinosaansa. Vaikka vasemman jalan jokaseen varpaaseen kerrallaan. Tällöin huomio kiinnittyy jonnekin muualle ja jos hyvin käy, sylkirauhaset lopettaa syljen tuottamisen.
Mut joo. Ehkä ne jotka tietää tästä jotain osaa vastata paremmin. - Anonyymi
Mulla ihan sama juttu. En vain tiedä mitä tehdä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1616462
- 521872
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441600- 541132
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271059Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se49999Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13960Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897