Uusi Golf kylkiäisenä 3 vuoden huollot maksutta hintaan 19900.
Maksoin omastani vuonna 2004 ENEMMÄN.
Uskomattomia tarjouksia
43
485
Vastaukset
- regferggg
Perusmalli manuaalilla ja vw maine on nyt vähän huono siksi tarjous kun autot ei mene kaupaksi muuten.
- syylöytyiVWviat
Tarjous?
Saksassa saa jo puoleen hintaan kertoo uutiset.. - halpis-merkki
Kuraa myydään halvalla
- eitakuutaVWskoda
http://www.taloussanomat.fi/autot/2015/11/04/miksi-hinnat-eivat-laske-suomessa-volkswagen-ale-alkoi/201514469/304
tollot suomalaiskuluttajat.. - aatunkostoelääVWskoda
http://www.taloussanomat.fi/autot/2015/11/04/volkswagen-huijasi-myos-bensakoneissa-koskee-naita-autoja/201514436/304?pos=related
kuka uskaltaa ostaa.ainakaan tätdellä hinnalla?
- Väliraha_ratkaisee
Nyt on siis niiden ostajien markkinat, jotka ostavat VW:n antamatta liikkeeseen vaihtoautoa!
Kokemusteni mukaan ainakin pk-seudun VW-myyntiorganisaatio tarjoaa vaihdokeista ylivoimaisesti surkeimmat vaihtohyvitykset – silloinkin, kun vaihdokki on VW.
Niinpä minun rahani äänesti viime vaihdossa toisen merkin (ja toisen valmistajakonserninkin) puolesta. Hyvällekin autolle on yhtä hyviä (ellei parempiakin) vaihtoehtoja.- uusipoloilija
Oikein toimittu. Itselläni samanlainen kokemus, joskaan ei samasta maakunnasta.
Kilpailutin kuitenkin vähän enemmän VW-vaihdokkini kanssa; Kerroin suoraan tarjouksesta kuultuani, ettei tarvitse sitten kauppoja tehdä, kun kaikki muut liikkeet arvostavat Poloni korkeammalle. Niistä huonoinkin antoi 500 euroa enemmän, ja koeajot osoittivat hyviä vaihtoehtoja olevan.
Myyjä pyysi aikaa palata asiaan 'juteltuaan johtajan kanssa'. Palasikin sitten tonnin korkeammalla hyvityksellä, jolloin uudesta Polosta tuli kilpailukykyinen vaihtoehto. Sitten kysäisin parhailta kilpailijoilta, että mitäs tähän sanotte. No sieltähän jokunen pisti vähän paremmaksi. Ja sitten palasin VW-liikkeeseen toteamaan, että näköjään muutkin ovat kaupanteosta tosi kiinnostuneita. Lopulta saatiin neuvoteltua kauppasopimuskin uudesta Volkkarista, jossa vaihdokin arvo oli kasvanut yli 1.500 euroa ensimmäisestä tarjouksesta.
Kaikilla ei tietysti ole aikaa käytettäväksi neuvotteluihin näin runsaasti. Jotkut taasen sairastuvat autokuumeeseen, johon on saatava lääkkeeksi uusi auto ja äkkiä sittenkin. Ostajan on kuitenkin autokaupoilla rahanarvoista huomata, että hyväkuntoisen, huolletun ja katsastetun vaihdokin kanssa ei ole mikään pakko pitää kiirettä:-)
- Konserni.huijaa
Hyvää ei yleensäkään tarvitse myydä halvalla. Rajuihin alennuksiin aina löytyy jokin syy. Volkkarin kohdalla sitä ei tarvitse arvailla.
- lahjakkuuksia
Eli mikä tahansa tavara on paskaa, kun sitä myydään alennuksella? Kyllä te terot olette sitten viisaita.
- paniikkimarkkina
Kun ruoassakin on parasta ennen päivämäärä on umpeutumassa niin alennus on usein 30%.
- faktaaVäliin
Röllit hei ja HUOMIO!!!
Uunituoreessa Auto Bildissä on pieni uutinen, VW laajentaa autotehdastaan Wolfsburgissa!
Kauppa käy ja pakko laajentaa toimintaa, että saadaan tyydytettyä kova kysyntä.
Toyotalla taitaa olla päinvastoin asiat? - AJATUSKOpuuttuu
VW:n kolmen vuoden huollot? Ei kovin kallista myyjälle jos laskee montako huoltoa tulee tuona aikana ja mikä on huollon omakustannushinta.
- Tyyristä_on
Minulla oli VW Golf Variant vm. 2008 lähemmäs 7 vuoden ajan, longlife-huolto-ohjelmalla. Ehdin käyttää kärryä 100 tkm:n varrella huollossa kolme kertaa, noin 30, 60 ja 90 tkm:n kohdalla. Huolloista taidettiin periä vajaat 250 € per laaki.
Tuleehan tuosta huoltokustannuksia osapuilleen 700 euron verran, semmoinen saturainen per vuosi.
- miksinäintulisiolla
Pitääkö sitten kaupankäynti olla myyjälle kallista? Mitä varten?
- hienojajaedullisesti
Kolmen vuoden huollot. Motonetin hinnastolla laskettuna kasa suodattimia, 12 litraa öljyä, puoli pussia trasselia, vettä pissapoikaan, pomminvarmasti tuossa tarjouksessa on vuotuinen ajokilometrimäärä rajoitettu 15 tuhanteen, eli edes tulppia ei vielä vaihdeta. Riittää tosin yllin kyllin eläkepapparaiselle viikottaiseen citymarketmatkaan.
Itse en huolisi ilmaiseksikaan. Sen verran vittumaista jatkuvasti käydä ja soitella johonkin VW-huoltokorjaamoon. Meillä ne ainakin on naapurikaupungissa.- uusipoloilija
"pomminvarmasti tuossa tarjouksessa on vuotuinen ajokilometrimäärä rajoitettu 15 tuhanteen"
Tämänkin 'pomminvarmuuden' olisi voinut helposti netistä tarkistaa, että tarjous veloituksettomasta huolenpitosopimuksesta on 3 vuotta tai 60 tkm.
Motonetin hinnastolla huoltotyöt tekee automekaanikoksi koulutettu talkoolainen, jolle ei tarjota edes vettä palkaksi. - annakusettaaitseäsi
Kuule, tuommoisen otto-moottorin voiteluöljyn vaihtamiseen ei tarvita yliopistotutkintoa. Kyllä se reipas poika osaa ihan varmasti sen tehdä. Ja suodattimet myös. Itsekin olen huoltanut vuosia veneen dieselmoottoria, vaikkei päivääkään amista ole käytynä. Ainakin meidän motonet-korjaamoa hoitaa yksityinen toiminimi. Tietenkin on viisasta viedä volsu öljynvaihtoon oikeaan volsukorjaamoon. Ettei vaan herkkä ja hauras 2 vuoden takuu raukea.
- uusipoloilija
annakusettaaitseäsi kirjoitti:
Kuule, tuommoisen otto-moottorin voiteluöljyn vaihtamiseen ei tarvita yliopistotutkintoa. Kyllä se reipas poika osaa ihan varmasti sen tehdä. Ja suodattimet myös. Itsekin olen huoltanut vuosia veneen dieselmoottoria, vaikkei päivääkään amista ole käytynä. Ainakin meidän motonet-korjaamoa hoitaa yksityinen toiminimi. Tietenkin on viisasta viedä volsu öljynvaihtoon oikeaan volsukorjaamoon. Ettei vaan herkkä ja hauras 2 vuoden takuu raukea.
Ai sinun mielestäsi automekaanikkoja koulutetaan yliopistoissa? Olipas hupaisa kommentti :-)
Ja luulit vielä takuun raukeavan ilman merkkikorjaamoa :-D - annakusettaaitseäsi
Tiedän. Tiedän. Varmaan yleisin veruke, jolla VW yrittää luikerrella eroon tuotevastuustaan, on väärään aikaan tai väärässä paikassa hankittu huoltoleima.
Jos nimittäin kuluttaja riitauttaa tuon asian, niin toki kuluttajariitalautakunta puoltaa asiaa, mutta sillä päätöksellä ei käytännössä tee mitään. Se on pelkkä suositus. Asia pitää viedä tuomioistuimen päätettäväksi riita-asiana. Siinä tilanteessa taas VAAG-konsernilla, ja ihan Suomen haarakonttorillakin, on satakertaiset resurssit riidellä oikeudessa, verrattuna johonkin takarivin taaviin. Ja tämän tosiseikan varaan VW myös pelaa pelinsä. Kokeile! Saatat yllättyä! - uusipoloilija
annakusettaaitseäsi kirjoitti:
Tiedän. Tiedän. Varmaan yleisin veruke, jolla VW yrittää luikerrella eroon tuotevastuustaan, on väärään aikaan tai väärässä paikassa hankittu huoltoleima.
Jos nimittäin kuluttaja riitauttaa tuon asian, niin toki kuluttajariitalautakunta puoltaa asiaa, mutta sillä päätöksellä ei käytännössä tee mitään. Se on pelkkä suositus. Asia pitää viedä tuomioistuimen päätettäväksi riita-asiana. Siinä tilanteessa taas VAAG-konsernilla, ja ihan Suomen haarakonttorillakin, on satakertaiset resurssit riidellä oikeudessa, verrattuna johonkin takarivin taaviin. Ja tämän tosiseikan varaan VW myös pelaa pelinsä. Kokeile! Saatat yllättyä!Mitä nämä kuluttajariita-asiat ja Motonetin hinnastot ylipäätään tähän ketjuun kuuluvat? Kun 3 vuoden / 60 tkm:n huolenpitosopimus otetaan, ei autoa siellä kuitenkaan huolleta. Huolenpitosopimuksesta ote: "Asiakkaalla on oikeus teettää myyjän huolto- ja korjausvelvollisuuden piiriin kuuluvat palvelut joko myyjäliikkeessä tai maahantuojan valtuuttamassa merkkihuollossa."
Tuo Motonetistä aloittanut ei maininnut mitään veloituksia työstä, joka on yleensä se kallein huoltokustannus. Jos joku haluaa itse autoaan huoltaa, ei hän laske työlleen mitään hintaa, jolloin huolto on olevinaan halpaa. Kummeksuttaa vain tuollainen itseä halveksiva ajattelu, että omalla ajalla ja työllä ei ole mitään arvoa.
- Tarjoukset_ovat
selkeä merkki konsernin hädästä. Saksassa tarjosivat 5 vuoden huoltosopimusta keväällä kaupan päälle.
- Kuppavag
Se ei ole "huoltosopimus" vaan "huolenpitosopimus" eli se pitää sisällään auton "optimoinnin" niiku porsineitten saksanseisojien remontteja nykyään kutsutaan vähän hienommalla nimellä, niitä "optimoidaan" ei korjata.
Remonttipajan tiskin takanakin on "huoltoneuvoja" titteliltään, vähän hienompi titteli kuin muissa merkkihuolloissa.
- Eri.suuntaan
Valtava hätä on Volkkarilla. Pörssiäkin piti oikein erikseen varoittaa. Eli ei VW autoja tappiolla myy.
"Odotettua parempi tuloskunto on seurausta Volkswagen-merkin ennakoitua vilkkaammin sujuneesta myynnistä.
Saksalainen autonvalmistaja Volkswagen on antanut positiivisen tulosvaroituksen, jonka mukaan vuoden alkupuoliskon vertailukelpoinen liiketulos ilman päästöskandaalista aiheutuvia kuluja kasvoi 7,5 miljardiin euroon viime vuoden vastaavan ajan 6,7 miljardista eurosta."
http://www.taloussanomat.fi/autot/2016/07/20/paastoskandaalissa-ryvettynyt-volkswagen-antoi-positiivisen-tulosvaroituksen/20167666/304
Vähän ersuuntaista viestiä tulee Toyotalta jonka VW on syrjäyttänyt maailman suurimpana valmistajana.
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/taas-uusi-isku-toyotalle/cTRv2Mmz?utm_source=leiki&utm_medium=iltalehti&utm_campaign=personoitu&_ga=1.184259429.271756859.1445112426
"Ennusteen mukaan tulos putoaisi tänä vuonna peräti 44 prosenttia viime vuoteen verrattuna. "
"Autonvalmistaja aikookin puuttua kovalla kädellä menoihin, esimerkiksi työvoimakustannuksiin."
Myynti takkuaa pahasti jenkeissä jossa esimerkiksi Priusin myynti on sakannut neljänneksen ja kannattavuuden kanssa on pahoja ongelmia. Toytoatn johdon ilmoituksen mukaan kilometritehdas saa uusia työntekijöitä .- vääräfoorumi
Miten se Toyota liittyy tähän volkkari palstaan?
- autoilu_on_fysiikkaa
En tiedä, mutta käsittääkseni Toyota on korjannut omaan piikkiinsä kalliita mokiaankin ja vuosia jälkeenpäinkin, kun VAGilla näyttää olevan autoilleen puhdas perävalotakuu. Kuluttajan aivot, go figure. :)
P.S. En ole omistanut Toyotaa vuosiin ja tuskin toista sellaista tulee talouteen
- DasAutoo
Uuden VW-auton huoltaminen ei ole kovin kallista.
Öljynvaihto vähän saranoiden rasvausta. se riittää.- laskeitse
Lisäksi pitää laskea lisäysöljyn hinta muutama litra per 1000 km. Jos vw:n longlife maksaa sen 20€ litralta ja sitä kuluu se kaksi litraa per 1000 km niin 30000 km huoltovälillä lisätään 60 litraa öljyä ja se maksaa sen 1200€. Joissakin konsernin autoissa se öljynkulutus on ollut viisikin litraa tuhannella kilometrillä. Silloin tuo maksaa sen 2500€ lisää jokaisella huoltovälillä.
- Sitäitteensä
Uskomatonta provoilua taas. Joku kyseli, miten tojo liittyy tähän keskusteluun. Trolli liittää sen silloin, kun se on sille eduksi, jos joku muu liittää sen keskusteluun, niin trollit ryhtyy kyselemään , miksi tojo tähän liittyy, kuten tuolla aiemmin. Että silleen se liittyy. Ja sitäpaitsi tännehän saa kirjoittaa mitä paskaa hyvänsä, katselkaa noiden provoilijoiden tekstejä, silkkaa paskaa.
- syvääanalyysia
Oletko sinä trolli?
- Trolleillevastaaja
Olenko käyttäytynyt siten? Vai miten? Olisin trolli, jos menisin jonkun merkin palstoille haukkumaan ja puhumaan paskaa. Jos pidän puoliani paskaa puhuvia ihmisiä vastaan eli trolleja vastaan, niin olenko itse trolli? Jos haluan tuoda esille uutisia postaavia ihmisiä, jotka liittävät uutiseen valheita, tai omia näkemyksiä tai suoranaista vittuilua, en katsoisi itse olevani trolli. Trollihan haluaa vain haukkua ja mollata tätä merkkiä tieten tahtoen keinoja kaihtamatta. Jos puolustautuu ja vastaa samalla mitalla, niin aletaan kyselemään , oletko trolli? Hyvää jatkoa kaikille, aina kuitenkin vastaillaan!
- syvääanalyysia
Kyllä sinä olet trolli. Ethän sinä täällä itseäsi puolusta vaan haukut ja vittuilet muille. Et vastaa itse asiaan vaan kommentoit muiden kirjoittajien persoonaa ja nimittelet heitä trolleiksi. Pahimman luokan provoilua trollilta.
- kova.mopo
Golf Luxline, 63 kW.
- luteidenpesäpaikka
Enhän minä pekästään itseäni puolustakkaan, vaan monia muitakin. Jos te osaatte vittuilla, niin minäkin osaan. Ei se ole teidän etuoikeus vittuilla tällä pastalla viattomille ihmisille, jotka omistavat volsun. Vai onko? Vastustan tätä ehdottomasti ja niin pitkään kun tarvitaan. Foorumin vaihto niille , jotka eivat kestä tätä.
No, sitten olen sinun mieliksesi trolli ja vittuilen takasin siitä huolimatta, halusit sitä tai et. Onko nyt hyvä?
Eikä teillä ole munaa sanoa omaa automerkkiä, kuin eräillä rohkeilla (Citroen) , kun pelkäätte että sinne palstalle tullaan täältä porukalla trollaamaan.
Siihen tyhmyyteen en ikinä henkilökohtaisesti ryhdy!!
Mutta te olette jostain käsittämättömästä syystä tähänkin ryhtyneet ja tänne pesiytyneet kuten luteet...- syvääanalyysia
Miksi ihmeessä pitäisi mennä trollaamaan Citroen -palstalle? En ymmärrä tuota ajatuksen juoksua. Miksi Volkswagenista ei voi keskustella? Ei täällä ole tarkoitus keskustella ihmisistä vaan autoista. Olet ymmärtänyt väärin koko homman. Eihän täällä tarvitse puolustaa itseään eikä kaveria. Ei näitä pidä ottaa henkilökohtaisesti. Autosta voi esittää mielipiteitä, mutta kirjoittajista ei. Tuntemuksia voi kirjoitella tuonne Suomi24 "Tunteet" osioon. Sieltä löytyy varmasti sopiva foorumi niille jutuille. Täällä keskitytään keskustelemaan volkkarin vioista. Ei omistajista.
- äläväitämitään
Nyt olet aivan väärillä linjoilla, yrität kiemurrella tästä ihmisten haukkumisesta pois, keinolla millä hyvänsä. Juurihan mainitsin, etten mene sinne (Citroen) palstalle provoilemaan, vaikka kaveri rehellisesti myönsi olleensa merkin kannattaja. Mikä vitun vänkääjä oikein olet, kun et ymmärrä.
En ole kuin te trollit, jotka haukutte viattomia ihmisiä hölmöiksi, syyttä. En minäkään ymmärrä tuota ajatuksen juoksua, että tänne tullaan haukkumaan ihmisiä hölmöiksi. Ja aina puolustan vittuluun joutuneita. Muista se.
Tässä sulle volkkarin viosta keskustelu, Väitätkö ettei haukuta? Mene itse sinne tunteet osioon. Itse olen jo sen verrran näihin kyrpiintynyt, että vastailen, mitä vastailen.
Tässä
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14419278/taysin-horhot-ajavat-ww- syvääanalyysia
Miksi täällä pitää riehua jos nämä jutut vituttaa? Pistä hyvä mies kone kiinni ja lähde vaikka kaljalle.
- seataudiskodaVWsama
syvääanalyysia kirjoitti:
Miksi täällä pitää riehua jos nämä jutut vituttaa? Pistä hyvä mies kone kiinni ja lähde vaikka kaljalle.
http://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/kommentti-autovalmistajien-mainospuhe-jyraa-faktan-vw-n-uskominen-kavi-kalliiksi/5711284
Pelko puserossa ajoa kuten jutussa on...
Kiatakuu paremoi
- vispilävv
Se on edulline jos saa 9000eur miinus veroalennus mmmm. uuden
- Jett-a-Billy
Minä ainakin ostin tuon kampanjan innoittamana uuden Jetan. Ja tyytyväinen olen. Maksoivat vanhastakin pirun hyvän hyvityksen. Ja keskimäärin mukavempi ajella seuraavat kaksi vuotta takuulla ja käyttää ilmasiks huollossa. Muutenkaan ei kyllä viitti käytettyjä toisten valmiiks hajottamia autoja ostella.
- Noskaliini
Volkswagen-konsernin autot eivät ole järin mairittelevasti laatuvertailuissa pärjänneet. Ne ovat ominaisuuksiltaan mainioita, silloin kun toimivat.
---
YLE: Moottori vaivaa kymmeniä tuhansia VW-konsernin autoja Suomessa
Helsingin Sanomat: Volkswagenin TSI-moottoreissa vikoja jakopään ketjuissa
Ilta-Sanomat: Suomalaisten ykkösauto saksalaiskuluttajien hampaissa: “Ongelmia ja valituksia päivittäin”
Tuulilasi: Volkswagenin TSI-moottorien jakoketjuongelmat
Kauppalehti: Ruotsalaislehti tylyttää Volkswagenia: "Jakoketju helvetistä"
Iltalehti: TSI-moottorien viat raivostuttavat
Taloussanomat: Volkkarin DSG-vaihteiston menetetty maine
YLE: Turkulainen Audi-mies aloitti yhden auton mielenosoituksen
http://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/kommentti-autovalmistajien-mainospuhe-jyraa-faktan-vw-n-uskominen-kavi-kalliiksi/5711284- huono.ei.myy
Taitaa kuitenkin olla nämä rikkoutumiset aika harvinaisiatapauksia. Sen verran monta vuotta on VW ollut aivan ylivoimainen kansansuosikki. Meinaan vaan että jos vikoja olisi paljon niin myynti sakkaisi varmasti. TSI:tä ja DSGtäkin on ostettu jo kymmenen vuoden ajan ja kymmeniä miljonia kappaleita. Ei sutta tekemällä nousisi maailman suurimmaksi autonvalmistajaksi. Sen verran kovaa on kilpailu että merkinvaihto tulee heti jos ongelmia esiintyy.
- ojasf
"Meinaan vaan että jos vikoja olisi paljon niin myynti sakkaisi varmasti."
Volkkarin myyntihän on sakannut pahasti.
Hassua on se, että sakkaaminen johtuu suurelta osin TSI:n ja DSG:n ongelmista, jotka ovat käytössä myös muissa volkkarikonsernin automerkeissä (Skoda, Audi, Seat). Miksei noiden merkkien myynti sakkaa? Samoin huijarimoottorit ovat käytössä Skodassa, Audissa ja Seatissa. Maalaisjärjen mukaan myynti pitäisi sakata myös niillä, mutta ei sakkaa. Mistä se kertoo? - syylöytyiVWviat
ojasf kirjoitti:
"Meinaan vaan että jos vikoja olisi paljon niin myynti sakkaisi varmasti."
Volkkarin myyntihän on sakannut pahasti.
Hassua on se, että sakkaaminen johtuu suurelta osin TSI:n ja DSG:n ongelmista, jotka ovat käytössä myös muissa volkkarikonsernin automerkeissä (Skoda, Audi, Seat). Miksei noiden merkkien myynti sakkaa? Samoin huijarimoottorit ovat käytössä Skodassa, Audissa ja Seatissa. Maalaisjärjen mukaan myynti pitäisi sakata myös niillä, mutta ei sakkaa. Mistä se kertoo?Varmaan tiedonkulun puutteesta.
http://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/kommentti-autovalmistajien-mainospuhe-jyraa-faktan-vw-n-uskominen-kavi-kalliiksi/5711284
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau363759Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433110Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343016Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4582685Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1831976Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431876Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat281488- 381365
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781202