Eli, myöhästyin Tallinnassa Silja Europaan ja sinne oli jäännyt tavaroita. Hytti 10330 oli jäännyt musta laukku (salilaukun tapainen),tax freestä ostettu rommi pullo ja nokia/Microsoft laturi. Jos joku löysi nii ilmotelkaa.
Silja Europan hyttiin jäi tavarat (30.7)
Dinja_p
3
245
Vastaukset
- 75412689
Kyselepä laivayhtiöltä, tietääkseni hytit tarkistetaan ennenkuin uudet matkustajat niihin lasketaan
- Dinja_p
Olen kyselyt mutta ei mitään kunnon vastausta ole tullut ja löytötavaratoimistossa olen kysellyt ja ei mitään. Myöhästyin laivalta ja Tallinnasta piti lähteä seuraavana päivänä. Tallinassa kerroin tilanteesta ja nainen kirjoitti jtn numeroita paperiin ja sanoi että näyttäisin helsingissä mutta ne ei älynny mitään.
- siivoojat
otti omaan säilöön. Vikingillä on niitä iso lauma. Taitaa olla siljallakin. Halvalla kun teköö töitä nii kaikki ylimääränen kelpaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201781Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561779Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3321470Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091112- 1421096
- 285985
- 11975
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4959Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49918