Malemesta Plataniakseen/Haniaan kulkeminen

Reikanreissaajat

Lähtö lähestyy. Olen kuullut, että bussilla pääsee helposti Malemesta isompiin mestoihin. Mutta mitenkäs, kun meitä on neljän hengen seurue; taksi vai bussi halvempi?
Jos mitä muuta vinkkiä kohteesta, niin kuulemme mielellämme! Ekaa kertaa sinne...

9

3631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reetaonparas

Bussi muistaakseni parin euron luokkaa, viime vuonna taksi Plataniaksesta Haniaan 8e.
      Siinä Hanian ja pikkukylien (vierivieressä rantaa pitkin) välillä kulkee bussit tosi tiheään, ja ainakin ennen ne oli ne "vihreät" bussit millä nimenomaan pääs hyvin kulkemaan. Kysykää paikallisilta niin opastavat kyllä.
      Milloin olette lähdössä? Ite lähden muutaman viikon päästä taas Plataniakseen :)

• Reikanreissaajat

Kiitän asiallisesta vastauksesta! Meidän lähtöön vielä kuukausi ja yövytään Malemessa

• reetaonparas

Ekakertalaiselle vinkki minkä itse olen oppinut. Pitkällä rannalla kovalla tuulella aallot on usein isoja ja punainen lippu liehuu rannoilla. Mikäli ei halua maata altaalla, kannattaa ottaa taksi/bussi ja suunntata Hanian vieressä olevaan pieneen kylään, Kato Daratso tms. Kartasta näkee hyvin pienet poukamat, ja siellä muutamalla pienemmällä rannalla ei aaltoja ole, ja muutenkin todella rauhallinen ja ihana paikka :)

• perrito

Yksi todella hyvä paikka uida kovalla tuulella on Agii Apostolin kylässä Iquana Beach ja sen lähipoukamat!Löytyy helposti kun ajaa sitä rantakatua suoraan Haniaan päin ja kääntyy Apostilin
        kylässä Inkan kohdalta vasemmalle,ennen ylämäkeä ja siitä suoraan rantaan.Saman tien varrella on myös Lidl.
        Käytiin Agia Marinasta isossa lelukaupassa Jumbossa ja käveltiin siitä rannalle.
        Oli hyvä uida kun ei ollut virtauksia ja aaltoja.
        Taksi Jumboon maksoi kympin.

• reetaonparas

Juurikin noita samoja rantoja tarkoitin, nimiä en enää muistanut :)

• Reikanreissaajat

Upeaa!!! Tämän sortin vinkit on aina tervetulleita <3

• rantapallo020916

Parin viikon päästä Plataniakseen viikon reisulle ja olisi kiva saada vinkkejä. Mitkä retket kannattaisi käydä? minkähintaisia retket yleensä kun ostaa paikan päältä? Onko plataniaksessa toreja? hierojia? Kertokaa kaikki käymisen arvoiset paikat :)

• Reissupena

Viimeviikko oltiin Plataniaksessa ,ja bussi Haniaan maksoi muistaakseni 2,40€ iso sinertävä haitaribussi ja kulkee tosi tiheään ,jättää bussiasemalle ja samasta paikasta sitten lähtee takas mut voi toki hypätä muualtakin kyytiin jos tietää reitin . Tosi jouhevaa kulkemista.

• reetaonparas

Joko aloittaja on päässyt reissuun? En malta odottaa että viikonloppuna pääsee lähtemään kreetalle :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7635
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4213
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3715
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2876
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2561
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51