Nalle kyläilee

Ålhyl

Karhusta varoitetaan usein onks safkaa???

12

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otso_mesikämmen

      Vihdoinkin Anianpellon markkinoilla voi tutustua aitoon Karhuun nestemäisen sijasta.

    • Luonnostavieraantuneet

      Oliko karhu pakko tappaa? Nukutus ja kuljetus muualle..

    • pyssysankarit

      Hävetkää viranomaiset! Tapoitte viattoman luontokappaleen, karhunpennun! Samassa ESS:ssa kerrotaan amerikkalaisesta superhävittäjästä, joka jäi kentälle mehiläispesän takia. http://www.ess.fi/uutiset/ulkomaat/art2293325

      • olet.imbesilli

        Kyllä sinutkin voisi lopettaa


      • Haloja

        Sitä karhua oltiin jo yritetty häätää, mutta se vain palasi takaisin, kun oli ilmeisen kesyyntynyt ihmisiin, ja olisi luultavasti tullut uudemmankin kerran. Ihanko todella meinaat, että tuollainen "pikku nalle" voisi löntystellä kylillä vapaasti, kun esim. pikkulapset kävelevät aamuisin kouluun?

        http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/art2293616

        Älä suinkaan järkyty, pitäähän nallenkin saada pureskeltavaa. Sehän on vain luonnollista.
        http://capturedworlds.photoshelter.com/image/I0000riiDdkWCu0w


    • Asikkala?? Yksi eraus pentu jonka emä halusi uuden tieltä pois,mutta väkivaltainen häätö ei ollut karhun(teinin)suurin ongelma etsiä paikkansa tässä maailmassa.Se törmäsi ihmisiin jotka eivät tajunneet että sillä oli vain yksi asia mielessä.päästä etsimään uusi alue missä saisi syödä ja etsiä itselleen pesäkolon.Olisi ollut nukutus nuolella tai sapuskalla,tai sitten ihminen joka ei heti laske alleen kun kuulee Karhun nimen ja hän olisi karttaa ja kompassia hetken katsellut ja sanonut suunnan mistä kaveri voi korpeen mennä,Karhu kun ui aika hyvin.Ketju ihmisistä jotka oikeita erämiehiä,mukana toisilla aseet vain sitä varten että irtokoirat olisi amuttu ja ketjun ihmiset suojattu,mitä pelkoa tuskin olisi ollut että karhu olisi alkanut rettelöimään tai napsimaan välipalaa lapsista tai koti eläimistä se halusi vain metsään omaan uutee kotiinsa koska mammakarhu antoi varmaan kovaa kyytiä,eli sinnepäin se ei olisi mennyt.Uskon että siitä on huomaamatta "pedot"menneet menojaan niin ettei Peto ihminen ole huomannut ja vaatinut luonnosta irrottuaan heti verta kentälle. Raukka lauma teki päätöksen yhteisön suojelemiseksi,läjä pelkkiä tietämättömiä tolloja.Sen TV tiedon levittämisen rinnnalla olisi kaikki radiot voineet laittaa tiedon että metsästäjät ym. rohkeat siirtävät pikku-nallen turvaan,sen jälkeen olisi tullut kaikille hyvä mieli,nyt 99% Suomalaisista ajattelee vähän kielteisesti ja se osuu Asikkalan ihmisiin sitten kun aika kuluu. Olen ajoketjussa törmännyt kolme kertaa Karhuun ja ajettiin se pois pyssyjen edestä kun eka Hirvipäivänä sai ampua myös Karhua. Olen kouluttanut koiria Karhun etsintään ja opastanut ihmisiä,mutta kun olen katsellut niitä kiväärin takaa tuntikausien ,,päivien odotuksen jälkeen niin olen antanut olla,ei minun elämäni kaipaa egon suurentamista nallen hengellä. Toivottavasti ampuja ei ottanut kaato ryyppyä vaan laittoi mustan surunauhan käsivarteen. Päättäjä saat kaiken halveksuntani,maasto olisi antanut mahdollisuuden Karhulle,mutta pitihän päästä pesulle kalsarien vaihtoon(onko joku nyt uusi Karhunkaataja,esim Väinö Heikkinen?)

      • narttu.kotio

        Tuu kultu takas sänkyyn imemään minun kiviä


    • Luontomamma

      Juuri näin ihmisten eraus-pennuille voisi tehdä saman nappi otsaan pois häiriköimästä.Suomi on metsästyshullujen maa karhut ovat täällä asuneet ja olleet ennen meitä suotakoon heille rauha samoin susille,ilveksille,ketuille,linnuille.

      • fghjkkjh

        Voisi mieli muuttua, jos sattuisit jäämään tuollaisen viattoman luontokappaleen ja sen poikasen väliin. Et varmasti pistäisi pahaksesi, jos lähistöllä olisi metsämies torrakkonsa kanssa.

        Mutta mitenkäs, emmekös me suomalaisetkin ole olleet täällä Suomessa ensin, joten miksikäs meidän pitäisi nyt niin kovin toivottaa tervetulleeksi kaikennäköistä aavikon ja savannin tallaajaa? Miksei karhuja sanota rasisteiksi, kun pitäisi ilmeisesti mennä niiden ehdolla ja antaa niiden syödä lapsetkin?


    • Luontomamma

      Toi heitto ei liity mitenkään aiheeseen.Karhu ei käy ihmisen kimppuun se on turhaa pelottelua samoin sudet niitäkin metsästetään aivan liikaa kohta me saamme julistaa karhun ja suden menetetyiksi.Eiväthän monet kaupunkilaislapset edes lehmää tunnista ja näkeehän tämän tästä muurahaisvouhotuksestakin miten kauaksi olemme luonnosta vieraantuneet karhut.sudet ja ilvekset kuuluvat meidän luontoomme se on faktaa ja jos niitä hävitetään niin siirtämällä muualta saamme niitä lisää.Ja mitä heittoosi tulee on vain hyvä että tätä meidän hyvinvointia tulevat muutkin jakamaan.Suomessa on liian hyvin ilmainen kolutus ja ruoka,ilmainen kirjasto,puoli-ilmainen terveydenhuolto,liian hyvät sosiaalietuudet.Sitä ei käy kiistäminen.Ilmankos työnteko ei maistu kun rahaa jaetaan liian avokätisesti.

      • fghghj

        Jos jäät emon ja sen poikasen väliin, olet kuule aikalailla kusessa, emo kun rupeaa puolustamaan poikastaan potentiaalista vihollista vastaan. Muutenkin karhu on petoeläin, eli se on arvaamaton. Nälkäisenä varsinkin saattaa leuat loksahtaa, vaikka olisikin muuten tottunut ihmisiin.

        Eli kaikki se, mitä suomalaiset ovat omalla työllään saanut aikaan, pitää menettää muualta tulleiden takia, niinkö? Katsos kun, jos koko Lähi-itä ja Afrikka tuodaan Suomeen, ei sitä hyvinvointia riitä enää kenellekään, ja silloinko on sinullakin hyvä olla? Nytkin jo ne tätä hyvinvointia rakentamassa olleet ihmiset makaavat omissa paskoissaan sängyssä ja järsivät homeista leipää, jos sitäkään enää saavat kun muu maailma tulee tänne "jakamaan" sitä hyvinvointiamme. Ja ei maistu työnteko, juu, kun kaikki annetaan tarjottimella nenän eteen. 90-luvulla tänne tulleet somalit esim. nauttivat edelleenkin hyvinvointiamme sosiaalietuuksien muodossa, ja lisää roudataan kaiken aikaa. Tilastoista voit itse tarkastaa, että somalit eivät vain työllisty. Samoin irakilaiset ja afgaanitkin ovat työllistymisasteen jälkipäässä. Tervetuloa vain.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe