Karhusta varoitetaan usein onks safkaa???
Nalle kyläilee
Ålhyl
12294
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
- Tunnetko piston sydämessäsiTunnetko piston sydämessäsi?
Vastaukset 12
Vanhimmat
Vihdoinkin Anianpellon markkinoilla voi tutustua aitoon Karhuun nestemäisen sijasta.
.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001239288.html
Oliko karhu pakko tappaa? Nukutus ja kuljetus muualle..
Hävetkää viranomaiset! Tapoitte viattoman luontokappaleen, karhunpennun! Samassa ESS:ssa kerrotaan amerikkalaisesta superhävittäjästä, joka jäi kentälle mehiläispesän takia. http://www.ess.fi/uutiset/ulkomaat/art2293325
Kyllä sinutkin voisi lopettaa
Sitä karhua oltiin jo yritetty häätää, mutta se vain palasi takaisin, kun oli ilmeisen kesyyntynyt ihmisiin, ja olisi luultavasti tullut uudemmankin kerran. Ihanko todella meinaat, että tuollainen "pikku nalle" voisi löntystellä kylillä vapaasti, kun esim. pikkulapset kävelevät aamuisin kouluun?
http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/art2293616
Älä suinkaan järkyty, pitäähän nallenkin saada pureskeltavaa. Sehän on vain luonnollista.
http://capturedworlds.photoshelter.com/image/I0000riiDdkWCu0w
Asikkala??+Yksi+eraus+pentu+jonka+emä+halusi+uuden+tieltä+pois,mutta+väkivaltainen+häätö+ei+ollut+karhun(teinin)suurin+ongelma+etsiä+paikkansa+tässä+maailmassa.Se+törmäsi+ihmisiin+jotka+eivät+tajunneet+että+sillä+oli+vain+yksi+asia+mielessä.päästä+etsimään+uusi+alue+missä+saisi+syödä+ja+etsiä+itselleen+pesäkolon.Olisi+ollut+nukutus+nuolella+tai+sapuskalla,tai+sitten+ihminen+joka+ei+heti+laske+alleen+kun+kuulee+Karhun+nimen+ja+hän+olisi+karttaa+ja+kompassia+hetken+katsellut+ja+sanonut+suunnan+mistä+kaveri+voi+korpeen+mennä,Karhu+kun+ui+aika+hyvin.Ketju+ihmisistä+jotka+oikeita+erämiehiä,mukana+toisilla+aseet+vain+sitä+varten+että+irtokoirat+olisi+amuttu+ja+ketjun+ihmiset+suojattu,mitä+pelkoa+tuskin+olisi+ollut+että+karhu+olisi+alkanut+rettelöimään+tai+napsimaan+välipalaa+lapsista+tai+koti+eläimistä+se+halusi+vain+metsään+omaan+uutee+kotiinsa+koska+mammakarhu+antoi+varmaan+kovaa+kyytiä,eli+sinnepäin+se+ei+olisi+mennyt.Uskon+että+siitä+on+huomaamatta+"pedot"menneet+menojaan+niin+ettei+Peto+ihminen+ole+huomannut+ja+vaatinut+luonnosta+irrottuaan+heti+verta+kentälle.+Raukka+lauma+teki+päätöksen+yhteisön+suojelemiseksi,läjä+pelkkiä+tietämättömiä+tolloja.Sen+TV+tiedon+levittämisen+rinnnalla+olisi++kaikki+radiot+voineet+laittaa+tiedon+että+metsästäjät+ym.+rohkeat+siirtävät+pikku-nallen+turvaan,sen+jälkeen+olisi+tullut+kaikille+hyvä+mieli,nyt+99%+Suomalaisista+ajattelee+vähän+kielteisesti+ja+se+osuu+Asikkalan+ihmisiin+sitten+kun+aika+kuluu.+Olen+ajoketjussa+törmännyt+kolme+kertaa+Karhuun+ja+ajettiin+se+pois+pyssyjen+edestä+kun+eka+Hirvipäivänä+sai+ampua+myös+Karhua.+Olen+kouluttanut+koiria+Karhun+etsintään+ja+opastanut+ihmisiä,mutta+kun+olen+katsellut+niitä+kiväärin+takaa+tuntikausien+,,päivien+odotuksen+jälkeen+niin+olen+antanut+olla,ei+minun+elämäni+kaipaa+egon+suurentamista+nallen+hengellä.+Toivottavasti+ampuja+ei+ottanut+kaato+ryyppyä+vaan+laittoi+mustan+surunauhan+käsivarteen.+Päättäjä+saat+kaiken+halveksuntani,maasto+olisi+antanut+mahdollisuuden+Karhulle,mutta+pitihän+päästä+pesulle+kalsarien+vaihtoon(onko+joku+nyt+uusi+Karhunkaataja,esim+Väinö+Heikkinen?)
Tuu kultu takas sänkyyn imemään minun kiviä
Juuri näin ihmisten eraus-pennuille voisi tehdä saman nappi otsaan pois häiriköimästä.Suomi on metsästyshullujen maa karhut ovat täällä asuneet ja olleet ennen meitä suotakoon heille rauha samoin susille,ilveksille,ketuille,linnuille.
Voisi mieli muuttua, jos sattuisit jäämään tuollaisen viattoman luontokappaleen ja sen poikasen väliin. Et varmasti pistäisi pahaksesi, jos lähistöllä olisi metsämies torrakkonsa kanssa.
Mutta mitenkäs, emmekös me suomalaisetkin ole olleet täällä Suomessa ensin, joten miksikäs meidän pitäisi nyt niin kovin toivottaa tervetulleeksi kaikennäköistä aavikon ja savannin tallaajaa? Miksei karhuja sanota rasisteiksi, kun pitäisi ilmeisesti mennä niiden ehdolla ja antaa niiden syödä lapsetkin?
Toi heitto ei liity mitenkään aiheeseen.Karhu ei käy ihmisen kimppuun se on turhaa pelottelua samoin sudet niitäkin metsästetään aivan liikaa kohta me saamme julistaa karhun ja suden menetetyiksi.Eiväthän monet kaupunkilaislapset edes lehmää tunnista ja näkeehän tämän tästä muurahaisvouhotuksestakin miten kauaksi olemme luonnosta vieraantuneet karhut.sudet ja ilvekset kuuluvat meidän luontoomme se on faktaa ja jos niitä hävitetään niin siirtämällä muualta saamme niitä lisää.Ja mitä heittoosi tulee on vain hyvä että tätä meidän hyvinvointia tulevat muutkin jakamaan.Suomessa on liian hyvin ilmainen kolutus ja ruoka,ilmainen kirjasto,puoli-ilmainen terveydenhuolto,liian hyvät sosiaalietuudet.Sitä ei käy kiistäminen.Ilmankos työnteko ei maistu kun rahaa jaetaan liian avokätisesti.
Jos jäät emon ja sen poikasen väliin, olet kuule aikalailla kusessa, emo kun rupeaa puolustamaan poikastaan potentiaalista vihollista vastaan. Muutenkin karhu on petoeläin, eli se on arvaamaton. Nälkäisenä varsinkin saattaa leuat loksahtaa, vaikka olisikin muuten tottunut ihmisiin.
Eli kaikki se, mitä suomalaiset ovat omalla työllään saanut aikaan, pitää menettää muualta tulleiden takia, niinkö? Katsos kun, jos koko Lähi-itä ja Afrikka tuodaan Suomeen, ei sitä hyvinvointia riitä enää kenellekään, ja silloinko on sinullakin hyvä olla? Nytkin jo ne tätä hyvinvointia rakentamassa olleet ihmiset makaavat omissa paskoissaan sängyssä ja järsivät homeista leipää, jos sitäkään enää saavat kun muu maailma tulee tänne "jakamaan" sitä hyvinvointiamme. Ja ei maistu työnteko, juu, kun kaikki annetaan tarjottimella nenän eteen. 90-luvulla tänne tulleet somalit esim. nauttivat edelleenkin hyvinvointiamme sosiaalietuuksien muodossa, ja lisää roudataan kaiken aikaa. Tilastoista voit itse tarkastaa, että somalit eivät vain työllisty. Samoin irakilaiset ja afgaanitkin ovat työllistymisasteen jälkipäässä. Tervetuloa vain.