Arvaa kuka?

HyvinlaulaaEnrique

40

818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dftdty

      joku notkea rotta

    • sgsdr

      Aira Samurailiini?

    • Onko_kaksois

      piste/ sulkuviiva palannut palstalle? TERETULEMAST.

    • arvata.saattaa

      Että ihan bootyman, man? Todellako?
      No mitäs sitä makuasioista...

    • paskakulkee
    • arvaakukaa
      • arvattaan

        Ka Varttiisen Jenni : D.


      • arvaauudestaan

        En tarkoittanut laulajaa.😉


      • osuko

        Ai jaa, mie ku luulin ; D. Mustatukka kummiskin ja mutru suu ; D.


      • ERN

        Ei oo musta tukka, eikä suu mutrulla.👄😁 Mitäs kuuluu?


      • Jaa ootkos värjännä, aika tummaks muistelen : ). Mitäs täss saepäivä, jouti käyvvä soppoomas : D)).


      • ERN

        Haalistunu on.😁 Kommee toukka. 😊 Minkähän mahtaa olla?


      • ERN

        Syreenikiitäjä.😁


      • Nii oll, piti ihtennii kuuklettoo. Oll muuten iso toukka, melekkeen ois voinna paistin pannulle laittoo ; P... . Katoit sie sen elokuvan sillon?


      • ERN

        En kahtonu.😁 Yks ohjelma alako tännään mitä pittää taas vahata.😊 Nyt mie käyn yöpuulle.😉 Hyvät yöt, ehkä unissas tuokan syöt.😁


      • Ainii, joku mennee töihin ; D)). Hyvvii unnii ahertajalle : ).


      • perustuu_tositapahtumiin
        arvaauudestaan kirjoitti:

        En tarkoittanut laulajaa.😉

        Lyhyt tukkainen 40 vähän alle 170cm nainen


    • ERN
      • YKooo

        Nii ohhan tämä mukavampi ja lutusempi paikka, vähemmän seurroojjiikkii ; D)). Puulilja hiä o, piälle 1,5 metrii korkkee. Aika hiljasta palstoloila?


      • ERN

        No on kyllä.😶 Mie taijjan ruveta nukkummaan.😫 Hyvvee yötä.🌛


      • Hyvvii öit, mie taijjan viell vähän aikkoo survvailla ; D.


      • Sivustahoksas
        yxkutale kirjoitti:

        Hyvvii öit, mie taijjan viell vähän aikkoo survvailla ; D.

        Nooo, mites tuo kukka noin on turvonnu..heh ;)


      • YKooo

        Varmmaa joku mehiläinen käynynnä kutittelemas ; D)).


    • myöhäistävain
      • ERN

        Tiedät sen varmaan itse.


      • ERN

        Samoin.😉


    • pdnntvnst

      Ei näkynnä salamoita, ester kyll kastell. Mites siell?

      • ERN

        Ihan hyvä ilma ollunna. 😊 Taidanpa tässä toivottaa hyvät yöt samalla.😁


      • pdnntvnst

        Siehän vähä sananen out : (. Öit sitte : ).


    • ERN

      Huomenii.😊 Sori, olin eilen tosi väsynyt.😫 💤 Täällä tullee nyt vettä .💧

      • YKooo

        Huomenta😄Tiäĺlä sato yön ja aika reippaasti. En tiijjä, aika väsyttävä kesä ollunna. Johtunnoonko jatkuvista satteista?😥


      • ERN

        Minnuu väsyttää työt.😝 Siunhan pitäs olla virkkeenä kun oot lomalla.😎 No totta kyllä se heti masentaa jos vettä sattaa.😒


      • YKooo

        Kyll sitä tiäll kaupungis virkisttyy, sopates 😂


      • YKooo

        Sopat oll hyvvee Petes, saksanhirvi käristyst Nammm ; p... ja röllykkä tull täyttee ; D)). Mites tiäll, oiskos Tätit virkistynneet?


    • Hiljastapa on. Mittees sinne?

      • YKooo

        Onneks taittaa olla leppis, eikä punkki tahi hirvikärpänen😀 Jaa tiällä näyttää olevan kiirettä😬


      • ERN

        Tarkotin palstalla on hiljasta. Kiirettä täälläkin on, vaikka minkälaista hommaa.


      • YKooo

        Ainahan tiäll Tikkamäell on ja vauhti näkyy kiihtyvän 😅


    • Ihavahingossa

      Oho, anteeksi! Väärä aloitus. Eihän tää ollukkaa se, jossa nussitaan ja revitään hiuksista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      938
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      607
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      47
      516
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      516
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe