Eli heti kun saa laitettua ekan kerran kikkelin pilluun niin tuleeks siemensyöksy? Vai voiko ekalla kerralla kestää pitkään?
Laukeeko pojat ekalla kerralla ekalla työnnöllä?
8
1269
Vastaukset
- onneaonnrsae
Kestää pitkään jos saa toisen seisoomuksen. Eka laukeemus tulee kun on tullakseen
- ei_laukee_heti
Mulla ainakin tuli suhteellisen äkkiä, mutta ei mitenkään heti samantien kun kikkeli liukui sisään pilluun. Suunnilleen minuutin kestin (katsoin kellosta aloituksen ja lopetuksen) joten nauroin mielessäni että olen ns. minuuttimuna :)))) Saat jonkinlaisen tuntuman pillusta jos otat runsaasti liukuvoidetta ja hyväilet paljasta terskaa kädellä. Tuntuu paremmalta kuin perusrunkkaus esinahkaa edestakaisin vatkaamalla. Mutta kyllähän märkä ja lämmin pillu tuntuu aivan tajuttoman paljon paremmalta eikä yhdynnän aikana millään muulla ei ole väliä kun tajuaa että jee nyt saan pillua ja kohta voin laueta sisälle pilluun. Sekin on kiva kun yhdynnän jälkeen pillusta valuu spermaa ulos pikkuhiljaa. Näkee että on pantu ihan oikeasti :D
Nykyään kestän jo pidempään ja varsinkin jos pitää käyttää kondomia niin sitten voi mennä jopa 15 minuuttia. Aika paljon vaikuttaa se että kuinka vauhdikkaasti panee.- mielipidetähän
pakko sanoa että oon tyttö ja että aika söpösti kirjoitettu <3
- Kerro-ikäsi-myös
Myös ikäkin vaikuttaa.
- yxjeeno
Sain ekakerran 15v, enhän minä ehtiny saada kun kunnolla häpyhuulille kun jo posahti, vaan se oli tosi sexikäs tyttö jota olin himoinnut pitkään.
- Blackmambammm
Sun kikkeli posahtaa
- Homokoolennyt
Mä 13v kun sain pillua ei tullu mitään seiso vain. Mutta kun mu kaveri runkkasi tulin heti noin 10sek kestin ja sain sit imuu sillon noin minuutin kestin.. olenko homo ? Olen runkannu kaverii mut en ole ottanu suuhun vielä ja kaveri haluu panoja mitä teen
Tunnetko vetoa toisiin poikiin? Jos tunnet, saatat olla homo tai bi.
Älä tee mitään, mikä tuntuu sinusta arveluttavalta tai epämiellyttävältä! Sinun ei pitäisi suostua mihinkään imuihin tai panoihin vain siksi, että kaverisi haluaa niin. Sinulla on oikeus sanoa ei!
Jätän laillisuuskasvatuksen tällä erää väliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482