Laukeeko pojat ekalla kerralla ekalla työnnöllä?

ekanussiminen

Eli heti kun saa laitettua ekan kerran kikkelin pilluun niin tuleeks siemensyöksy? Vai voiko ekalla kerralla kestää pitkään?

8

1269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onneaonnrsae

      Kestää pitkään jos saa toisen seisoomuksen. Eka laukeemus tulee kun on tullakseen

    • ei_laukee_heti

      Mulla ainakin tuli suhteellisen äkkiä, mutta ei mitenkään heti samantien kun kikkeli liukui sisään pilluun. Suunnilleen minuutin kestin (katsoin kellosta aloituksen ja lopetuksen) joten nauroin mielessäni että olen ns. minuuttimuna :)))) Saat jonkinlaisen tuntuman pillusta jos otat runsaasti liukuvoidetta ja hyväilet paljasta terskaa kädellä. Tuntuu paremmalta kuin perusrunkkaus esinahkaa edestakaisin vatkaamalla. Mutta kyllähän märkä ja lämmin pillu tuntuu aivan tajuttoman paljon paremmalta eikä yhdynnän aikana millään muulla ei ole väliä kun tajuaa että jee nyt saan pillua ja kohta voin laueta sisälle pilluun. Sekin on kiva kun yhdynnän jälkeen pillusta valuu spermaa ulos pikkuhiljaa. Näkee että on pantu ihan oikeasti :D
      Nykyään kestän jo pidempään ja varsinkin jos pitää käyttää kondomia niin sitten voi mennä jopa 15 minuuttia. Aika paljon vaikuttaa se että kuinka vauhdikkaasti panee.

      • mielipidetähän

        pakko sanoa että oon tyttö ja että aika söpösti kirjoitettu <3


    • Kerro-ikäsi-myös

      Myös ikäkin vaikuttaa.

    • yxjeeno

      Sain ekakerran 15v, enhän minä ehtiny saada kun kunnolla häpyhuulille kun jo posahti, vaan se oli tosi sexikäs tyttö jota olin himoinnut pitkään.

    • Blackmambammm

      Sun kikkeli posahtaa

    • Homokoolennyt

      Mä 13v kun sain pillua ei tullu mitään seiso vain. Mutta kun mu kaveri runkkasi tulin heti noin 10sek kestin ja sain sit imuu sillon noin minuutin kestin.. olenko homo ? Olen runkannu kaverii mut en ole ottanu suuhun vielä ja kaveri haluu panoja mitä teen

      • Tunnetko vetoa toisiin poikiin? Jos tunnet, saatat olla homo tai bi.

        Älä tee mitään, mikä tuntuu sinusta arveluttavalta tai epämiellyttävältä! Sinun ei pitäisi suostua mihinkään imuihin tai panoihin vain siksi, että kaverisi haluaa niin. Sinulla on oikeus sanoa ei!

        Jätän laillisuuskasvatuksen tällä erää väliin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe