Olen 20vuoden aikana ajellut umpäri Viroa, en ole nähnyt yhtäkään kertaa puun istutusta, puut hakataan sen jälkeen annetaa rauhassa vesottua!
Viron metsätalous
5
173
Vastaukset
- metsätilallinen
Et vain ole tarpeeksi ajellut Virossa. Kyllä Virossa metsää istutetaan!
http://www.rmk.ee/metsa-majandamine/taimed
http://forte.delfi.ee/news/teadus/seminar-mets-puit-ja-majandus-keskendus-metsa-ja-puidutoostuse-tulevikule?id=61840524- Melkein-Virolainen
Kerroppa mistäpäin löydän istutetun taimikon ?
Minä löydän tuhansia vesottonuita hakkuuaukioita! - metsätilallinen
Melkein-Virolainen kirjoitti:
Kerroppa mistäpäin löydän istutetun taimikon ?
Minä löydän tuhansia vesottonuita hakkuuaukioita!Onhan niitä Virossa vesoittuneitakin metsäpalstoja, mutta kyllä sieltä löytyy hyvin hoidettuja istutettuja metsiä.
Asuin itse Virossa monta vuotta 1990-luvulla ja autoin muutamia metsänomistajia monenlaisissa käytännön asioissa. - niinmuistelin
metsätilallinen kirjoitti:
Onhan niitä Virossa vesoittuneitakin metsäpalstoja, mutta kyllä sieltä löytyy hyvin hoidettuja istutettuja metsiä.
Asuin itse Virossa monta vuotta 1990-luvulla ja autoin muutamia metsänomistajia monenlaisissa käytännön asioissa.Omistatko metsätiloja Virossa?
- metsätilallinen
niinmuistelin kirjoitti:
Omistatko metsätiloja Virossa?
En omista metsätiloja Virossa! Olin aikoinaan kylläkin mukana, kun Viron itsenäistyttyä Neuvostoliitosta alettiin palauttamaan maanomistajille ja heidän perillisilleen takaisin maita, jotka olivat liitetty pakolla kolhooseihin Neuvostoliiton aikaan tai pakoitettu myymään.
Olin kyllä ostamassa erästä kartanoa Keski-Virosta, kartanolle ei pitänyt olla ketään perillistä vaatimassa sitä itselleen, mutta sitten Kanadasta löytyi eräs laillinen perillinen ja kauppa jäi toteutumatta.
Metsäomistukseni on pelkästään täällä Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä231131Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73869