Paljonko suunnulleen maksaa taxi Haniasta PLataniakseen? Onko taxeilla kiinteät hinnat niinkuin Rodoksella?
Taxi Haniasta
14
644
Vastaukset
- kreetalla
Viime vuonna päinvastoin, Plataniaksesta Haniaan 8e, ja meitä oli kyydissä 2hlö. Mittarin saa päälle pyytämällä tai sitten voi sopia hinnan. Mittarilla tullee halvemmaksi :)
- voikoollatotta
Onko Hanian taksihinnat tosiaan noin halpoja? Itse matkustin viisi vuotta sitten Kato Darotsosta Plataniakseen, hinta oli silloin 12-15 euroa. Samoin Hersonisoksessa kolmisen vuotta sitten 4 km:n matka 7,-
Rodoksellahan lentokentältä kaupunkiin maksoi viime vuonna muistaakseni 23,- ja matka ei paljoakaan pitempi ole kuin Platianksesta Haniaan - kreetalla
Me pyydettiin nimeomaan taksamittari päälle, ja 8e näytti perillä.
- ekiraki
18 euroo platanias hania, vähän päälle 40 euroo lentokentältä plataniakseen tänä viikonloppuna.
- voikoollatotta
ekiraki kirjoitti:
18 euroo platanias hania, vähän päälle 40 euroo lentokentältä plataniakseen tänä viikonloppuna.
No nyt alkoi tulla uskottavia hintoja
- kokemus2016
25.10.2016 Platanias- Hania taksilla ( 4 hlöä) maksoi 15e.
Näytti olevan kylttejä taksikopeilla, joissa matka Platanias - Hanian lentokenttä oli 35-38e
- eiouzoajatkossa
Ompas hintoja, olen jo viisi vuotta maksanut Thaimaassa lentokenttäkuljetuksesta 1600 bathia/noin 42 euroa 180 kilometrin matkasta, auto ei ole tosin bensakone vaan kaasuauto, kuski aina sama
- kreetalla
No uskottavaa tai ei, mut viime vuonna hinta oli tuo.. Kohtahan sen näkee mitä se tänä vuonna maksaa.
- täksii7
15 euroa parivuotta sitten Platanias-Hania
- täksii7
Linkka tais olla 3 euroa per henkilö.Sama matka
- justtulin
Takseilla näyttää olevan kiinnteät hinnat, koska hinnastoja on kadun varsilla.
Hanian keskustan taksiasemalta Plataniaksen keskustaan 17 euroa.
Linja-autossa sama matka 2,10 euroa.
Linja-autoasemalta markkinapaikalle 5 euroa, liekkö pienin maksu.
Enkä taksiin istuessani kysellyt matkan hintaa.
- syyskuu2017
Mittarin mukaan oli 16-18 euroa sivu, mentiin usein edes takaisin. Tietty tipit päälle eli 20 e. sivu. Pyytäkää ajaan "rantatietä" se motarin kautta oleva reitti tylsä. Bussimatka 2.80 ja paluu yöllä 3.20. Halpaa on ,meni millätavalla tahansa. 3 matkustajaa meitä.
- halpaaon
Viime kesänä makso heinäkuun alussa Platanias - Hania neljältä n. 13e suuntaansa. Täällä kotosalla maksaa saman verran 3 km lähibaariin. Että raskii maksaa siellä pirssin...
- halpaajanopeetapernenä
Joo ei ne taksit kalliita ole, lentokentältä tippeineen, 46 ekua ja toi hania -platta 15-20 egee. Kentältä plataniakseen. Haniasta kun tulee,on stoppi palatanias aukiolla ja siitä pari egee hotelliin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882