Löytyiskö poikia (IKÄ:00-02)

Tyttö-02

Olen -02 tyttö ja etsin poikakaveria mielellään sellasta joka ei olis ihan mikään arka juttelemaan asioista. Pidän hevosista ja niissä raviurheilu kiinnostaa. Olisi mahtavaa jos laittaisit oman instagram nimesi niin voisimme jutella diressä☺

16

308

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Penttijuurikkala

kyllä löytyy! täällä kirjoittaa 65v Pentti Närpiöstä. En todellakaan ole arka missään joten ei sinulla syytä huoleen. Hevosistakin pidän, omistan yhden kun maalla asun ja sillä ratsastelen Siwaan ostamaan tupakkaa. Matkaan ei mene kuin 10min kun piiskaan vyöllä hevosen hulluun laukkaan. Kerran luulin että hevosesta voi lypsää ja menin jalkojen alle mutta sitten se kaakki potkaisi minua ahteriin hyvin kovaa ja lensin naapurin akan kasvi maalle. Mutta näitä nintärnättejä ja snapseja en liiemmin käytä mutta posti vie kirjeet perille. Olet toki tervetullut vaikka heti käymään luonani Närpiössä! Bussilla pääsee. Laita numerosi niin sovitaan tarkemmin.

• Penttijuurikkala

Sen vielä lisään äskeiseen että meetwursti pekonin kanssa käristettynä on lempiruokani. Lisäksi munapussit ovat turvonneet.

• Käykssul

Mä haluaisin olla sun kaa mutta oon vasta 13 v

• naamapalmuu

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

• Tyttö-02

Oot vähän liian nuori. Päätin että mä otan yhteyttä Pentti juurikkalaan Närpiöstä😄

• Kaapo0000

Takala_00 voi tulla puhumaan

• Tyttö-02

Kaapo en ehdi jutella kanssasi kun juttelen Pentin kanssa

• kaikkinimetolivarattu

ig riku.nuutila
      oon 14v turusta.
      harrastan meripatioo
      lisäks oon kotoisin maalta joten tiedän jotai hevosista

• tuuoiketuuoikeesttylsää

02 poika oon läppäja hyvä tyyppi kerron iha kaiken en yhtää ujo iljaroudak tuu oikeest ihmees

• tuujopuhuu

Oon iha suosituis piireis ja oon vähä pervo mut mun kaa on hauskaa oikeest tuu oikeest puhuu vaik tnä

• ononilja

Toi on sit vielki iljaroudak

• Kazper887

IG: Kazper887

• bbbboi

Insta on oonjasu ja itekki tykkään puhuu suoraan asioista ja en ole kovin ujo. Tule vaa juttelee 👍

• Suvakit_raiskataan

Ig: AnaaliRaiskausSuvakeille

• Pistin viestii

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      214
      2143
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      51
      1290
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      186
      1147
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      986
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      881
    6. 71
      813
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      802
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      747
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      355
      720
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      40
      711
    Aihe