suomi24 ylläpitää rikollista kirjoitusta palstoilla. viikonpokkuna ei kukaan siivoa palstoja ja asiaton viesti poistuu keskiviikkona. samaan aikaan kun ylläpito ryyppää kokoviikonlopun eikä tee mitään niin palstoilla rikontaan lähes jokaista kirjoittamalla tehtävää rikoslain pykälää , ja teidän tekopyhiä sääntöjä-
Olisko aika palauttaa se toiminta siihen mitä se oli vielä 2008 vuonna, kunnes yhtäkkiä uuden vuoden vaihdon jälkeen ei mitään siivottu kahteen viikkoon.
Muuten luulen että teille käy kuin mw lehdelle että kun ei mistään huolta pidetä niin simusto loppuuu. Lähetän säännöllisin väliajoin rikolliset viestit jos ette poista poliisille. Jossain vaiheessa vaan loppuu sitten ja tulee työtön ryyppysakki sinne.
Suomi24 palvonta
4
281
Vastaukset
- Luotsit-takaisin
"viikonpokkuna ei kukaan siivoa palstoja"
No ei kyllä viikollakaan! Saavat olla ihan rauhassa, kuten vaikka tälläkin foorumilla, jonka sentään kuvittelisi olevan paremmin hoidetun.- EI_LUOTSEILLE
Luotsit niitä pahimpia häiriköitä olivatkin! Tietoturva nolla. Olisi luullut, että tietosuojavaltuutettukin olisi ollut kiinnostunut salassapitovelvollisuuden laiminlyönneistä.
- Siinä-se-oli
EI_LUOTSEILLE kirjoitti:
Luotsit niitä pahimpia häiriköitä olivatkin! Tietoturva nolla. Olisi luullut, että tietosuojavaltuutettukin olisi ollut kiinnostunut salassapitovelvollisuuden laiminlyönneistä.
Foorumeilla oli luotsien aikaan siistimpää.
- Anonyymi
Ylläpito ei vaan välitä. Laiskottelu on tärkeintä. Tottuivat luotsien aikaan siihen, että homma oli hanskassa. Nyt hanskat ovat kuralammikossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1054154Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572358Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?741600Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61103- 66844
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118813- 21813
- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50769- 62768