14 mallin caravan. Erityisesti takaovet ilmeisesti liian tiiviitä? Vesi helmeilee oven karmin yläpinnassa kelillä kuin kelillä.
Kuskin puolen takaoven alahelmassa lammikko tiivisteen päällä myös kelillä kuin kelillä. Outoa.
uusien volkkareitten tiivisteet
12
178
Vastaukset
- sullaOnMyösTakuu
Ota tavaratilasta turhat romut pois ja huolehdi, että siellä olevat tuuletusaukot ovat vapaana. Sisäkierto pois päältä.
- hengityskuntoon
Leikkaa takaovien tiivisteestä 10 cm mittainen pala pois. Siitä se "hengittää" juuri sopivasti.
- vai_oikein_caravan
Hölökkähousu on trolli ja aito ooppelimies! Ai mistäkö sen tietää? Tästä: "14 mallin caravan". Huom. caravan! Kas kun ei wagon!
- golfvuotaa
Ei Ooppelilla ole olemassa 2014 vuoden mallia nimellä Caravan. Kannattaa tarkistaa asiat ennenkuin niitä tulee tänne tosina kertomaan. Itse olet trolli.
- hölökkähousu
golfvuotaa kirjoitti:
Ei Ooppelilla ole olemassa 2014 vuoden mallia nimellä Caravan. Kannattaa tarkistaa asiat ennenkuin niitä tulee tänne tosina kertomaan. Itse olet trolli.
Opel tosiaan oli edellinen auto. Mutta leikkaanko ylä- vai alapuolelta sitä tiivistettä? Vähempikin varmaan riittää kuin 10cm.
- itelläs_vuotaa
golfvuotaa kirjoitti:
Luuletkos, että trollilla on minkäänlaista vm.2014 autoa? Ei varmasti ole. Aidon ooppelimiehen tunnistaa kyllä siitä, että kutsuu farkkuautoa caravaniksi, eikä variantiksi, kuten aloittajan tapauksessa pitäisi. Terot kutsuvat farkkujaan wagoneiksi.
Siis täysin tekaistu aihe ja surkeaakin surkeampi trollaaja! - Foorttiseollapitää
Hellanlettat tentään, nyt veti volkkari-ville herneet palkoineen nenuunsa.
Miksi et osta hyvää autoa, miksi sinä volkkariin tyydyt? - Erimerkillinen_mies
itelläs_vuotaa kirjoitti:
Luuletkos, että trollilla on minkäänlaista vm.2014 autoa? Ei varmasti ole. Aidon ooppelimiehen tunnistaa kyllä siitä, että kutsuu farkkuautoa caravaniksi, eikä variantiksi, kuten aloittajan tapauksessa pitäisi. Terot kutsuvat farkkujaan wagoneiksi.
Siis täysin tekaistu aihe ja surkeaakin surkeampi trollaaja!>Terot kutsuvat farkkujaan wagoneiksi.
Minulla oli useamman vuoden ajan VW Golf Variant vm. 2008. Siihen aikaan Suomeen tuodut Golf Variantit valmistettiin Meksikossa. Samat kapistukset (kenties vähän eri moottoreilla ja paikallisilla mausteilla) myytiin Atlantin tuolla puolen nimellä VW Jetta Wagon.
Farkuillehan noita mallinimiä riittää. Oma nykyinen farkkuni on valmistajansa mielestä Touring ja muita mieleen tulevia ovat vaikkapa Avant, Break, Caravan, Combi, Estate, Shooting Brake, Sport Combi, STW/SW (Station Wagon), Tourer, Traveller, Turnier, Voyager ja Weekend.
- Opelcalix
Sieltäkö se kannentiiviste vuotaa sen nesteen pois kun hävittää 1l päiväs.
- hölökkähousu
Ootte te perkeleet kahjoja
- hölökkähousu
Homma selvisi vw huollossa. Kaiuttimien tiivisteet. Ei menny enää takuuseen.
- Hölökkähousu
Paitsi että myyjäliike vaihtoi tiivisteet omaan piikkiin. hyvin tehty, jäi hyvä mieli Laakkosesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau353632Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433100Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343016Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4482656Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1781958Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1441873Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat271483- 381335
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781192