johonkin bloody mary juttuun minä en siihen usko, olen tehnyt sen monta kertaa 4 vuotta sitten, sitä voi tehdä niin paljon ku huvittaa eikä mitää tahdu, älkää uskoko tohon juttuun kun minäkään en usko!
samu juttu jonkuin Daruma-San pelin kanssa
1. Ennenkuin menet nukkumaan illalla, mene kylpyyn.
2. Täytä amme vedellä ja sammuta valot. (kaikki valot)
3. Istu keskelle ammetta kasvot kohti vesihanaa.
4. Sulje silmäsi ja pese hiuksesi toistaen sanoja "Daruma-san kaatui. Daruma-san kaatui." uudelleen ja uudelleen.
5. Pestessäsi hiuksia sinun pitäisi nähdä mielessäsi kuva japanilaisesta naisesta seisomassa kylpyammeessa. Hän liukastuu ja kaatuu ruosteiseen hanaan joka lävistää hänen silmänsä ja tappaa hänet.
6. Jatka lauseen "Daruma-san kaatui." toistamista kunnes olet lopettanut hiustesi pesun. On hyvin tärkeää että pidät silmät suljettuina. Saatat kuulla ja tuntea liikettä vedessä takanasi mutta on tärkeää että silmäsi ovat kiinni. Älä avaa niitä! Olet juuri kutsunut kummituksen luoksesi.
joopa joo ihan naurettavi juttuja :D
kuka uskoo
naurettaviajuttuja
0
80
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19311626
- 585499
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462787- 402405
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131881Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441865Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k131767Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291754Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61516Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421488