Voisiko joku kertoa kuinka formatoin (alustan) USB:n?
Minulla on yksi ohje, mutta se on kokonaan englanniksi ja muutenkin aika tunkkaisen näköinen. Paljon kuvakkeita, joista ei oikein saa selvää.
USB-formatointi
9
252
Vastaukset
- mintlinux-mään
Vaikea sanoa, miten siinä erittäin salaisessa hys hys käyttöjärjestelmässä mitäkin tehdään. Mintissä ainakin löytyy hyvin helppokäyttöinen USB- muistin formatoija.
- USB-formatointi
Joo käyttöjärjestelmä unohtui. Se on Ubuntu 2016
- joku.1
Yks vaihtoehto on alustaa GPartedilla. Helppo ja graafinen ohjelma.
- USB-formatointi
Tota mistä löydän tuon GParted-ohjelman?
- joku.1
Pitäis kyllä olla ihan vakioasennuksessa mukana ja jos ei ole niin sovellusvalikoimasta löytyy.
- jfklsd9834758324
Onko sellainen graafinen ohjelma kuin "Disks".
Klikkaa sitä ylimmäistä nappulaa ( https://help.ubuntu.com/stable/ubuntu-help/unity-dash-intro.html ) ja kirjoita disks (ei kai tuota ole suomennettu?).
Klikkaa ratasta oikeasta yläkulmasta.- Antti-Kantti
Jees. On kätevä. Ottaa aikaa vähän yli yhden silmänräpäyksen.
Hyvä. - kollllkllllk
Tyhmä. On niitä muitakin samanlaisia. Tyhmä tuputtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3702025Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751326Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831310- 1361193
- 851077
- 90946
- 48880
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro120877- 48808
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60760