Voisiko joku kertoa kuinka formatoin (alustan) USB:n?
Minulla on yksi ohje, mutta se on kokonaan englanniksi ja muutenkin aika tunkkaisen näköinen. Paljon kuvakkeita, joista ei oikein saa selvää.
USB-formatointi
9
259
Vastaukset 9
- mintlinux-mään
Vaikea sanoa, miten siinä erittäin salaisessa hys hys käyttöjärjestelmässä mitäkin tehdään. Mintissä ainakin löytyy hyvin helppokäyttöinen USB- muistin formatoija.
- USB-formatointi
Joo käyttöjärjestelmä unohtui. Se on Ubuntu 2016
- joku.1
Yks vaihtoehto on alustaa GPartedilla. Helppo ja graafinen ohjelma.
- USB-formatointi
Tota mistä löydän tuon GParted-ohjelman?
- joku.1
Pitäis kyllä olla ihan vakioasennuksessa mukana ja jos ei ole niin sovellusvalikoimasta löytyy.
- jfklsd9834758324
Onko sellainen graafinen ohjelma kuin "Disks".
Klikkaa sitä ylimmäistä nappulaa ( https://help.ubuntu.com/stable/ubuntu-help/unity-dash-intro.html ) ja kirjoita disks (ei kai tuota ole suomennettu?).
Klikkaa ratasta oikeasta yläkulmasta.- Antti-Kantti
Jees. On kätevä. Ottaa aikaa vähän yli yhden silmänräpäyksen.
Hyvä. - kollllkllllk
Tyhmä. On niitä muitakin samanlaisia. Tyhmä tuputtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1011216Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️86746Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35671- 47657
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja112525Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30521Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32496Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö181489Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23477- 59463