Naarmut pois laminaattilattiasta

naarmutpois

Tummassa laminaattilattiassa naarmuja? Miten saisi pois/ piilotettua? Jossain luki että tummaa teetä hankaa niin hukkuu/katoaa.

Muita ehdotuksia?

3

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxxxxxxxxxxxxxx2

      Rautakaupoista saa väriainetta ja täyteainetta.
      Tussimuotoinen väriaine riittää, jos naarmu ei ole syvä.
      Täyteaine suurempaan naarmuun.
      Tussimuotoinen aine häivyttää pienet naarmut muuutamassa viikossa/kuukaudessa niin, että niitä ei huomaa. Heti aineen laittamisen jälkeen todellinen vaikutus ei näy.
      Täyteaine vaatii hieman enemmän työtä, mutta hyvin tehtynä naarmu katoaa.
      Täyteaine saattaa vaatia lisäksi tussimuotoisen väriaineen käyttöä hyvän lopputuloksen saamiseksi.
      Lue käyttöohjeet huolella.

      Tussimuotoinen väriaine = lattian värin mukainen värikynä. Puhdista naarmu hyvin, anna kuivua ja pensselöi tussilla. Tussi kuivuu nopeasti, jos korkkia ei pidä kiinni.

      Täyteaine = kitti, jolla täytetään naarmu ja sen jälkeen hiotaan muun lattian tasalle.
      Puhdista narmu hyvin, anna kuivua ja täytä kitillä. Anna kuivua ja hio hellällä kädellä.

      Värikyniä/kittejä on saatavisa muutamissa värisävyissä. Ei kaikissa. Kokeilemalla/ehkä sekoittamalla niistä voi saada itselleen sopivan. Aika tasoittaa kuitenkin pienet värierot ilman sekoitteluakin.

      Suora auiringonpaiste korjattuun vauriokohtaan on hyvä. Se nopeuttaa värieron tasoittumista.

      Ajan kanssa hyvä tulee.

    • tusseillapiirretään

      Vaihda uusi laminaatti. Täysin turha mitään värikyniä tai tusseja käyttää.

    • Kiinni_jäät

      Hehee, kakarat pitäny bileet kotona, ja nyt pitäisi lattia saada fiksattua muiden tuhojen ohella ennen vanhempien kotiin tuloa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe