Therianit?

Kyselijää

Eli haluaako joku selventää mulle mikä tää therian juttu oikeen on kun kuulin jonkun tyypin koulussa puhuvan siitä jotain?

12

740

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Therianit ovat henkilöitä, jotka kokevat kuuluvansa johonkin muuhun eläinlajiin, kuin minkä kehossa ovat.

• Itsureia

That's just fucking sad

• Niinpä kai. Oikeastaan surullisinta siitä tekee ihmisten reaktiot. "Menkää te susihomot hoitoon," ja muu tuollainen kommentointi on aivan liian yleistä tälläkin palstalla....

• Eli ne on turreja?

• Anime_homo kirjoitti:

Eli ne on turreja?

Ei oikeastaan. On eri asia gosplayata hahmoa johon samaistuu, kuin oikeasti ajatella, että omaa jonkin muun lajin sielun.

• HAW00202302
        jokutyyppi19 kirjoitti:

Ei oikeastaan. On eri asia gosplayata hahmoa johon samaistuu, kuin oikeasti ajatella, että omaa jonkin muun lajin sielun.

Gosplayta.

Naurahdin ääneen.

• Anime_homo kirjoitti:

Eli ne on turreja?

Emme ole turreja ! Ihan eri asiat

• Yksi näistä yksilöllisyyttä korostavista muoti-ilmiöistä, joita internetin ihmeellinen maailma tuntuu välillä synnyttävän, kuin sieniä sateella. Ei näistä ennen nettiaikakautta oltu juurikaan kuultu ja aika helkkarin harva mieleltään terve ihminen saa päähänsä julistautua sielultaan joksikin sudeksi ilman jostain saatua esimerkkiä.

Jokaisella on tietysti oikeus olla omanlaisensa. Kannattaa kuitenkin ehkä hetki miettiä, että milloinka julistautuu sielultaan eläimeksi. Uskottavuus saattaa näet kärsiä esimerkiksi ensimmäisessä työhaastattelussa.

• Samaa mieltä

• Therianit on ihmisiä ,jotka ovat olleet edellisessä elämässä eläimiä ,tai syntyneet väärän lajin kehoon. Kuten minä olen kettutherian ja en ole hullu ,olen ylpeä therian ,eikä meidän yhteisössä ole (toivottavasti) paljoakaan niitä mielisairait ,olen saanut oikein merkin siitä ,ja kaikkeaa muuta jota en halua kertoa täällä ,koska ette ymmärrä puoliakaan

• Emme ehkä ymmärrä vielä, mutta minä ainakin mielelläni oppisin ymmärtämään.

• Marionov

Therianit ovat riivaajien eras tunnusmerkki ja se on ilmiona yhta vanha kuin ihmiskunta. Riivaajat ovat alinta kastia Saatanan Valtakunnan hierarkiassa.

Jeesuksen Kristuksen auktoriteetti tehoaa seka demoneihin etta riivaajiin, niiden on lahdettava ja akkia. Manaamisia ja rituaaleja ei tarvita, pelkka komento riittaa.

Suurinpiirtein kaikilla kansoilla on ongelmia demonien ja riivaajien kanssa ja heilla on monenlaisia manaus systeemeja seka rituaaleja riivaajien ja demonien karkottamisessa. Hollywood on hyodyntanyt asiasta monta sorttia eri genrea.

Tanapaivana ihmiset hyvin laajassa skaalassa etsivat yhteyksia vainaja- seka tietajahenkiin, horoskooppeihin innostuneet, henkiparantajat, amuletit, tarotkortit, lasikuulat, ouijalaudat, wicca, teosofiat, huumeet, hypnoosit etc. altistavat ihmisen avaamaan itsensa riivaajille ja demoneille, jotka kerkeasti kayttavat tilaisuutta hyvakseen ja tunkeutuvat ihmisen sisaan ja aiheuttavat mita moninaisimpia ongelmia valtaamalleen ihmiselle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      37
      3393
    2. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      159
      2467
    3. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      143
      1907
    4. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      14
      1561
    5. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      40
      1339
    6. Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään

Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit
      Maailman menoa
      265
      1208
    7. Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus

Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y
      Luterilaisuus
      224
      1156
    8. Ranta-Kosulassa riitaisaa!!

Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on
      Tuusniemi
      68
      1112
    9. Näkiköhän naapuri

Voi hitto jos näki
      Ikävä
      80
      1103
    10. 84
      1055
    Aihe