Therianit?

Kyselijää

Eli haluaako joku selventää mulle mikä tää therian juttu oikeen on kun kuulin jonkun tyypin koulussa puhuvan siitä jotain?

12

889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Therianit ovat henkilöitä, jotka kokevat kuuluvansa johonkin muuhun eläinlajiin, kuin minkä kehossa ovat.

      • Itsureia

        That's just fucking sad


      • Niinpä kai. Oikeastaan surullisinta siitä tekee ihmisten reaktiot. "Menkää te susihomot hoitoon," ja muu tuollainen kommentointi on aivan liian yleistä tälläkin palstalla....


      • Eli ne on turreja?


      • Anime_homo kirjoitti:

        Eli ne on turreja?

        Ei oikeastaan. On eri asia gosplayata hahmoa johon samaistuu, kuin oikeasti ajatella, että omaa jonkin muun lajin sielun.


      • HAW00202302
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Ei oikeastaan. On eri asia gosplayata hahmoa johon samaistuu, kuin oikeasti ajatella, että omaa jonkin muun lajin sielun.

        Gosplayta.

        Naurahdin ääneen.


      • Anime_homo kirjoitti:

        Eli ne on turreja?

        Emme ole turreja ! Ihan eri asiat


    • Yksi näistä yksilöllisyyttä korostavista muoti-ilmiöistä, joita internetin ihmeellinen maailma tuntuu välillä synnyttävän, kuin sieniä sateella. Ei näistä ennen nettiaikakautta oltu juurikaan kuultu ja aika helkkarin harva mieleltään terve ihminen saa päähänsä julistautua sielultaan joksikin sudeksi ilman jostain saatua esimerkkiä.

      Jokaisella on tietysti oikeus olla omanlaisensa. Kannattaa kuitenkin ehkä hetki miettiä, että milloinka julistautuu sielultaan eläimeksi. Uskottavuus saattaa näet kärsiä esimerkiksi ensimmäisessä työhaastattelussa.

      • Samaa mieltä


    • Therianit on ihmisiä ,jotka ovat olleet edellisessä elämässä eläimiä ,tai syntyneet väärän lajin kehoon. Kuten minä olen kettutherian ja en ole hullu ,olen ylpeä therian ,eikä meidän yhteisössä ole (toivottavasti) paljoakaan niitä mielisairait ,olen saanut oikein merkin siitä ,ja kaikkeaa muuta jota en halua kertoa täällä ,koska ette ymmärrä puoliakaan

      • Emme ehkä ymmärrä vielä, mutta minä ainakin mielelläni oppisin ymmärtämään.


    • Marionov

      Therianit ovat riivaajien eras tunnusmerkki ja se on ilmiona yhta vanha kuin ihmiskunta. Riivaajat ovat alinta kastia Saatanan Valtakunnan hierarkiassa.

      Jeesuksen Kristuksen auktoriteetti tehoaa seka demoneihin etta riivaajiin, niiden on lahdettava ja akkia. Manaamisia ja rituaaleja ei tarvita, pelkka komento riittaa.

      Suurinpiirtein kaikilla kansoilla on ongelmia demonien ja riivaajien kanssa ja heilla on monenlaisia manaus systeemeja seka rituaaleja riivaajien ja demonien karkottamisessa. Hollywood on hyodyntanyt asiasta monta sorttia eri genrea.

      Tanapaivana ihmiset hyvin laajassa skaalassa etsivat yhteyksia vainaja- seka tietajahenkiin, horoskooppeihin innostuneet, henkiparantajat, amuletit, tarotkortit, lasikuulat, ouijalaudat, wicca, teosofiat, huumeet, hypnoosit etc. altistavat ihmisen avaamaan itsensa riivaajille ja demoneille, jotka kerkeasti kayttavat tilaisuutta hyvakseen ja tunkeutuvat ihmisen sisaan ja aiheuttavat mita moninaisimpia ongelmia valtaamalleen ihmiselle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe