Therianit?

Kyselijää

Eli haluaako joku selventää mulle mikä tää therian juttu oikeen on kun kuulin jonkun tyypin koulussa puhuvan siitä jotain?

12

834

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Therianit ovat henkilöitä, jotka kokevat kuuluvansa johonkin muuhun eläinlajiin, kuin minkä kehossa ovat.

• Itsureia

That's just fucking sad

• Niinpä kai. Oikeastaan surullisinta siitä tekee ihmisten reaktiot. "Menkää te susihomot hoitoon," ja muu tuollainen kommentointi on aivan liian yleistä tälläkin palstalla....

• Eli ne on turreja?

• Anime_homo kirjoitti:

Eli ne on turreja?

Ei oikeastaan. On eri asia gosplayata hahmoa johon samaistuu, kuin oikeasti ajatella, että omaa jonkin muun lajin sielun.

• HAW00202302
        jokutyyppi19 kirjoitti:

Ei oikeastaan. On eri asia gosplayata hahmoa johon samaistuu, kuin oikeasti ajatella, että omaa jonkin muun lajin sielun.

Gosplayta.

Naurahdin ääneen.

• Anime_homo kirjoitti:

Eli ne on turreja?

Emme ole turreja ! Ihan eri asiat

• Yksi näistä yksilöllisyyttä korostavista muoti-ilmiöistä, joita internetin ihmeellinen maailma tuntuu välillä synnyttävän, kuin sieniä sateella. Ei näistä ennen nettiaikakautta oltu juurikaan kuultu ja aika helkkarin harva mieleltään terve ihminen saa päähänsä julistautua sielultaan joksikin sudeksi ilman jostain saatua esimerkkiä.

Jokaisella on tietysti oikeus olla omanlaisensa. Kannattaa kuitenkin ehkä hetki miettiä, että milloinka julistautuu sielultaan eläimeksi. Uskottavuus saattaa näet kärsiä esimerkiksi ensimmäisessä työhaastattelussa.

• Samaa mieltä

• Therianit on ihmisiä ,jotka ovat olleet edellisessä elämässä eläimiä ,tai syntyneet väärän lajin kehoon. Kuten minä olen kettutherian ja en ole hullu ,olen ylpeä therian ,eikä meidän yhteisössä ole (toivottavasti) paljoakaan niitä mielisairait ,olen saanut oikein merkin siitä ,ja kaikkeaa muuta jota en halua kertoa täällä ,koska ette ymmärrä puoliakaan

• Emme ehkä ymmärrä vielä, mutta minä ainakin mielelläni oppisin ymmärtämään.

• Marionov

Therianit ovat riivaajien eras tunnusmerkki ja se on ilmiona yhta vanha kuin ihmiskunta. Riivaajat ovat alinta kastia Saatanan Valtakunnan hierarkiassa.

Jeesuksen Kristuksen auktoriteetti tehoaa seka demoneihin etta riivaajiin, niiden on lahdettava ja akkia. Manaamisia ja rituaaleja ei tarvita, pelkka komento riittaa.

Suurinpiirtein kaikilla kansoilla on ongelmia demonien ja riivaajien kanssa ja heilla on monenlaisia manaus systeemeja seka rituaaleja riivaajien ja demonien karkottamisessa. Hollywood on hyodyntanyt asiasta monta sorttia eri genrea.

Tanapaivana ihmiset hyvin laajassa skaalassa etsivat yhteyksia vainaja- seka tietajahenkiin, horoskooppeihin innostuneet, henkiparantajat, amuletit, tarotkortit, lasikuulat, ouijalaudat, wicca, teosofiat, huumeet, hypnoosit etc. altistavat ihmisen avaamaan itsensa riivaajille ja demoneille, jotka kerkeasti kayttavat tilaisuutta hyvakseen ja tunkeutuvat ihmisen sisaan ja aiheuttavat mita moninaisimpia ongelmia valtaamalleen ihmiselle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      52
      5199
    2. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      30
      2196
    3. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      112
      2168
    4. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      119
      1887
    5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      15
      1829
    6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1750
    7. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      53
      1174
    8. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      255
      1129
    9. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      48
      1031
    10. Kumpi teki aloitteen?

🤗🤗🤗🤗
      Ikävä
      71
      961
    Aihe